肥肥矮矮

February 19, 2009 (Thursday)


     好喜歡買杯, 廚房有好多杯....近來, 好喜歡用肥肥矮矮杯.....

     在二月頭, 同Brian 經過starbucks 咖啡店, 見到有隻肥肥矮矮杯賣....但我當時, 竟然control 住自己, 叫自己唔好再買杯, .....所以, 無買到隻肥肥矮矮杯, 但返到屋企, 我又好掛住......因此, Brian 放工時, 經開咖啡店就買隻杯返黎!  

     買到心頭好, 心情好開心, 又唔知點解, 感覺依隻肥肥矮矮杯, 好襯食breakfast,  所以, 我連忙入廚房煮咗個all day breakfast 當dinner....哈哈!!   

簡單一隻杯, 依間咖啡店都包得隻杯咁靚嘅! 哈哈!! 我好簡單一隻杯就令我開心成晚!! 哈哈!  



成餐dinner, 食到好似食早餐咁, 因為,我要用食物襯返我隻杯...哈哈!



買杯當日, 落好大雪, 仲好大風,.......Brian 成頭都係雪, 平時,好天就唔記得買, 到落雪天先記得去咖啡店買杯...哈哈!! 


8 comments:

  1. 整餐"飯"黎襯你個新杯,你係係搞笑啦
    [版主回覆02/28/2009 05:34:00]Mui:    我感覺依隻杯好襯食breakfast, 所以, 就煮啲breakfast 食物當dinner 食囉!! 原本, 我dinner 唔係煮依啲, 但我好開心, 屋企廚房多咗個新成員, 所以, 我煮個heavy breakfast, 同我隻新杯慶祝.....哈哈!!

    ReplyDelete
  2. 我冇1111111111
    [版主回覆02/28/2009 05:36:00]Kitty:   我已經提晒你水喇!! ....你近來少咗佔1111嘅地位!! 我懷疑,我仲需唔需要提水...哈哈!

    ReplyDelete
  3. 一隻杯都令你咁開心, 幾好喎~
    上次我煎蛋, 都煎唔到靚仔, 一打落去就"SIR"咗去邊, 個蛋黃仲爛埋添....所以都煎得唔靚既......你個breadfast-dinner又好豐富喎~
    [版主回覆02/28/2009 05:46:00]細細粒:   ~係架!! 一隻杯...我都已經好開心!!! 哈哈!!   ~乜你唔係興用微波爐叮雞蛋咩?? 我見你食蛋治,啲蛋都係用個特別容器黎叮蛋......其實, 你打蛋時, 你可以攞隻碗出黎,將雞蛋打落碗度, 之後, 先開爐, 倒隻蛋入個pan 煎, 可能會好啲....   ~依餐係dinner 黎, 如果只食breakfast 份量就唔夠飽, 所以, 我都特別煮多啲野, 令到餐dinner 似返dinner 啲..哈哈!

    ReplyDelete
  4. 哈哈!~ 我見過內地人在starbuck內地店偷杯... 錢都慳返呀!!
    [版主回覆02/28/2009 05:48:00]小威威:   0下!! 啲內地人咁奇怪架!! 你見到又唔舉報!!!

    ReplyDelete
  5. 典解你買左隻咖啡杯... 唔飲咖啡而飲清水... 哈哈哈
     
    [版主回覆02/28/2009 05:50:00]畫:   都係一隻杯, 裝咩都好喇!! 不過,我係屋企盡量唔飲咖啡架!!

    ReplyDelete
  6. really all day breadfast
    Brian really love u very much, willing to buy u the cup in such a weather.
    [版主回覆02/28/2009 05:54:00]小col:   ~見隻杯個樣似breakfast 杯, 所以, 煮咗個重型breakfast 當dinner 食!!!!   ~我都唔知點解, Brian 會揀依日先買依隻杯...哈哈!! 不過, 依家我廚房多咗新成員,我好開心...哈哈!

    ReplyDelete
  7. 你對杯真係好有情意結, 再買落去的話, 相信你可以將杯當碗用喇.......
    [版主回覆02/28/2009 05:55:00]爆炸魔女:   比你開口中...我真係將杯當碗用.....哈哈!!

    ReplyDelete
  8. Vicky: 咁就奇怪啦,咁你平時用咩杯呀?你應該有kitty杯既o者,係咪呀?
    [版主回覆03/11/2009 05:58:00]陶陶夫人:   我唔知點解, 對杯有情意結!!! 我有買杯癮架!! 哈哈!! 我當然有hello kitty 杯, 但我見到其他杯型, 我都會喜歡架!! 哈哈!! 我平時, 唔一定用hello kitty 杯, 因為,我每日都用唔同杯黎飲野架!! 哈哈!!

    ReplyDelete