好趕....嘅星期五

Oct 2, 2009 (Friday)

    好大雨, 好大風嘅一天, 又有電話啲野做, 真係好忙, 好趕........周末也需要回娘家做節,  所以, 不能周處去, 因此, 有好多野, 包刮: grocery shopping 也需要在今天趕住做!

    但好好彩, 星期五啲商鋪比較收得夜一點....所以, 都能夠去街買到野!!

    自早幾個月, Brian 送了手袋給我作禮物後. 他就開始留意這份禮物嘅品牌!! 就係咁.....比佢留意到這品牌的----"電話套"! 而且, 依個電話套都幾百搭, 有好幾款我哋常用嘅手提電話, 都能放得下!! Brian 近來工作都太辛苦, 好喇.....比佢獎勵下自己!!

↓就是買了這個---電話套   





    其實, 我哋買完電話套, 間店鋪已經開始落閘......, 照時間睇, 應該去食晚飯, 但我哋遲下會開Thanksgiving dinner party, 所以, 趁現在有party 用品有點特價, 便馬上去買, 買, 買, 不知不覺買到成車都係grocery bag.   .....

    就是這樣的趕呀趕......  直到晚上10pm 才去食晚飯,  我哋好求其去了超市附近食烤雞餐.  可能太遲才食飯, 不自主地, 叫了好大份量嘅烤雞餐食. 哈哈!!

    望返轉頭, 發覺我哋係Friday 做了好多野, 真係Friday 先有咁嘅拍力做到咁多野!!哈哈!

 
↓烤排骨, 烤雞(半隻雞)配薯條




↓仲有烤double chicken leg 配薯蓉



↓一人一張相






6 comments:

  1. 好豐富既美食呀....個袋好靚呀
    [版主回覆10/07/2009 10:34:00]心樂   ~係呀!! 依日比較熱先食晚餐, 所以, 叫了許多食物!   ~果個唔係袋, 係電話套黎架!!

    ReplyDelete
  2. 好似係swiss chalet甘喎?
    [版主回覆10/07/2009 10:34:00]florachk   ~無錯, 就係Swiss chalet!! 因為, 依間食店係超市隔離, 比較就腳, 而且,好肚餓, 所以, 就係依度食晚餐囉!!   ~點呀!! 你有無掛住Swiss chalet呀??

    ReplyDelete
  3. 好耐無食過Swiss Chalet啦,但每次都好少點個dipping sauce,覺得d汁怪怪地咁
    [版主回覆10/07/2009 10:34:00]Mui:   ~我覺啲dipping sauce 都ok, 所以, 都會點黎食架!! 但無dipping sauce 都會照食, 因為swiss chalet 啲雞, 真係好soft, 好好味.   ~現在,我見超市都有依啲dipping sauce 賣架!!

    ReplyDelete
  4. I went to Swiss Chalet only once.......I think the chicken too soft....
    [版主回覆10/07/2009 10:34:00]小col:    ~我間唔中都會去Swiss chalet 架!! 因為我覺啲雞都幾好味, 而且自己整唔到咁soft 架!!    

    ReplyDelete
  5. 我都幾鐘意食淋身既雞, 以前都有間中去食下.  而我就麻麻地鐘意佢既dipping sauce, 我會用茄汁. HAHA...
    [版主回覆10/11/2009 14:28:00]florachk:   ~自己都唔知點可以整到啲雞好似Swiss chalet 咁淋身, 所以, 有時都會心思思走去食下架!! 現在, Swiss chalet 可以delivery 架!! 有時, 無時間煮都會叫Swiss chalet 嘅delivery 架!   ~我覺啲雞汁都ok. 所以, 都有點黎食!! 不過, 有時點點下, 都會點茄汁...哈!!!

    ReplyDelete
  6. Vicky: Friday係最有動力同活力既一日,做咩都會特別開心架,反而星期一就係條蛇咁啦!你地一日內做左咁多野已經好勁!可能就係因為星期五既關係啦!
    [版主回覆10/23/2009 09:42:00]陶陶夫人:   我都係咁話, 係friday 先有動力做咁多野!! 平時, 真係懶得就懶喇!! 哈哈!!

    ReplyDelete