November 12

November 12, 2009 (Thursday)

    又係每個月嘅十二號, 同Brian 嘅相識紀念日,  係依個時候, 我都會用相識紀念日做籍口,......要Brian 同我食好少少, 又或者出外食餐飯慶祝!!

   今次, 去咗食拉麵, 可能, 前排食過拉麵, 上了癮, 所以,  趁依個機會, 便再去食日本拉麵囉!! 食到成身暖臨臨!! 感覺好舒服!!

   飯後, 沿途渣車回家, 經開咖啡店, 便入內, 賞試為聖誕而設嘅 "聖誕節咖啡".... 味道都ok 架!! 好有薄荷味....總刮黎講, 似candy cane 啲味囉!!

   雖然, 唔係食啲華麗野, 但咁樣食法, 咁樣飲法, 感覺好滿足!哈哈!!

   其實, 我哋都唔知慶祝咗幾多個相識紀念日了!! 連我啲妹都話我麻煩!! 成日提住,  但好哋哋邊會出街食架!! 自己煮多都厭咗自己啲作品喇! 有機會......作紀念又好, 想出街抖抖都好!! 咪借依個日子.....對我and Brian 個胃好啲囉!! 享受下. 哈哈! 

↓日式拉麵





↓聖誕節口味嘅咖啡.....但遍甜.....再加一張Brian's 近照





2 comments:

  1. 自已煮..都可以好special架 唔信你問Bobo姨
    [版主回覆11/19/2009 08:04:00]Kitty   我唔係次次慶祝12號都出街食架!! 有時都係屋企整得好少少黎慶祝12 號架!! 你有無聽書架!! 哈哈!

    ReplyDelete
  2. 我都好鐘意starbuck聖誕推出特別咖啡呀!~
    [版主回覆11/19/2009 08:04:00]小威威:   咁你有時間就去試下喇!! 過咗聖誕就無架喇!! 哈哈!

    ReplyDelete