向自己身體挑戰

February 20, 2009 (Friday)

     又等到星期五....好開心, 又有weekend 放, 由於, 天文台話星期六落大風雪, 所以, 我可以留係自己屋企, 同Brian 一齊享受weekend, 但因為知道有大風雪, 見星期五場風都仲未黎, 就嗱嗱聲出去食餐dinner 先, ....一放工, 交易埋Brian 啲電話, 就向上海菜出發!!

    我有段時間無食上海菜了, 去到餐店, 真係咩都想嗌, 咩都想食.....我哋仲叫咗客東坡肉食.....雖然, 自己都知東坡肉含有好多fat.....又唔知自己身體狀況可唔可以負荷得到, 但唔好理, 食咗先算......哈哈!! 

    嘩!! 啲東坡肉fat好軟淋淋, 又入味, 真係好好味..... 我係要同Brian 先享受到依啲食物, 因為, 我自己屋企人 and 身邊啲朋友, 一定唔會食"東坡肉"架!! 真係好滿足嘅一餐上海菜!

     食完dinner之後, 仲去台灣店外賣一杯峰蜜珍珠綠茶當dessert, 哈哈!! 當我飲飲下珍珠綠茶時, 我竟然諗起 "耳分天下" 嘅啜珍珠遊戲......自己好想玩啜珍珠, 但當時, 一諗起耳分天下, 就笑到收唔到聲, 哈哈!!!   我都係費事玩啜珍珠, 啜到"勤"襯,  咁點算? 所以, 我後尾都好正常咁享受我杯蜜峰綠茶!....哈哈!!

食咗蒜泥白肉, 咸豆漿配油條, 小籠包, 京醬炸醬麵  


東坡肉 and 蜜峰綠茶


13 comments:

  1. 1111111111111111111111
    [版主回覆02/28/2009 06:13:00]Kitty:   good...可以坐返你1111 依個位! 哈哈!

    ReplyDelete
  2. I love 東坡肉too
    [版主回覆02/28/2009 06:17:00]Kitty:   原來你都喜歡食架!! good....因為, 我識有啲人,食東坡肉, 只係食啲肉, 啲fat話唔食, 我見到會眼火爆!!! 因為, 食唔到東坡肉嘅意義囉!! 不如,唔好食就算!! 又要擺食!

    ReplyDelete
  3. aiya, Kitty so quick.  I love Shanghai cuisine too
    [版主回覆02/28/2009 06:19:00]小col:   ~哎吔!!! 你下次要手快啲喇!!   ~我都好喜歡食上海菜架!! So lucky, 加拿大啲上海菜都幾有水準!!

    ReplyDelete
  4. 東坡肉,真係好耐無食過,唔係成日食唔緊要啦
    [版主回覆02/28/2009 06:21:00]Mui:   我都覺, 唔係成日食, 間唔中食下, 無咩緊要! 小食多滋味嗎! 如果日日咁食,就危險啲...哈哈!

    ReplyDelete
  5. 好美味呢...我都好鐘意食上海菜
    [版主回覆02/28/2009 06:22:00]心樂:   你鐘意食, 就有時間同你男朋友食多啲喇!

    ReplyDelete
  6. 好正呀!~
    [版主回覆02/28/2009 06:22:00](Empty)

    ReplyDelete
  7. 你真係講得啱, 東坡肉真係好多人都未必食, 就算我同你幾friend, 我都唔會食, 不過都唔會阻止你食, 最多你一個人食晒啦.....哈哈!
    [版主回覆02/28/2009 06:33:00]爆炸魔女:   ~我都知, 有啲食物, 唔係人人都喜歡食, 好似溜蓮都唔係人人食.....不過, 你好坦白, 一早講定有啲咩唔食, 咁同你出街食飯都開心啲!!!   ~而東坡肉, 都有幾多fat 架!! 但就係因為依啲fat,我先想食...不過, 間唔中食下, 唔緊要喇!!哈哈!!   ~我哋唔知幾時仲有機會再食飯呢??

