放長周末

February 13, 2009 (Friday)

        09' 年第一個長周末終於到喇!! 真係.....等咗好耐喇!! 今日一放工, 就可以休息到星期一(Feb 16), 實在太興奮了!!!         
      今日, Brian 一放工, 完成埋Brian 所有電話交易, 10 pm就出咗街食晚飯, 我哋去咗一間專食comfort food嘅地方食......講真,我揀選依間食店, 係因為貪佢係開 24hrs....就算幾夜食, 都可以慢慢食, 我最怕係去啲食店, 因為趕住"生" 門, 我一邊食, 啲侍應就一邊拖地 or 吸塵, 仲放埋張單係臺, 搞到我食野都好似好趕....跟本就係放啲食物落肚, 一啲都享受唔到餐飯....但有時工作需要長時間, 真係無辦法唔係咁!!! 哈哈!!

     過埋依日就係情人節, 而且, 我長周末假期又開始..yeah!!.....祝大家情人節快樂
!!


↓去咗Fran's restaurant 食, 食啲外國快餐(comfort food)....飲milkshake, 食poutine, 三文治, and fish & chip.



         依日原來係黑色星期五,哈哈!! (係呀!!我依家先知)......今日, 係天氣由比較溫暖轉為凍咗啲外....我過得好正常....可能個心一尾期待長周末假期, 所以, 唔醒起係黑色星期五...哈哈!!!




9 comments:

  1. 我都想放個大假呀~~
    [版主回覆02/18/2009 16:49:00]C&K:   你唔係早排放咗農歷新年假咩?? 你農歷新年都已經放得好長...我依邊農歷新年都要開工, 仲Ot, 都係Feb 16(Monday)有一日holiday...我已經開心到不得了喇! 哈哈!

    ReplyDelete
  2. 你就好喇,有長假期放~~~
    [版主回覆02/18/2009 16:52:00]V&M:   都係放一日假咋!!! 哈哈!! 09 年第一個長周末假, 我真係好開心!! 你哋早排農歷新年咪仲多假..哈!  

    ReplyDelete
  3. 我都係好怕臨山門去食野,搞到周身唔自然,好似阻住人地收工咁。你地既comfort food好吸引呀,milk shake, poutine同fish & chips都係我會叫既
    [版主回覆02/18/2009 17:04:00]Mui:    ~但有時, 我同Brian 放工時間都比較遲...所以, 堂食都幾麻煩, 因為, 有啲食店會就close, 有時知道啲食店,就close, 都會買外賣就算!! 唔想阻住人!!!    ~Comfort food 係好吸引, 但間唔中食下好喇!! 因為, comfort food, 真係唔係好healthy...食完都唔知要行幾多路, 先低消到啲fat....哈哈!

    ReplyDelete
  4. 情人節怎樣渡過呀?
    [版主回覆02/18/2009 17:05:00]心樂:   你去我下篇blog, 我有寫抵我情人節點過架!!

    ReplyDelete
  5. 24小時正呀!~
    [版主回覆02/18/2009 17:07:00]小威威:   我好喜歡開24 hours 啲食店架!! 因為食野唔洗限住時間嗎!!! 感覺free 啲!

    ReplyDelete
  6. Fish & Chips looks yummy  and milkshake.........
    [版主回覆02/18/2009 17:09:00]小col:   你都喜歡食fish & Chip 架!!! 其實, 依啲香口野, 真係好吸引, 但都係間唔中食,就算!! 因為, 依啲食物真係唔太healthy...! 哈哈!

    ReplyDelete
  7. 哦....係喎....我都係睇新聞至知美國16號放假, 咁你哋同美國假期係一樣?
    你哋又會咁夜先食晚餐既? 對個胃唔好架喎~~~~之前有無食過嘢架?
    呢D快餐都係間唔中食吓好....好肥膩架!
    [版主回覆02/18/2009 17:15:00]細細粒:   ~一啲啲假期係會同美國同時間...有啲假期就唔一樣....!!! 好似感恩節, 我哋加拿大係十月, 美國會係十一月先係囉!!   ~我同Brian 都係比較遲收工, 所以, 都係夜食飯啲人架!! 但無辦法, 工作嗎!! 但我哋都慣咗!!! 每日都係三餐, 但dinner 會夜啲囉!!   ~你講得岩, 依啲comfort food, 真係間唔中食就算喇!! 因為, 我都覺啲comofort food 唔太healthy 架!! 但comfort food 比較香口, 有時都會諗起, 好想食架!! 哈!

    ReplyDelete
  8. 漏咗講Happy Valentine's Day!
    [版主回覆02/18/2009 17:16:00]細細粒:   得架喇!! 大家咁話, 情人節快樂!! 應該係祝你同Raymond 日日都快樂!! 日日都甜蜜蜜!

    ReplyDelete
  9. 我放左4日啊 大佬又有交易啊
    [版主回覆02/18/2009 17:18:00]Kitty:   ~有咁多假!!!! 你真係爽!!!   ~係呀!! 大佬有大茶飯呀!! 所以, 遲咗同我食dinner 囉!! 哈哈!

    ReplyDelete