mid-autumn festival

Oct 3, 2009 (Saturday)
  
    依幾個星期, 由於有個Uncle 由香港飛咗黎加拿大, 係我娘家度住, 我parents 當然會帶個Uncle 周處去喇!! 說實話, 我覺得我父母都應該有佢哋自己個生活圈子架!! 由其事我哋五姐妹都大個咗!!   因此, 我parents 同Uncle 周處去, 我哋五姐妹一定唔會 "炸" 型架!

   由於, Uncle 需要去某地方, 所以, 我daddy 約好2pm 到某茶樓等, 去到茶樓時, 我parents 話: 「唔需要叫太多點心, 因為, 我哋剛剛先同Uncle 飲完茶!!」

   我同parents 講, 唔需要"就" 我哋而去飲茶架!! 如果, 你哋食咗野, 同我哋講聲, 我哋自己買野返屋企食, 你哋仍然都見到我哋架!! 洗乜迫自己一日飲兩餐茶呀!!

   我有感parents 太顧及我哋喇!! 就係太顧及我哋, 他們唔願意有自己空間, 因為, 他們覺得退休, 就等待孩子回家, 每天家庭樂!! 但事實, 邊可以咁容易呢?? 人人都想每日放工, 唔洗煮, 即刻有飯食,, 但現今社會, 已經唔同以前了, 突發OT, 星期六也需要工作, 也有一些聚會應酬, 實在太多太多野, 令到每個人不能如時齊齊整整回家! 就係因為依點, 所以, 我parents 每天都好像好失望!

   不過, 我要講, 都同我parents 講過, 他們仍然抱住自己的思想, 我都無辦法, 他們性格不能改變, 我哋做後輩, 謂有隨機應變吧!!

-------------------------------------------------------

   今個中秋, 好像很多賣月餅嘅地方, 都好快買完月餅, 到商場竟看見, 有間店鋪還有冰皮月餅, 快快手購買多盒!! 

  中秋當然全部人回家吃飯, 過節, 我們每一個還帶埋另一半一起到酒家吃一餐好!!  雖然, 五妹還要開工, 我們邊食邊等. 但總算全部人到齊!! 一家人一齊慶祝中秋節!

↓美心冰皮月餅 (我覺馬馬哋, 但能夠係加拿大都購買到冰皮月餅, 我覺好好架喇!)
opop\






↓食中秋節飯
opo






----------------------------------------------------------------------------
↓同場加幾幅, 係娘家發現,  葉振棠 and 潘宗明親筆簽名相 
opop




5 comments:

  1. 食飯咪勁多人lor?
    [版主回覆10/11/2009 14:34:00]Kitty:   我屋企, 計埋啲另一半, 計計埋埋都係得十一個人, 現在, 一圍臺啲餐單, 多數都係預12 位, 所以, 節日出去食都ok!!! 實有位坐...由其事啲chinese restaurant, 實有大臺 .

    ReplyDelete
  2. 聽到晒你嘅聲音喇, 盡情發洩啦.......
    嘩, 你今年都好多月餅食喎......我都覺得美心冰皮麻麻地.....
    唔記得答你.....香港嘅冰皮都係綠豆茸架, 冇蓮蓉冰皮架.....
    [版主回覆10/11/2009 14:34:00]爆炸魔女:   ~寫blog, 唔多唔少都係想有個平台發洩下....多謝你收聽!!   ~今年啲月餅已經無上年咁多了!! 但由於我身邊果個好鐘意食月餅,無論, 傳統月餅, 冰皮月餅都鐘意食, 所以, 屋企啲月餅實食得晒!!   ~香港美心冰皮, 都係因為有hello kitty, 如果唔係, 我諗你都未必買黎食....或者你阿嫂都未必送美心!!  你阿嫂送美心, 都係貪有hello kitty, 你一定鐘意, 唔好食, 都可以儲個盒..哈哈!!   ~我記得,我以前細個返香港, 係食過蓮蓉冰皮月餅架!! 但近幾年, 唔多聽到有蓮蓉冰皮, 所以, 問一問你囉!! 哈哈!! 原來, 現在香港都係普遍賣綠荳蓉冰皮...我仲以為, 加拿大有咩特別食物規則, 又唔許可有蓮蓉冰皮進口添!!哈哈!!!

    ReplyDelete
  3. 有冰皮月餅食..... 正!
    [版主回覆10/11/2009 14:35:00]表叔公:   ~好難得係加拿大都能夠買到冰皮月餅.....好開心!!   ~因為早幾年加拿大係完全唔可以有冰皮月餅賣架!! 係近幾年先開始有幾隻牌子可以係加拿大發行冰皮月餅!! 所以, 到中秋就會買下冰皮月餅食!

    ReplyDelete
  4. 你媽咪都有偶像架, 好攪笑呀.....
    [版主回覆10/11/2009 14:35:00]爆炸魔女:   ~由香港黎多倫多果個Uncle同依個歌星好熟架!!所以, 有機會有依位歌星poster and 簽名囉!! 仲有幸聽到依個歌手唱歌添!!哈哈!
     

    ReplyDelete
  5. Vicky: 其實父母幾時都係以仔女為先架啦,你又唔需要太過介懷既,可能到你做人地媽媽時你都會係咁呢 ^.^ 美心冰皮我一直都覺得麻麻地,我NY都有得買,我上年買過,但唔鍾意d口味,我都係鍾意大班既雙黃綠豆溶冰皮多d,但學你話齋,有得買都已經係好好架啦!
    [版主回覆10/23/2009 09:43:00]陶陶夫人:   ~到我做父母親時, 我會盡量學識let's go 架! 我一有仔or 女, 我一定會時時刻刻提自己!!! 我知我父母好顧及我哋, 但有時太顧及我哋做仔女嘅, 就好難獨立架喇!! 我都唔知點講好......總之, 每個家庭, 就有每個家庭嘅問題喇!!   ~其實, 買月餅只係應下節, 味道好已經係bonus 喇!! 不過, 居住外國能夠買到月餅, 唔洗自己動手整, 已經好好喇!! 哈!

    ReplyDelete