與朋友聚會+寫blog 兩周年

February 27, 2009 (Friday)

      還記得, 我同Brian 讀大學果個年代,  身邊大部份同學都有個美國夢, 無論, 讀什麼學系啲人都好想畢業之後, 能夠在美國工作!! 最後, 選擇才留在加拿大!! 我當時也覺好好笑...加拿大人都唔想係加拿大?? 唔通美國真係香啲咩?? 但事實如似!! 亦可能當時美國人工, 真係相當吸引吧!! (*註: 當時還未911)

     離開加拿大去美國工作, 係Brian 個屆畢業啲朋友最為明顯, Brian 年紀雖大我一年, 但他讀書時, 是高我兩年級!! 我眼見Brian 啲朋友一個又一個離開, 去了美國, 或者第二個地方找工作!! 真係得好少數留係加拿大工作.....雖然, Brian 啲朋友去了外國, 但仍然同Brian 有聯絡.....係男生當中, 我覺少見!! 因為, 男生唔會好似女仔咁, 咩都講架嗎!!!

    就係上星期, 接到電話, Brian 有啲大學同學, 由美國返黎加拿大探親!! 每次, 依啲朋友返黎加拿大, 一定會抽時間和Brian 一起短聚!! 大家出外飲下野, 傾下計!!  講真, 我聽到Brian 啲朋友預先約定Brian 出街街, 我真係感覺好溫暖架!! 千里條條由美國渣車返加拿大, 都願放棄休息時間, ....真係好難得!

    剛剛過去星期五, 我同Brian 齊齊去了, Brian 大學朋友聚會添!! 大家一齊有傾計, 又講笑, 飲紅酒, 真係好開開心心! 過咗一個好多笑聲嘅晚上!



  --------------------------------------------------------------------------

    去咗Brian 個大學朋友聚會, 我真係好感動!   我一邊去個聚會, 我一邊在想, 我以前讀書啲朋友呢?  去咗邊度??  我係加拿大明明都有讀過書, 我都曾經為了身邊啲朋友啲事項, 而擔心 or 流淚....而家係msn 見到, 係facebook 見到大家, 咁又點呢?? 我主動講無兩句就走開咗, 我話約出黎, 時間又好像配合唔到.....做主動都無咩人理, 我真係會卻步, 唔識再做主動了!!

    其實, 我都好珍惜, 見每一個朋友....可能, 人大咗吧, 好想更加keep 住身邊啲朋友由其事, 我身處加拿大, 有時想返起香港啲朋友點對待我, 真係覺得好感動, 因為, 我講咩啲朋友都記住, 好上心....對我好好!!! 但感覺自己特別, 因竟然大部分了解我啲朋友都在香港!!

     寫blog寫了兩年了....初頭, 開blog 完全是為了留一個言給一個朋友, 自己沒有打算寫blog的..... 因為, 我自己有手寫日記習慣.......但正當, 依個時候, 自己在學習中文打字, 就借一借blog 依個平台, 打下自己生活上啲無料野黎練習打字.  但竟然, 有人看我寫blog, 竟然, 又有人留言比我.....我又竟然, 會八下人哋啲blog,..... 又突然間, 比我係blog 上, 識了一班新朋友, 有啲blog 友已經變為我友好朋友添!....  而家, 寫blog 已經係我生活一部份, 就係因為blog 令我在生活上, 變得更加精彩!! 我又好好彩, 識啲blog 友個個都係有善, 對我好好! 我真係好感謝上天卷顧我!!!

    多謝, 大家聽我講野...得閒多啲黎坐喇!!哈哈!


13 comments:

  1. 哈哈.....我第一呀! 冇Kitty份......
    [版主回覆03/05/2009 15:03:00]爆炸魔女:   你好醒目, 做到第一 ,唔洗成日比Kitty 佔咗依個地位!!哈哈!

