Family Day

February 15, 2009 (Sunday)

      過去個weekend 係長周末, 我係prefer 瞓耐啲架!!! 瞓到自然醒個啲.....但唔知點解, 一到長周末, Brian 就好像好興奮....好早就起咗身... 就會連帶我都早起身

       起咗身, 我本來諗住自己煮早餐, 大家齊齊食, 但Brian 話要出街食breakfast.....因為好難得星期日都可以好得閒, 唔需要顧住星期一返工啲野,......就係咁, 我就慢慢換衫, 懶懶閒咁....拖到成12 pm 先同Brian 出街食brunch.....哈哈!!

      好喜歡加拿大, 係weekend 會提供早餐時段去到2pm...哈哈!! 依個星期日, 出到街天氣好好, 有陽光, 雖然, 都係凍, 但無風, 無雪, 有少少陽光暖...真係人都醒神啲. 去到餐廳, 仲要揀窗邊位坐...連食brunch 都接觸陽光!! (我好似發陽光瘟....哈哈)

↓我都係第一次去依樹食brunch...啲Brunch menu 都幾多選擇, Brian 食咗Egg Benedict, 我食咗scrambled egg with goat cheese wrap...      


↓Brunch 餐廳環境都好舒服架!!!



↓食完Brunch, 去咗行商場, 當消化又好, 打化時間都好, ....後尾, 行到去街...聞到好香嘅waffle 味, 就買咗件黎食, 個waffle 熱辣辣,  真係好yummy!


      到黃昏, 本來想出街買支酒, 但原來星期日啲店鋪5pm 就"生"門....所以, 買唔到酒, 但好彩自己屋企都有存貨.....都唔洗失望!! 見有時間, 就去飲杯咖啡, 唔知係咪啲店鋪close 咗, 咖啡店特別多人! 等了好耐先有位坐...哈哈!! 到夜晚, 就買啲三文治配白酒.....當dinner...

↓Starbucks coffee for 下午茶, Subway 三文治配白酒, 就係dinner


---------------------------------------------------------------------------

February 16, 2009 (Monday)

      依日, 唔洗返工,  因係公眾假期, 依個holiday 叫做family day ......總之, 就唔洗返工喇!! 可以留係屋企嘆世界....慢慢煮個早餐...睇下電視, 睇下雜誌, 周圍抹下野, 咁又一日...多數臨返工之前個日, 都唔會出咁多街...因為, 要keep 啲energy 去面對返工天....哈哈!!

↓依個breakfast, 我亂煮架!! 見雪櫃有咩就煮, 點知就越煮越多...有午餐肉, 煎薯仔, 整咗啲生菜, 抆咗啲生果出黎, 仲有sunny side up 雞蛋 and 烤麵包(無上鏡)


7 comments:

  1. family day 好開心呀!~
    [版主回覆02/26/2009 16:51:00]小威威:   難得放一日假, 當然出下街,食下野, 開心下喇!! 哈!       

    ReplyDelete
  2. 早餐2點都仲有得食又幾好喎!!!
    [版主回覆02/26/2009 16:53:00]V&M:   只係weekend 先serve breakfast till 2pm.....其實, 我好喜歡依個idea...因為, 可以攞正牌weekend 瞓耐啲啲..哈哈!

    ReplyDelete
  3. Waffle........
    [版主回覆02/26/2009 16:57:00]小col:   ~係呀!! Waffle 呀!! 我係街聞到Waffle 香, 真係忍唔住...要買黎食....我相信你係街聞到Waffle 香味, 都會忍唔住買黎食..哈哈!   ~早排,  我都見你買咗個Waffle 機, 你一想起Waffle ,就可以即時整Waffle黎食喇!....哈哈!!

    ReplyDelete
  4. 煮煮吓都好多嘢喎....
    加拿大又會咁好, 早餐都去到2PM, 呢D時間香港都下午茶LU~
    [版主回覆02/26/2009 17:01:00]細細粒:   ~有時,我就係咁, 諗諗下, 煮煮下又會煮多咗啲食物出黎, 由其事肚餓果陣時,更多煮多啲添!! 哈!!   ~加拿大只係weekend 先serve breakfast till 2pm....平時, 閒日係無架!! 但我啲加拿大唔多地方有下午茶架!!!  

    ReplyDelete
  5. 好歎..我weekend 唔整breakfast gar, peter會整
    [版主回覆02/26/2009 17:06:00]Kitty:   原來你weekend 係可以休息下, Peter 都唔係完全指意晒你, 如果你返咗澳門探你屋企人, Peter 都可以餐餐煮breakfast 比佢自己!! 哈哈! 你唔洗擔心...Peter 其實有potential照顧自己架!

    ReplyDelete
  6. 假期我都係鐘意瞓晏啲 耐何.. 近排都約左班影友去影相
    假期自己都好似番工時間咁早起...
    有時亂煮野食出嚟既味道仲好過跟食譜架... 哈哈
    [版主回覆02/26/2009 17:14:00]畫:   ~其實,我平時都可以早啲瞓, 但我係閒日就瞓唔多....但到weekend1成個人就輕鬆晒, 就自然想瞓耐啲, 就算醒咗, 都唔多願起身...望天花版都好開心...哈哈!!    ~我見你真係影多咗相, 日景又有, 夜景都有...唔怪之得你weekend 仲忙過返工喇!! 哈哈!   ~我都覺, 有時無咩心機, 求求其其煮, 反而會煮到另一啲味道出黎,人生就係咁.....一切都係自己預料唔到....哈哈!

    ReplyDelete
  7. Vicky: 你地食去食Brunch既地方好似幾貴咁喎。 真係好啦,好似好耐都無聽見你話好天啦,咁又係,你地無雪無風既日子實在太少啦,好似你話齊一樣,俾著我,我都會揀窗口位坐,一定要個太陽同陽光陪住我食野,咁食完既話,成個人都開心番晒! Vicky其實你都唔使出去食早餐啦,你睇下你煮野早餐,仲豐富個出面呀!哈哈!
    [版主回覆03/11/2009 03:54:00]陶陶夫人:   ~依間Brunch 係Franchise 黎架!! 周圍都有!! 但我去依間Brunch 店, 位於最繁忙購物地方, 可能係咁, 裝飾比較特別啲!!! 我依餐Brunch 其實唔係太貴架!!   ~我依邊, 係冬天日光時間短.....而且, 冬天真係比較冷, 所以, 真係好少可見到太陽光!! 所以, 特別珍惜有陽光時間, 哈哈! 食野,就有理無理都喜歡坐窗口位, 哈哈! 感覺開揚啲!!! 舒服啲!   ~我早排聽天文台講, 美國ny 都落雪!!! 你點呀!!! 有無機會比你影相呀!! 哈哈!!    我自己煮早餐, 都係見雪櫃有乜煮咩, 順便可以比我清下雪櫃啲野食嗎!!! 有時,就係咁, 本來諗住煮少少野, 點知就煮咗好多出黎....哈哈!!

    ReplyDelete