近近哋

November 27, 2009 (Friday) 
    以前, 住uptown, 天氣幾差都要去Downtown 玩, 所以, 一畢業就決定係downtown 居住, 除咗為份工, 其實, 好喜歡downtown 熱鬧嘅環境!!  但偏偏放假就比較少係自己地球消遣, 反而, 去咗mid-town 買野, 順便行下!! 可能, 就係因為Brian 唔鐘意行路, Downtown 又難泊車, 揾個車位都難,  所以, weekend 時, 都少係自己地球謄, 我曾提議weekend坐公共交通工具係自己地球行下, 但星期一至五, 要Brian 坐公共交通工具, 已經好難堪佢, 所以, 下下一到weekend, 都鐘意渣車.......

   眼見Downtown 啲食鋪越開越新潮, 唔得喇!! 點都要去試下!!! 星期五一放工, Brian 就立刻攞車, 去試新野!!!  雖然, 間食鋪好近, 行都行到去, 佢都係喜歡渣車去,.....真係貪停車費平咩?! 不過, 我都唔理得咁多.....他喜歡點就點!!  算喇!! 而家開始凍, 坐車又係會溫暖啲!! (比個籍口佢渣車舒服啲)

   近排, 唔知咩事, 我發咗條癮, 好想食Burger, 又咁岩, 屋企附近開咗好幾間Burger 店, 裝飾仲好得!!     

    嘩!!依間新食鋪啲burger, 真係咩野肉類都可以整到burger.....味道仲唔差, 食burger 時, 一啖咬落啲肉度, 啲肉汁流晒出喇, 真好鬼鐘意........一邊食, 一邊滴肉汁, 依個感覺!! 哈哈!

   今次, 依間burger 店比較斯文, 我用手食食下burger 都轉咗用刀叉食!! 哈哈!! 因為, 依間burger 店啲餐具, 都幾靚架!! 哈哈!!
  
↓餐廳環境都幾好, 仲有餐前小食 






↓Brian 嘅chicken burger, 大家share 一個side (Poutine)





↓我食三文魚burger........好多肉汁架! 滴到個蝶周圍都係汁...哈哈!! 







   食完野, Brian 話渣去mid-town 飲野, 洗唔洗渣咁遙遠呀?? 飲coffee 係自己屋企附近都好多間, 點解渣到咁遠飲?? 所以, 就係屋企附近間coffee shop, 揾個位安置架車, 再去飲野!!   好好彩, 又揾到車位, .......又乘機比我影下啲廚窗聖誕燈飾!!!

   今日, 真係舒服, 所消遣啲地方都近近哋......唔洗坐太耐車之餘, 仲可以慳返啲油錢, 幾好呀!! 哈哈!!

↓廚窗燈飾






↓咖啡店環境.  我飲開依間咖啡店, 已經出咗聖誕口味咖啡, 而今年啲聖誕咖啡, 我覺唔錯!







2 comments:

  1. 用刀义食 Burger ? 睇落又真係幾大個喎 ....
    [版主回覆12/09/2009 12:13:00]表叔公:   個burger 影出黎唔太大個, 但實物就真係好大個, 又好多料, 要用刀叉食先得, 食完好飽肚添...哈哈!!

    ReplyDelete
  2. 每年都會出唔同聖誔口味既咖啡架?
    [版主回覆12/09/2009 12:13:00]傻妹:   係呀!! 依間咖啡店, 每年聖誕節都會出一啲聖誕口味嘅咖啡架! 你有時間都可以同你個公子去嘆返杯.

    ReplyDelete