    ReplyDelete
  2. 係喎, 你遲我少少開blog, 咁快就兩年喇!
    你真係廿四孝女朋友, Brian有咩聚會你都會陪佢, 難得佢地男人又唔介意, 可以同你做埋friend添......
    其實, 做朋友唔一定係細個識嘅就一定會係好朋友, 我以前讀書識嘅朋友都冇聯絡喇, 大大吓大定生活同環境際遇都唔同咗, 漸漸話題就少咗, 反而大個之後識嘅可能仲friend添......都係講緣份啦!
    [版主回覆03/05/2009 16:52:00]爆炸魔女:   ~大家寫blog, 都差唔多時間寫, 唔經唔覺又兩年了!! 時間好快, 如果, 我兩年前生小朋友, 現在,都已經兩歲了, 哈哈!! 但最開心係blog 識到你!!    ~其實,我唔怕接觸新朋友, 我同唔熟啲人都講到野,但係禮貌上講下個啲, 唔係見人就係咁講!!不過, 同Brian 啲朋友都識咗好幾年, 點都知道大家啲近況....., 所以, 大家都可以有傾有講。其實,我無心跟Brian 去聚會, 因為, 我費事咗到啲男人傾計喇!! (都唔係全男班, 啲朋友都帶埋太太去!)! 而Brian 話想我去埋,我咪去囉!! 你講到,我好似好乖, 係24孝女朋友, 我只係無野做, 咪跟埋去襯下熱鬧囉!! 哈哈!! 如果, Brian 唔洗我去, 我都ok, 我唔會嬲! 我又唔會打電話check 住Brian 架!! 我有得他同啲朋友去飲野! 因為,Brian 都要有自己生活空間嗎!
      ~你講得岩, 友情都需要講緣份, 係咁岩,我見到Brian 啲朋友咁溫馨,我自己一時感觸,所以, 就寫咗依啲野出黎....我無野架!! 我唔會因為咁, 而憎恨我兒時啲朋友, 大家生活方式 and 思想上, 已經唔同了, 大家好難連接到適合軌道了!!   Anyway, 多謝你,從傍鼓勵....(係架!! 你同我講幾句說話,已經舒服了,哈哈)

    ReplyDelete
  3. 比人搶左1
    [版主回覆03/05/2009 16:59:00]Kitty:   而家做第一,真係唔容易!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  4. 你做咩突然間對我 愛的宣言
    [版主回覆03/05/2009 17:11:00]Kitty:   ~唔知醜, 我講你咩...哈哈!!   ~雖然, 望你個blog 就一年, 由見你1111 到係我blog 留言寫野, 啲文字越寫越多!!! 哈!! 有時, 還幫我做代言人, 哈哈!!你對我已經係一個大突破!! 哈! 我知你喺人哋啲blog, 係寫好少文字作留言, 你知特別卷顧我, thanks!!!

    ReplyDelete
  5. 我都會繼續支持你的
    [版主回覆03/05/2009 17:12:00]心樂:   多謝你支持呀!!

    ReplyDelete
  6. 繼續支持你...
    [版主回覆03/12/2009 03:07:00]Jasmine:   多謝你支持!!

    ReplyDelete
  7. HEHE..我開頭都係留言比朋友, 無打算寫blog架! 點知而家都有份寫埋一份!
    [版主回覆03/12/2009 03:13:00]C&K:   你都係同我一樣, 因為留言比朋友而開始寫blog...., 有時,我覺自己寫blog 都得着咗好多!! 識到一大班blog 友, 係我生活上比意見!! 真係好感謝你哋啲blog 友!! 而且, 我仲同有啲blog 友就成為好朋友, 依樣野,真係預計唔到!! 好開心

