上化妝堂

February 19, 2009 (Thursday)

      今日, 又再同blog 友 Kitty 聚頭.....但今次相聚係主要同Kitty 一齊行化妝品店, 問下Kitty 化妝需知, 順便食個簡短lunch 和傾下計.......(都好似幾多野做)


      其實, 我對化妝品係無任何知識架! 我連平時洗面都係用清水....如果,要去宴會, 我都好求其問啲妹or 媽咪借啲化妝品, 我就亂化一餐.....連眼線, 都無畫過就膽粗粗去宴會!! 自己諗返自己啲行為, 真係好得人驚架!!哈哈!!


     人越大, 就知道化妝重要性,  化妝除咗可以去宴會時 or 去開會時, 可以令自己個樣精神啲外, 而且, 化妝都係一種有禮貌嘅表演........所以, 我都要"的"起心肝慢慢研究點先可以化到一個適合自己嘅自然妝!

    但化妝品真係五花百門, 只係一雙眼....已經需要用好多化妝材料....唔怪之得, 女士平時嘅洗費比男士多喇!!

     好彩,  在blog 上識到Kitty......, 平時可以傾下計外, 我仲可以親身, 問一問佢啲化妝材料, 究竟係咩東東!! Kitty 仲好有心機話比我知化妝品嘅用途, 我哋係商場係咁行化妝店, 我還在化妝品店學玩夾 "眼一毛", ... 哈哈!!............今日, 我同kitty 仲見到Mac 化妝專門店賣Hello kitty 化妝產品添!! 真係有啲衝動想買黎用!!

       每次, 同Kitty 見面, 一定有禮物收....今次, 話明研究化妝, Kitty 緊係送啲化妝品比我, 返屋企試玩喇!!!!   Also, 我仲收到Kitty整嘅港式包,  好叻呀!連麵包都識整!! 味道仲唔錯添! 而且,啲麵包口味仲健康過出面麵包鋪啲麵包添!!

↓簡單嘅A & W (fast food) lunch!!! Lunch 途中 Kitty 介紹啲化妝品用途比我識添!!! 我依日同Kitty, 仲有行H&M童裝部....因為有hello kitty products..哈哈!!



↓成個大袋都係Kitty 比我嘅禮物.....有Kitty 自家製嘅港式麵包,仲有beginner 用嘅化妝品......(Kitty, it was so nice to meet you!  Thank you very much for the presents, that's too sweet of you!! )




** 今次, 同Kitty見面,我都有比袋禮物佢, 點知, 在坐電動扶手電梯時, 個袋爛咗, 兩樽蝦子麵就碌咗出黎..哈哈!!  好彩接得返, 但Kitty 就要在風雪下, "稱" 住兩樽好chinese 嘅蝦子麵, 行返番去公司開工!! 有啲唔方便!!! 哈!!  下次,我唔用紙套.....裝野比Kitty 喇!!


15 comments:

  1. 我都唔識化妝架~~~
    [版主回覆02/26/2009 17:24:00]V&M:   同我一樣, 。。。我都唔識架!! 但有時需要係上黎, 都係自己黎架喇!!...而家學一學化妝, 當一技蒡身..哈哈!!

    ReplyDelete
  2. Vicky你下次出嚟同我食飯要化妝呀!!  so looking forward to it......
    好奇一問: 麵包下面嗰包咩嚟架?
    好!  等我又學下化...........係睇化嗰化!  哈!!
    [版主回覆02/26/2009 17:25:00]Bobo de Licious:   ~下次同你見, 我要化妝架!! 但我都唔知自己學識化妝未,....下次見你先再講!! 哈哈!!! 其實, Kitty 比我啲eye liner 筆,我都未試用.....我到而家都未行出第一步, 可能, 仲係感覺化妝係好麻煩喇!! 哈哈!!   ~麵包下面個包係Kitty 自家製啲豆撈粉,....前幾日都已經食咗啲..哈哈!!   ~哈哈!! 你好風趣呀!! 識用中文字黎講笑...哈哈!!

    ReplyDelete
  3. 學下化妝都係一件好事, 我都學過下!
    [版主回覆02/26/2009 17:27:00]C&K:   ~我都係咁諗, 學下化妝當自己認識多一樣知識!!!   ~你學過架!! 咁你有需要化妝時,就唔洗手忙腳亂喇!!

    ReplyDelete
  4. Kitty好有你心呀,好想試佢既包包
    [版主回覆02/26/2009 17:33:00]Mui:   ~係呀!! Kitty 對我好好架!! 哈哈!! 我話要學下化妝, 我即刻有啲化妝品試用...哈哈!!   ~Kitty 啲麵包都幾好架!! 她啲自家製麵包...比較健康啲...但麵包仍有"煙銀"感覺架!! 我相信Kitty 會識做, 下次見你會送包包比你...哈!!   ~我都想學整麵包, 買咗啲材料, 但未動手整...我都怕啲麵包材料會放到過期!!

    ReplyDelete
  5. no 1111111 lar
    [版主回覆02/26/2009 17:34:00]Kitty:   我已經提咗水...都係無1111111,咁我下次仲洗唔洗提你呀!! 哈哈!

    ReplyDelete
  6. 一個lunch bread 又行街又食野 下個禮拜我就死得
    [版主回覆02/26/2009 17:40:00]Kitty:   ~都估唔到一個lunch 嘅時間,我哋可以做咗咁多野..哈哈!! 我仲未講, 你仲同我去best buy refund 添!!! 哈哈!   ~唔好諗下個星期啲workload...越諗越唔想做...因為, 我係咁架!!   ~咦!咁我下個月就無機會同你食lunch 囉??

    ReplyDelete
  7. 你做咩打英文啊?
    [版主回覆02/26/2009 17:35:00]Kitty:   我突然間想打英文咪打囉!! 你明就得喇!! 哈!

