Korean food + prepare x'mas gift

November 28, 2009 (Saturday)
   成日都話, 趁weekend 就嘆個早餐, 但往往就瞓到過咗早餐時間先起到身! .....食唔到早餐, 就出去食個晏喇!! 見現在天氣凍凍哋, 就去食個韓國餐黎暖下個胃!

   其實, 今日出街就係為咗.......準備聖誕禮物, 完全出街就係買買買....買野送比人! 都唔知點解, 買聖誕禮物, 好似買極都未完!! 下星期仲繼續買.......每年, 依個時候用錢特別多,到現在我還未買自己野!! 自己野....其實都係為咗買條好睇啲嘅裙....但睇極都唔岩.....要慢慢揾

   趁機出開街,又做下啲電話交易, 所以, 搞到weekend 仲忙過平時.....好攰!!

↓韓國食物





↓依個泡菜排骨配飯....至得~~~好暖胃




↓係行街時, 睇中盞燈...盞燈係一粒粒透明珠整成, 好靚架!....但近排太多洗費喇, 都係等過咗聖誕先算!! 而另外張相就係到現時為止準備啲聖誕禮物.....(送比人架!)






========================================================


November 29, 2009 (Sunday)   依日又周圍走下, 買下日常用品, 同一周所需嘅食物. 都唔知咩事, 周圍都係人, 買野都要排好耐隊先比到錢.....真攞命!

   夜晚, 好懶...坐在家睇Football, 第97 th 嘅Grey cup.....又幾緊奏!! 依個weekend就係咁樣過去咗.

Grey cup (Football)












3 comments:

  1. your christmas gifts are quite pricy!
    [版主回覆12/09/2009 12:15:00]Mrs. Tin Tin   哈哈!! 都係送比長輩.

    ReplyDelete
  2. 哇...好多lv既x'mas gift喎!!
    [版主回覆12/09/2009 12:15:00]傻妹:   哈哈!! 你真好眼力, 都聖誕禮物都係送比長輩架

    ReplyDelete
  3. Vicky, 你要prepare禮物俾家人同埋你男友既parents呢?真係好煩架,我諗你都會諗每年諗到頭爆,因為又唔可以求其,又要岩人地用,我見你買左LV呀,相機呀等等,都好鬼豪喎! BTW,我d friend每次黎到都鍾意睇football,但我就麻麻地,估唔到你都好喎!
    [版主回覆12/09/2009 12:15:00]陶陶夫人:   ~你真心水清, 啲聖誕禮物係送比男友嘅parents and 啲Auntie, 佢哋好錫我哋兩個架! 間唔中都會寄啲禮物仔過黎, 所以, 聖誕份禮物我會買大少少囉!   ~我黎加拿大讀中學時, 已經有睇football, Hockey, golf, tennis..... 啲運動架!! 睇睇下又覺幾刺激, 但而家懶咗, 只睇final 個場咋!

    ReplyDelete