他....的新寵兒

February 15 (Saturday)

     其實, 係早排, Brian 差唔多每一天都會問我意見..... 因為, Brian 想購買一隻新錶送比自己.....講真, 我真係一啲都唔介意Brian 買錶比自己, 他近幾年工作十分忙碌, 都係時候賞勵下自己, 但當他決定某隻牌子時, 又問我邊款手錶好....有時, 我真係唔識答, 錶係你自己帶, 我話依款好, 有時又未必岩你心水....而且, 我有時比完意見, Brian 第二日已經變咗第二個plan, 因此, 我有時都唔想比太多意見佢, 總之, 他自己鐘意, 個款又岩你返工, 咁就得喇!!!    

   我都明, Brian 想專重我, 所以, 他才不段問我意見, 有時, 多一點意見, 係會容易采取實質行動, 令到隻錶買得更加滿意, 而且, 依隻手錶比較重型投資, 當然, 不容有失!!

    終於, 係上星期一, Brian 卜鎚決定買錶時, 我真係好開心!! 因為, 我哋再唔洗每日都討論"手錶" 依個話題喇!!  Brian 可以享受新錶喇!!

    Brian 買手錶時, 我見到他真係好興奮......終於, 買到心頭好,回到家他馬上研究手錶.....有時, 我係屋企, 見到Brian 個視線都係望住隻錶.....我便知你買岩自己心頭好喇!! 哈哈!!

↓近排Brian 的新寵兒...就係新手錶 and 新手電!!


8 comments:

  1. 買到心頭好Brina一定好開心啦~~~
    [版主回覆02/24/2009 06:25:00]V&M:   我都好開心, Brian 能夠找到心頭好, 你知喇!! 市面上有好多唔同牌子選擇, 要買到心頭好,真係唔容易架!!

    ReplyDelete
  2. 哈哈.....Brian的心頭好樣樣都好高消費喎!
    不過, 做嘢咁辛苦, 真係要獎勵吓自己先得嘅......
    男人買嘢往往都比女人貴好多呀!
    [版主回覆02/26/2009 15:09:00]爆炸魔女:   ~都唔係剩係Brian...我相信個個男士,分分鐘買野都會比女士貴!! 雖然, 話男士唔係成日買野, 但啲男士買嘅貨品, 件件都係重型投資....哈哈!!! 你知我喇!! 比我買到隻杯, or  係超市執到平貨.....都已經好開心!!! 哈哈!   ~今次,Brian 買錶, 我完全唔反對!!仲好支持!!! 因為, 我覺他係依幾年, 在工作上都付出咗好多時間和心機, 真係買隻錶獎勵, 我都唔覺過份...雖然, 在考慮買錶途中Brian 時常問我意見!!! 但依啲野都過去咗!! 而家, Brian 買到心頭好....咁就得喇!!! 哈哈!!因為揾到心頭好,真係好難得!

    ReplyDelete
  3. 人地想買情侶裝lor
    [版主回覆02/26/2009 15:15:00]Kitty:  你雖然未見過Brian, 但你估到Brian諗咩!!你好醒目!! 但我依幾年都無咩功勞, 都唔需要禮物作獎勵!!!! 我已經叫Brian 唔好買野比我喇!!!況且, 我早排係香港都買咗好多咗禮物比自己啦!

    ReplyDelete
  4. my hubby is wearing the same style.  I think it's cheaper in HK.
    [版主回覆02/26/2009 15:27:00]小col:   又會咁岩.....你先生又係同一款錶...哈哈!! 雖然, 你話香港平啲, 但係香港買入黎加拿大過海關, 咪又要打稅, 其實,計返條數都係一樣!!! 而且, 依度啲Birks都可以講下價架!!! 計計下都係差無幾!!

    ReplyDelete
  5. 哈哈, 我都睇緊啲心頭好, 唔知幾時會買啦
    不過我都唔敢再同太太討論啦, 討論太多, 會煩到佢呀
    [版主回覆02/26/2009 15:32:00]通少:   ~你都係想買啲重型野哩!! 哈哈!! 通常,男士啲心頭好, 投資額都幾大, 如果投資額唔大, 你一早買咗喇, 仲洗諗,哈哈!!我都希望你早啲買到心頭好喇!!   ~你好錫你太太, 連依啲細微討論都怕煩到你太太, ........好細心!!

    ReplyDelete
  6. Pretty nice watch. perhaps it should be matched with a lady one to make the perfect pair! Wow nice blackberry! I normally do not upgrade or change my blackberry unless it is a tech refresh (at work) because I am too cheap to pay my own to get a new one
    [版主回覆02/26/2009 15:42:00]貓公館壹號:   ~點解咁多人都估到...Brian 係想買情侶錶架!! 其實, 你講得岩, 初頭Brian 係想買一對, 但一隻錶, 投資已經好大, 我唔想自己無咩功勞都有禮物...所以,我已經stop 咗Brian嘅舉動, 最後, 就買咗隻男裝錶!!    ~如果, 我自己用blackberry, 我都係等公司話換電話比我, 我先換架, 哈哈!!!!但Brian 太喜歡電話喇!! 有新電話就好開心!!    ~我相信你公司都好快會換部新電話比你架喇!! 哈!

    ReplyDelete
  7. 咁你生日就可以叫佢送隻女裝既比你啦
    [版主回覆02/26/2009 15:44:00]Mui:   我唔會咁做架!! 我覺買錶都幾重型投資....我依幾年都無咩功勞值得獎勵, 所以, 我唔會要求買新錶架喇!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  8. 但手錶有咩要研究既呢??? anyway,買到自己鍾意既當然開心, 你都一樣咁開心....哈哈~~~
    [版主回覆02/26/2009 15:50:00]細細粒:   ~男士對啲電子物品, 好喜歡左又研究,右又研究架喇!! 哈哈! 總之, 買咗新野, 就會好着躍,....哈哈!!   ~買到心頭好當然開心喇!! ......我相信你買到心頭好, 你都會如似開心架!!

    ReplyDelete