    ReplyDelete
  8. in Europe, all women (even my friend who works at the fish market) wear make-up. It is considered very inappropriate here not to wear make-up. So, i wear it too. While cosmetics are important, i think skin-care products are even more important. They together cost a lot of money.
    [版主回覆02/26/2009 17:44:00]Mrs. Tin Tin:   ~其實, 唔止歐洲, 我相信係邊度住嘅女士, 都需要學識化妝....因為化妝唔係貪靚, 而係一種有禮貌嘅表演...但好可惜,我到依家先明白, 哈哈!!   ~你講得岩,化妝係重要, 其實, skin care 都係好重要...兩樣都需要同時間進行先得....!

    ReplyDelete
  9. 咁叻架kitty, 識化粧, 我都係亂搽一通, 不過始終對眼都係唔敢化, 怕化咗個熊貓眼...哈哈~~~
    [版主回覆02/26/2009 17:50:00]細細粒:    ~我到而家, 我都未試過自己畫眼....但我又未擔心會太熊貓眼...只係唔知點畫先好, 到而家都未行出第一步...哈哈!! 因為, 我到現在仍然感覺化妝, 係好麻煩,...哈哈!! 但 化妝真係一個學問...我現在要慢慢學習!!

    ReplyDelete
  10. 其實你咁靚... 化唔化妝都好睇啦!!~
    [版主回覆02/26/2009 17:56:00]小威威:   哈哈!! 我多謝你先!! 但依句說話對我黎講係唔work...因為,我而家發現,化妝唔係因為, 為了靚才化, 係為咗禮貌才學習!! 正如, 你去見一份工, 都需要着得整齊啲, 其實,放make up 係面, 都係着衫整齊同一個道理!

    ReplyDelete
  11. I also want to learn, but always can't find anyone to teach me.......esp my hubby doesn't like me have make up on face.  I only put mascara and sometimes BB cream during weekend.
    [版主回覆02/26/2009 18:09:00]小col:   ~你有用Mascara and BB cream, 我感覺你已經好識化妝喇! 我都係前排才知什麼係BB cream...哈哈!! 我到現在仲未試過, 自己用Mascara 黎渣自己eyelashes 度...哈哈!! 所以, 你話, 我啲化妝知識幾少吖...哈哈!   ~我而家留意啲化妝啲資料,我都要慢慢學習...有時, 我感覺化妝有如煮飯....煮多啲, 望多啲人哋啲食譜, 就會自然煮到好美味啲食物, 正如化妝, 都需要自己領略.....但我仲未行化妝第一步, 現在,仲係研究當中...可能,我到現在都感覺化妝都幾麻煩喇!! 哈哈!! 希望有日會自己幫自己化到妝喇!

    ReplyDelete
  12. 我之前學過架...不過唔係好叻
    [版主回覆02/27/2009 10:44:00]心樂:    你真係有遠見, 一早學識化妝.....還下手要化妝,都唔會手忙腳亂!!

    ReplyDelete
  13. kitty教我整包包
    [版主回覆02/27/2009 10:51:00]Edison & Cherry:   ~上次Bobo 去你個樹整包包.你無偷師咩??   ~而家我post ....Kitty 啲包包出黎, 我相信Kitty 有大把麵包債喇!! 哈哈!!  

    ReplyDelete
  14. 我都係求其化咋, 好彩你唔係叫我教你啫....
    化咗妝之後, 記住落妝都係非常重要架, 唔係就會好傷皮膚, 唔懶得架!
    [版主回覆02/27/2009 11:27:00]爆炸魔女:   ~你好彩喇!!我係香港時仲未了解化妝道理!! 所以, 無問你任何化妝品問題!!!哈哈!!  講真, 我見過你真人, 我覺你化妝都屬於好自然, 唔似亂化一通!!
       ~我而家開始留意化妝, 我覺化妝, 真係好難話教到人, 因為,我覺唔同人對化妝要求都唔同! 而且, 每個人膚色 and 輪廓又唔一樣....真係每個人化妝都有自己個套化妝方法!!! 我而家初學化妝,係網上都聽到唔同化妝方法, 我都有啲一頭霧水....化妝同廚房一樣,真係要慢慢自己領略! 哈哈!!!! 
       ~不過, 我都覺化妝and 護膚係要同時進行!!  唔護膚,真係化幾多妝都無用!!哈! 多謝提點!!

    ReplyDelete
  15. Vicky: ~適當既化妝真係一種禮貌黎架,唔使一定要化全妝,就咁樣輕輕搽少少濕粉,令自己膚色望落均勻d,畫番整齊條眉,其實簡簡單單咁,都已經精神不少。化妝既野確係有好多學問,你講到晝眼線,真係有橋妙架,我d朋友同同事見我畫得靚,要我幫佢地畫,大大話話都已經教左成20-30人架啦,哈哈!我仲貪得意到幫d朋友做型像指導添,好過隱呀!下次如果我見到你,我可以幫你化一個妝呀,哈哈哈!....................(如果你唔介意的話)
    [版主回覆03/11/2009 04:46:00]陶陶夫人:   ~你講得岩,我覺適當化妝係一種禮貌面演!!! 其實, 我自己初學化妝, 都以簡單妝為主!! 我都有上網睇過啲化妝過程, 慢慢學習!!! 但由於, 化妝都係自己化...自己化妝啲手勢, 真係要時間練習先會熟手!!    ~嘩!! 你教咗咁多人畫眼線, 你化妝真係好熟手! 你仲做人嘅型像指道, 你對化妝一定有噥厚興趣!! 如果我啲有機會見! 我都唔介意, 你指道下我化妝技巧架!! 多謝你先!!

    ReplyDelete