一口釘

October 2-3, 2009 (Friday & Saturday morning)

  平時, 我好怕渣TT, 因為Brian 好錫架車, 路面上有凹陷位, 一定會被開, 而見路面有工程進行, 會令願兜路行遠啲,先返歸!! 況且, Brian喜歡駕駛, 我就有得佢點渣. 而且, 我喜歡做乘客, 依個角色永遠都係, 最為舒服!!

  今日下着大雨, 好趕好趕, 買完雜貨,順便出外食餐晚飯, 今天趕住做嘅一切一切, 都是準備明天回娘家!! .........


   原本, 相安無事, 直駛回自己家停車場, 泊好車...看見TT有一個車輪 "參" 了一口釘.


   唔係.... 咁大整估...係咪呀!! 早論先換新呔, 而家就"參"釘!!! 我真係令願 "參" 釘果個係我自己, 係加拿大生活, 最依靠的物品就是"車". 沒有車, 真是十萬個不方便. 而且, 聽日仲要返阿媽度!!


   知道 "參" 釘, Brian 內心更加睛天璧靂, 他好激動, 成個人跪咗係地....返到屋企Brian 馬上打了電話問他daddy!! 甚樣處理......(Brian 屋企有樣好, 每次臨急關頭, 就會提供到一些好實質嘅解決方法!)


   幸好, 輪呔"參" 了釘, 但模到輪呔仍然好硬, 而且, 沒有變形, 照情況黎睇, 係可以捱到一日, 等待明天早上去最近的車行補呔!!!


  其實, 我娘家都曾經有這經驗. 最後, 都是沒有事, 但我成夜仍然好擔心, 睡覺困難, 好像望住個天花版成晚!! 如果最壞打算, 我真的唔想回娘家!


   Brian , 他比我更加擔心, 時常問我, 頭先條呔係咪仲好硬呀??不段問........


   到了早上七時, 簡單梳洗, 第一個客和TT 到了車行, 我們還太早到車行, 在車行門口等車行開門.


   幸好, TT 能夠安全到達車行, 整車技工, 也可以處理到我哋所需問題!!


   到了11 pm TT 輪呔已經補返好!! 真係感謝上天幫忙!!


No comments:

Post a Comment