Nuit blanche 2009

Oct 3, 2009 (Saturday)
   Nuit Blanche =白夜, 不眠夜, 是透過城市的歷史建築物, 以大眾化型式, 令到市民去了解創意藝術嘅文化派對.

   多倫多, 已經舉辦了六年Nuit Blanche!! 今年, 我也是頭一年去參加這個活動!!
 
   這個Nuit Blanche 由入夜到天光進行, 係市中心大街小巷, 便有不同類型嘅藝術品供給市民參觀, 有些藝術品, 我們也能夠用參與一份, 一齊製作!!

   當中, 也有食物灘檔, 機動遊戲, 供給市民耍樂!!

   所以, 和屋企人吃過中秋節晚飯, 吃過月餅之後, 便我和Brian, 三妹, 三妹男朋友和四妹, 一齊go go go ....Nuit Blanche!!

依幅牆壁畫, 係由一支特別光棒的光, 帶令牆壁上英文活動, 就可以在牆壁上寫上心目中嘅信息, 睇下Brian and 我啲妹幾投入






這個藝術品, 只要作白牆壁前做出動作, 便可以在大廈牆壁上見到自己耍出的英姿



街上的玻璃上, 展覽出世界國地街頭圖案, 有如用視覺旅行





無喇喇, 係市中心, 會發現到一個好舒適嘅客廳!! 好舒服, 好光猛





我哋半夜三間市中心還人頭湧湧, 一啲都唔似夜深




有街頭劇, 睇下啲人個樣幾可怕....... 還有在街人路上, 會看見不同燈光圖案




在雷射光線可在牆壁上畫出信息




嘩!! 好光呀!! 原來依個方格會隨機打出四個英文文字!!




街頭小食檔




三妹男朋友and Brian 食得幾開心




阿妹霸街邊位, 食hotdog and pontine




酒店內都有參展作品, 但間酒店太靚, 只影了酒店格局, 還有街上行人路, 有很多一點點藍色光, 好像星星在腳下




有塊木版寫住Hey, Dave! 原來都係藝術展品之一, 還有一個銀行大堂裡嘅自製水池, 可以擲coin許願





又有街頭食物, 但食太多了, 依檔需要好味, 吃不下, 謂有影相留念.  平時, Brian 放工會望依個鐘, 真估唔到半夜3:31 am 還可以望到依個鐘!!







街頭有班後生仔, 跳舞表演. 還有簡單機動遊戲, 最好笑, 個機動遊戲在Brian 公司樓下, 真係意想不到, 公司樓下能夠容立到一個大型機動遊戲




平時,放工只有一架, 二架密麻麻嘅車排行駛的道路, 今天竟成了嘉年華....周處都係人, 周處都是機動遊戲, 周處都係展品 





   很享受這次活動, 夜麻麻周處聚集年輕人, 沒有汽車影蹤, 周圍都五光十色, 還有意想不到的展品, 意想不到的大發現, 雖然, 大多展品都需要看小冊子才明白, 而且, 行到腳痺都未行到一半展區, 但在不能睡眠的夜上, 能夠感受到, 大都會特別嘅情境, 在本來寧靜夜晚裡, 變得更加美妙, 更加有意義, 更加值得!! 令到我晚上充滿一股新生活力. Yeah!!

2 comments:

  1. o個晚又凍又濕
    [版主回覆10/11/2009 14:36:00]Kitty   你講得無錯, 個晚真係又凍又濕!!! 我着咗好多衫...哈哈!! 不過, 好好彩, 我哋開始行個陣時, 已經無雨落!!

    ReplyDelete
  2. wow, really so many ppl that day.  My hubby need to stay at store till late night and he told me when he left around 11:30pm, still alot of ppl in DT.........
    [版主回覆10/11/2009 14:36:00]小col:   ~我1am 先開始去行, 但條街到半夜3am 仲係超多人, 我覺好熱鬧, 好開心!! 哈哈!!   ~你先生現在份工, 原來係downtown 架!! 仲要做到咁夜先收工呀!!

    ReplyDelete