做,做,做


November 8, 2009 (Sunday)

    這個周末, 真係忙碌得很!! 每天都需要工作!! 雖然, 只係忙碌一個下午, 但一星期七天, 都是做做做...... 感覺好攰好攰.  不過, 現在忙碌都還好, 因為, 現在啲天氣只係凍, 沒有落大雪, 回家都可以順暢一點!

    星期五(Nov 6th) 好晏先做完野!! ......所以, 去了一間好夜先"山"門嘅台式食店...食dinner!! 其實, 依間台式食店, 都時常黎幫襯, 而且, 次次叫同一款食物, 但影開食物相, 都會照影!! 哈哈!!
  
↓台式晚餐.....Brian 鹽酥雞套飯, 我就食, 鹵肉台式香腸飯




↓由於﹐天氣好乾燥, 飯後叫了熱仙草甜品食(內有花生, 芋頭 &珍珠).....Brian飲水果茶




↓臨回家, 見到咖啡店門口佈置得好有聖誕氣氛, 便入內望下, 順便買咖啡回家嘆







   星期六(Nov 7th)....做做做到, 三點先有時間去食野!! 而係依日, 突然好想食拉麵, 便走去味千食晏!! 雖然, 依間味千係香港個間, 但論質數, 我覺味千真係好一般, 但係外國, 都食到依啲風味, 已經係好好架喇!!, 哈哈!!

   之後, 去了超市入貨........又去了啲家品店買聖誕燈飾, 因為, 遲啲Brian 想邀請我啲妹, 以及我啲妹的另一半, 黎慶祝聖誕, 所以, 今年, 都會花點心機佈置下......

  由於, 全日在街頻撲, 夜晚果餐, 都係食啲frozen dinner!! 簡單又方便, 咁仲可以一邊食, 一邊追電視節目!! 

↓味千拉麵公仔, 唔係成日見到, 好似好天先擺出黎, 而味千空內裝飾係好似好日本咁!!







↓我食了羊肉拉麵. 夜晚食frozen dinner




   Nov 8th 星期日, Brian 一早買了早餐比我, 超好人!! 哈哈! 之後, 繼續工作......到黃昏, 真係可以舒舒服服嘆咖啡了!!

↓麥當當早餐







↓咖啡店啲曲奇餅, 好得意, polar bear 黎架!! 忍唔住買咗隻黎食





3 comments:

  1. Year end?
    [版主回覆11/19/2009 08:03:00]Kitty  係呀!!year-end, audit.....果啲囉!

    ReplyDelete
  2. 好得意既polar bear cookie呀 你地去左邊間味千呀?我淨係去過Warden/Steeles個間。
    [版主回覆11/19/2009 08:03:00]Mui:   ~原來個Polar bear cookies 好賣得, 我飲完咖啡離開時, 已經見到Polar bear cookies賣晒!! 下次去想再買, 又係賣晒!! 哈哈!   ~我去Yonge St. 果間, 因為果間近我啲!! 但我都去過Warden/Steeles 果間, 講真兩間都差唔多貨色!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  3. 逢聖誕star buck都有新coffee出呀~!
    [版主回覆11/19/2009 08:03:00]小威威:   係呀!! Starbucks 啲咖啡都幾好飲, 加埋聖誕原數仲特別有氣氛喇!

    ReplyDelete