他的.....小郵件

June 4, 2010 (Friday)

   今日, 除咗我收到一個(Hello kitty Mugs)包裹外, Brian也收到一個小郵件. 依份郵件, 令Brian好有意外驚喜添!!.....依份郵件就係LV catalogue 是也.

  佢為咗緊掂這品牌, 一有新貨, 就必定去這品牌店行下, 但而家, 唔洗親自去行喇! 因為到時到候, 都會有calalogue 寄黎Brian 府上作通知.  可以繼續緊掂行情啦!!

   最特別係我哋無要求這個郵寄服務架!! 係無端端寄上黎架!! 所以, Brian 好驚喜, 好意外囉!

    都唔知咩原因, 係近兩年, Brian 會愛上了這品牌, 而家他身上有好多物品, 什至係隨身物都被這個品牌佔有着. 連這品牌嘅sales係街上見到Brian都會行過黎say Hello添!! Brian係依兩年對這品牌真係好顛!!! 佢就係咁, 一愛上就好沈迷.

   但這品牌真係好識留住啲客. 早陣子, 我陪Brian入這品牌店內行一行, 啲sales竟然比咗紀念品我, 帶返屋企........而家, 又寄咗本catalogue黎啦!!    可能就係依本catalogue 嘅吸引力.....Brian又會走去買啲野返黎啦!!

↓就係這本小郵件, LV Catalogue........0






1 comment:

  1. 哈哈....而家Brian都有人寄嘢俾佢喇, 唔係淨得你一個成日有嘢收lu.....
    嘩....你俾我做sales都唔會慳本書啦, 俾我都會咁做呀.....
    [版主回覆06/15/2010 09:54:00]爆炸魔女   ~你講得岩呀!! 你好有商業頭腦呀!! 好簡單嘅一本書, 就可能做多幾單生意!! 咩都earn晒返黎啦!!   ~就係依本書, Brian又就黎又去買野啦!!

    ReplyDelete