    ReplyDelete
  8. Hi Vicky, you are skinny, so you can afford to eat the pork. I have enough fat on my body, i don't need to eat more pork fat.
    [版主回覆03/03/2009 05:48:00]Mrs. Tin Tin:   我真係唔skinny 架!! 我係屋企係最大隻果個黎架!! 要搬搬臺臺一定係我...哈哈!! 但有時, 我會忍唔住食啲比較唔健康嘅野,因為,係依啲先好食,...哈哈! 不過,唔係成日食....間唔中食少少...食咗先算!

    ReplyDelete
  9. On the topic of cosmetics, i agree with you that practice makes perfect. And you will find it fun once you start cos' makeup does make a person look sharper.
    [版主回覆03/03/2009 05:55:00]Mrs. Tin Tin:   ~多謝你對我啲留言咁上心!!!   ~化妝真係唔可以好快就學得識, 我前日,開始畫eyeliner,都畫到一隻眼粗,另外一隻眼就好似無畫過.....要畫幾次,先見得人, 所以, 化妝都係需要不段學習!!!!   ~我好同意你講, 適量嘅化妝品係會令到成個人都會sharper....所以, 化妝真係一個學問黎架!!

    ReplyDelete
  10. 我上次篇上海菜小廚都叫咗客東坡肉, 嗰次係我第一次食, 估唔到咁軟, 一d都唔肥膩咁, 自己呃自己呀....haha 原來你都有睇耳分高下呀, 我都幾鍾意睇架, 我相信唔會嗆親既, 不如下次就玩吓啦, 我諗會幾好玩架~~~
    [版主回覆03/03/2009 06:01:00]細細粒:   ~有時,間唔中, 食下啲唔健康野, 係好正常架!!! 如果日日食就唔好咯!! 小食多滋味嗎!!! 哈哈!    ~我有上網睇過耳分高下!!! 但就唔係集集睇, 依個節目都幾得意, 幾有歡樂氣氛呀!!! 不過,將啲珍珠放落口再吐出黎...人哋玩就話唔覺肉酸,但我自己玩,,,...就覺肉酸囉!! 哈哈!! 我都唔想晒咗杯珍珠奶茶...哈哈

    ReplyDelete
  11. 東坡肉...真係好耐無食過
    [版主回覆03/03/2009 06:02:00]Little Greenworm:   如果,你有時間都一家人出去食下!! 間唔中食下,無所謂喇!!

    ReplyDelete
  12. 東坡肉又唔係成日食.. 夠唔夠一次都所謂...
    好食既野永遠都係唔健康架嘛... kekekekekeke
    [版主回覆03/03/2009 06:06:00]畫:   咪係囉!! 久唔久一次食下, 好開心架!! 少食多滋味嗎!!! 如果日日食就得人嚇喇!! 哈哈!! 不過,我好怕啲人, 口口聲聲話食, 但到最後,啲東坡肉黎到,至係食啲肉,唔fat 係唔食, 出得街食就盡情食囉!! 有時,我見啲人咁樣食東坡肉, 我係會眼火爆架!

    ReplyDelete
  13. Vicky: ~東坡肉其實係一個好好好好好食既菜,你真係唔好睇 佢好似好肥咁,其實佢已經經過多重反覆咁炆煮, 肥油其實經已一早迫出,所以 真係煮得好既東坡肉食落口,理應係不油不膩既! 所以其實你可以放心食用,但當然啦,依家咩都以 健康為主,所有野都係少 食多滋味!
    [版主回覆03/12/2009 02:40:00]陶陶夫人:   ~我都覺東坡肉,真係好好食嘅菜!!! 但我身邊啲人係唔食東坡肉架!! 而今次, 我post 咗東坡肉張相出黎, 我真係估唔到有咁多blog 友都肯食東坡肉架!!   ~我依次食東坡肉...我覺得啲肉係入口即溶....真係炆得好好!! 好好味!!雖然, 你話東坡肉啲肥油已經一早迫出黎, 但依啲食物真係間唔中食下就好!! 成日食都幾危險架!! 哈哈!!

    ReplyDelete