    ReplyDelete
  8. 最緊要你有呢個心, 如果想keep住就唔可以放棄, 我都會好懶咁搵人, 但突然間想搵下呢個朋友既就打個電話傾吓偈, 咁都可以keep住聯絡, 唔會太生疏, 呢樣已經成功架啦!
    我極少跟埋Raymond出去聚會, 所以只係見過幾個朋友...
    我都覺喺Blog度真係識咗朋友(你知係你啦), 真係好開心架....要keep 住呀!
    [版主回覆03/12/2009 03:29:00]細細粒:   ~你講得岩, 最緊要有心!! 但有時, 人大咗, 生活習慣唔同咗!! 真係好難以前細個咁, 會柴娃娃咩都講架喇!! 但聽你講,  同啲朋友又keep 得幾好, 大家間唔中傾下電話!! 幾好呀!!   ~Brian 好喜歡我同佢去他啲聚會架!! 講真, 我令願唔去架!! 因為, 有時我覺男仔有男仔話題!!! 女仔在場好像令到班男仔唔夠放!! 不過, Brian 啲朋友, 都係讀大學時識!! 所以, 點都有啲共同話題講下! 哈哈!!   ~未寫blog 前, 自己都估唔到可以識到朋友, 真係預料唔到!! 真係好開心識到傾到計朋友(你都有份), 有時令到我生活上多咗份鼓勵and 意見, 而且, 思維擴大咗!!! 依樣野, 真係令我好開心!!! thanks

    ReplyDelete
  9. 咁你要繼續寫落去呀, 我地會繼續支持你架!!
     
    [版主回覆03/12/2009 03:31:00]Bの家:   我會努力寫....多謝支持!!得閒多啲黎坐!! 哈!

    ReplyDelete
  10. 我 2月頭都記得自己月尾  2x 號係開 blog 2yrs 但... 前幾日諗諗吓先記得..
    最後都由得佢 唔寫 2yrs post 哈哈
    記得 我同你差唔多時間開 blog 架~~  你要長寫長有呀 hehehehe
     
     
     
    [版主回覆03/12/2009 03:40:00]畫:   ~你依排唔係影相,就做甜點!! 緊係忘記寫2周年blog 喇!! 哈哈!!   ~時間真快, 由炭炭媽變到畫,咁就兩年,  我哋都係blog 傾咗兩年!!你得閒多啲黎我依度坐下喇!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  11. I lost all the contact with my old fd, so basically I don't have fd now (that's what my hubby always said)
    Actually it's really good to keep in touch with fd.  That's y I will keep reading your blog
    [版主回覆03/12/2009 03:46:00]小col:   ~唔緊要喇!! 見你同你hubby 咁sweet.....都已經足夠喇!! 哈哈!!   ~唔經唔覺都同你傾咗幾個月計, 時間真快!!! 多謝, 你keep reading my blog! 我會繼續寫!!

    ReplyDelete
  12. 寫blog真係好架,記錄低生活上既事又可以同大家分享,你要繼續寫呀!!!
    [版主回覆03/12/2009 03:50:00]V&M:   我當然會繼續寫!!! 多謝你依幾兩年同我一齊分享我生活, 比意見大家, 有時,我覺寫blog and 讀人哋啲blog 都令我思維唔同咗架!! 好開心!!!

    ReplyDelete
  13. Vicky: 其實依家好多人都已經當係係msn or facebook度有你個名就算架啦,真係大多人順口開河就"得閒出黎食飯丫",但永無日期,你只會無了期咁等呢個日子,對於某d人黎講,呢句話其實只係例行公事,跟本無心同你出黎真係食一餐飯。 我其實係美國都有朋友,但交心既,真係只有香港既朋友,可能太遲識美國既朋友啦,人地本來就已經有交心,咁又使乜同你咁老友呢? BTW:祝你blog友處處,成日交心友!
    [版主回覆03/26/2009 03:35:00]陶陶夫人:   ~yes, 你講得岩, 而家啲人真係好順口開何架!!講啲野,真係無咩責任心!! 不過, 算喇!! 咁簡單睇得出一個朋友係點!! 我覺幾好!! 好過人哋真係hurt 到我先知吖!!!   ~友情都需要時間先會成熟!! 你係美國都唔係太耐, 點同香港啲朋友比呢!! 香港個啲, 真係識咗好耐喇!! 耐到唔洗點講野, 都可以知你講咩!! 講講下!! 都好掛住我香港啲朋友!! 哈哈!!   ~多謝你祝福!! 我都希望你祝賀我啲野, 你有份達成喇!!

    ReplyDelete