Oh!...It's Christmas time....

November 5, 2009 (Thursday)

   屋企附近, 為乜放工時間比平時咁多車? 仲塞住晒架?? 人想行都困難, 迫住晒!!

   原來, 間名牌百貨公司今日舉行聖誕廚窗開幕禮......所以, 封咗成條馬路, 順便搞啲活動!! 塔咗個舞台係馬路......有人唱歌, 跳舞,咁囉!!

  其實,年年間百貨公司都有搞依啲活動!! 舊年, 都有趁下熱鬧望下個舞台啲人唱歌...但舊年, 我係依個時間臨近返香港....所以, 無記錄抵.....但估唔到話咁快又一年.

  而今年, 見經開咪順便約埋Brian 一齊再趁熱鬧, 睇下今年百貨公司有咩特別野搞囉!! 但今年天氣實在太凍了. (好似比舊年早到咗!) 都係企咗一陣.......影下相就走喇!!

   沿途同Brian 行返屋企, 見到街上啲商鋪, 燈柱, 都已經裝飾到好聖誕節lu! 好有氣氛,  可能我又鐘意聖誕節喇! 一邊行返屋企行到好開心....哈哈!! 唔知係咪有個開心mood, 返屋企馬上order pizza 黎食.....繼續開心落去....哈哈!

  今年, 唔知點解好想落力咁佈置屋企, 變得更加有Christmas feel. 雖然, 以前都會砌棵聖誕樹"得" 係屋企, 但其他地方就咩都無佈置, 但依邊啲人真係好注重聖誕節架!! 屋企每個各落都有聖誕裝飾架!! .......想學下人添!! 哈哈!!

↓百貨公司啲佈置




↓百貨公司門口, 啲人等緊睇show呀!!



↓見到有人做防問呀........




↓百貨公司免費派Pretzel 呀!! 




↓本來條街好多車...現在比間百貨公司封咗成條街....做聖誕節宣傳, 但咁樣又幾有氣氛!!




↓夜晚.....叫pizza食......



5 comments:

  1. 我1 Holt Renfrew 咁大制作既
    [版主回覆11/12/2009 10:28:00]Kitty:   年年依個時候, Holt Renfrew 都好大製作架!! 緊係喇!!....依間野....賺埋賺埋唔少喇....攪依啲活動, 確實無難度喇....哈哈!!

    ReplyDelete
  2. e家香港好多商場都有聖誕裝置啦!~
    [版主回覆11/12/2009 10:28:00]小威威:   香港啲商場無輪什麼節日都好識裝飾架! 好有心思!

    ReplyDelete
  3. 好熱鬧!!!!
    [版主回覆11/19/2009 08:00:00]表叔公:   其實, 百貨公司都係想型造依個效果出黎!! 吸引啲人買野嗎!!

    ReplyDelete
  4. this time the pizza is different! 
    [版主回覆11/19/2009 08:00:00]Bobo de Licious:   哈哈!! 係呀! 今次食pizza 就唔可以攞返以前啲相黎post 喇! 今次係叫外賣pizza, 平時果啲係自己買...所以, 有所不同囉!

    ReplyDelete
  5. 呢邊我都已經見有商場佈置咗一d啦.........佢哋一定係早佈置既, 因為可以擺耐d嘛.....哈哈~~
    [版主回覆11/15/2009 12:36:00]細細粒:   其實我感覺香港各大商場都好有心機佈置架!! 我依邊啲商場, 差唔多年年佈置到一模一樣,  係我依邊, 啲廚窗會比較特別花心機佈置,其他就唔太有心思咁囉! (我認為)唔似香港啲大廈有燈飾睇!

    ReplyDelete