他媽媽....生日禮物

November 6, 2009 (Friday)

     近排好繁忙, 真係百貨公司都"山"門, 都未放到工!! 如果, 放工之後需要買啲野, 真係趕得很緊急先可以去到百貨公司.     又到達十一月.....就需要送生日禮物比Brian's mom....因為Brian's mom 生日呀!!

    而Brian一有時間就係度諗, 究竟買咩送比Brian's mom 做生日禮物好, Brian好緊張架!! 真係一有時間就諗.......諗咗好耐. 連食dinner 時, 都同我相討買什麼生日禮物好!!

    好喇...當決定買某品牌嘅手袋做生日禮物時. Brian又同我相討邊款手袋好! 去了手袋店.....左看右看......決定一款大型手袋! 係好適合Brian's mom 用!! ....YEAH!! 終於, 解決咗份生日禮物了!! 實在太好了.....唔洗再每日相討了!

    當個sales 姐姐, 知我哋依個手袋嘅收件人, 是居住溫哥華!! 個sales姐姐...話可以幫我哋將個手袋運送去溫哥華嘅分店, 當手袋到達, 溫哥華店鋪會通知收件人, 而收件人自己去溫哥華店提貨便可以!! 而且, 運送費用係全免架.  嘩!! 又幾方便喎!!! 唔需要為郵寄, 再傷腦根!!

   年年Brian 都會花心思送生日禮物給他媽媽, 說實話, 我也沒有這樣花時間and 心思, 諗買什麼生日禮物.....送給我自己媽媽, 突然間有點慚愧添! 但我屋企實在太多人了, 送什麼禮物比自己媽咪都有好多 "製找"了......! 無得好似Brian 買得咁瀟晒!哈哈!!

   購買完手袋第二日, ...... Brian's mom 打電話黎.....話份禮物好好用呀!! 仲連忙透過手提電話send 張相比我哋睇喎!! Auntie 你好開心喎!!哈哈!

Brian's mom 份生日禮物



6 comments:

  1. 孝順仔嫁得過呀
    [版主回覆11/15/2009 12:37:00]florachk   哈哈!!

    ReplyDelete
  2. 真係好孝順呀 ! 真係自愧不如 ! 我諗 Brian's mom 開心嘅係個仔同你嘅心意多過禮物 !!
    [版主回覆11/15/2009 12:43:00]WANELVA:   ~我都無咁有心機諗生日禮物比自己媽媽!! 手袋, 我都想送給自己媽媽, 但屋企太多人喇!! 送禮物未必想送什麼就什麼!!   ~其實, 我都明白Brian's mom, 唔係份禮物嘅牌子而happy, 依係happy 在Brian's 心思!! 我係電話中都感覺到!!

    ReplyDelete
  3. 你地最近好鐘意LV咁喎!Brian真係有佢媽咪心啦,而家好少男仔咁比心機揀birthday gift
    [版主回覆11/15/2009 12:43:00]Mui:   ~所以, 想賺Brian 啲錢好容易, 有野令他買完會開心, 接收果個人又開心!! Brian 會繼續買架!!   ~有啲慚愧,我自己都無Brian 咁有心思, 去送禮物比自己媽咪!!

    ReplyDelete
  4. 個袋好正呀!~
    [版主回覆11/15/2009 12:43:00]小威威:    係呀!! 依個袋輕身, 而且, 款色夠長青, 好耐用!! 哈哈!

    ReplyDelete
  5. 呢款袋又係好襟用架~所以買得啱呀~~
    [版主回覆11/15/2009 12:43:00]細細粒:    你講得無錯呀!! Brian 在買依份禮物時, 想了很耐了!! Brian 係好早前, 已經同我相討架喇!

    ReplyDelete
  6. woo............LV袋, 相信任何女仕收到都好喜愛!!
    [版主回覆11/15/2009 12:44:00]傻妹:   我都係呀!! 哈!

    ReplyDelete