Santa Claus is coming to town.....

November 15, 2009 (Sunday)
  好想哼以下依首歌:
  You better watch out
  You better not cry
  Better not pout
  I'm telling you why
  Santa Claus is coming to town

  每年十一月, 多倫多都有聖誕巡遊(The Santa Claus Prarade), 今年, 聖誕巡遊已經達105 年歷史喇!!  我和Brian 都參觀了好幾次聖誕巡遊了!! 雖然, 每年啲聖誕巡遊花車, 巡遊人物都差唔多, 但每次去完都感覺到好強烈嘅聖誕氣氛, 由其事, 依邊啲細路, 真係相信有聖誕老人存在架!! (好有童真)      所以, 有時間一定會去趁熱鬧!! 況且, 聖誕巡遊路線, 只離我屋企兩分鐘步行路程, 係窗望都望到啲人龍!! 哈哈!!

   一早知道Nov 15 是聖誕巡遊嘅大日子,  Brian 也一早相約三妹男朋友and 我三妹一齊去依個一年一度嘅節目!! 大家興高采烈等待依個日子!!!  但突然間, 我Daddy 話要Nov 15 返香港, Daddy 就是這樣, 有鋪即興回港癮....... 幸好是一早機,  三妹男朋友送完我Daddy 去機場便來我和Brian 的家集合!!

  由於, Daddy 太早機, 三妹男朋友and 我三妹, 到我家時, 我還瞓緊較, 但最窩心係三妹買埋早餐上黎....唔洗我落街買, 實在太好喇!! 今日, 三妹 and 三妹男朋友要提早起身外, 仲要送機, 又去買早餐 ......好難得呀!!

  可是,....個聖誕巡遊, 12:30pm 先開始, 我哋食完早餐都係早上9點....所以, 我食完早餐係梳化再瞓, 後尾好似三妹 and 三妹男朋友都瞓咗較!! 係Brian 叫醒我哋去睇聖誕巡遊!!   

   我們11 點幾, 便行去巡遊路線霸定有利位置.......沿途已經見到大大小小嘅人, 帶定聖誕帽.......以下是我影低嘅相...

由屋企行去聖誕巡遊場地, 其實好近, 但已經好多人了....仲帶聖誕帽添!!




啲細路在等待當中, 係路上畫下公仔...或者畫啲格仔玩跳飛機




真係好多人架!! 有啲細路乖乖哋坐係路邊耐心等待, 有啲就一家大細...係巡遊路線畫下啲公仔...消磨下時間, 而我都學人帶頂聖誕帽, 小丑帽,應下節. 






開始喇!! 警察車打頭陣.....見到Beetle 警車添!! 有警察騎馬呀!...現在夏天, 啲警察都會騎馬係馬路上巡架!! 












警察樂隊, 警察步操, 各省嘅省旗






郵差呀!! 啲細路真係比聖誕卡比郵差, 寄去比聖誕老人架!






巡遊花車黎喇....

























有大學嘅music bands....and 啲啦啦隊都有份參與聖誕巡遊, 我都讀過依間架!







唔同贊助商嘅花車.....











我都讀過邊間大學架!! 今年都有參與聖誕巡遊呀!! (Yeah!! Purple power)


又係聖誕花車....


最尾, 當然係聖誕老人出現喇!! 。。。。。





     ==========================================================
    聖誕巡遊完咗, 我們四個便走去行街! 周處Shop下喇!! 而且, 我係早倫收到某間化妝品專門店嘅20% off 嘅coupon. 所以, 順道去行下!! 又可以補給下我啲妝品! 我同三妹係化妝品專門店, 都齊齊有收獲......同三妹行化妝品好開心, 原來佢試過唔少化妝品!!  所以, 買野時, 詢問下三妹! 好方便架!

   而Brian 都趁依次行街, 順便買聖誕節禮物比他父母!!

我啲化妝品.....而Brian 買啲聖誕禮物需要加工, 所以, 現在只有張單據, ....而去聖誕巡遊時, 有啲花車會派禮物仔...我攞攞下就有一大堆. 但以糖果,貼紙, and coupon 居多!! 哈哈。






     ==========================================================
  行完街, 便去我上次係雜誌度見到, 做推介嘅burger 店度食晏!! 嘩!! 啲burger 真係好juicy, 雜誌真無介紹錯呀!! 一邊食一邊滴肉汁, 真係好好味道架!! 仲有個Poutine 薯條好岩味!! 雖然, 係食fast food!! 但啲水準真係好得!  而且, 好近自己屋企, 第時有鋪burger 癮, 一定要去依度食! 

依間burger 店, 啲burger, fries, and onion ring 好得!! 好yummy!! 雖然要等耐啲, 但值得等







   去完聖誕巡遊, 食埋野, 行埋街, 我們四個都好攰, 我哋四個真係喺梳化度休息咗(瞓咗較)! 但休息咗一陣, 沖完電, 又玩過, 傾下計......仲落樓下買pizza + chicken wing 做dinner!!

   全日去玩...去食,........又可以四個人喜喜哈哈!! 又就到聖誕節, 真開心.......遲啲多倫多又會有其他慶祝聖誕節嘅節目....真想再一齊玩過!
  
Pizza 店嘅格局!! 同我哋嘅dinner。 





5 comments:

  1. 咁快就充滿聖誕氣氛...我都等緊呢...
    [版主回覆11/19/2009 08:05:00]心樂:   大家咁話, 我都等緊呀!!

    ReplyDelete
  2. Sephora既20% off coupon我都有,不過無用到,反而上左網order
    [版主回覆11/19/2009 08:05:00]Mui:   上網order 會唔覺唔覺買好多架 !! 你係咪買黎送禮架?

    ReplyDelete
  3. 外國巡遊比較熱鬧d呀!~
    [版主回覆11/25/2009 08:04:00]小威威:   我諗係掛!! 可能依邊啲人睇巡遊特別投入喇!!

    ReplyDelete
  4. 咪就係上網買,買多好多野囉!下次都米搞啦,去店舖買,唔會買得咁離譜啦
    [版主回覆11/25/2009 08:04:00]Mui:   間唔中買下, 無所謂喇!! 就到聖誕節, 咪當買禮物獎勵自己囉!! 不過, 我都係鐘意去店鋪買, 感覺好似比較實在啲!!!

    ReplyDelete
  5. 花車好靚喎 .....
    [版主回覆11/25/2009 08:04:00]表叔公:    依邊啲人重視聖誕節嗎!!! 所以, 啲聖誕節花車會特別花心思啲!!

    ReplyDelete