三妹生日

February 28,2009 (Saturday)

     我三妹-----係全屋最多鬼主意嘅人, 講得唔好聽咪古靈精怪囉!! 哈哈!! 雖然, 係父母心目中係唔多乖, 但我哋五姐妹, 就係有了三妹在家, 增加了好多歡樂氣氛!! 哈哈!!!    

      今年三妹生日, 我同Brian 好緊張, 由其事Brian, 他還緊張過我, 可能三妹and 三妹男朋友最同Brian 岩key, 而且, Brian 比較偏錫我三妹, 因此, Brian and 我一早買定生日禮物送比三妹! 我哋就係等待三妹收禮物嘅驚喜!!

      三妹生日當天還要上班, 要等到晚餐時段才返到屋企!!! 我哋今餐生日飯, 就係一家人玩打邊爐.......在零下20℃幾打邊爐, 感覺特別暖!! 後來, 我哋打邊爐打到溫暖得滯, 仲要開窗繼續打, 係加拿大開窗打邊爐, 真係好像開咗超級cool冷氣咁.......但就食得好開心!! 仲比平時食得多, 食得耐添!!

     一講到生日, 生日蛋糕, 生日禮物, 當然,唔少得.......四妹and 五妹還表演唱歌添!! 她們歌咗一首歌叫We're younger than you 比三妹聽, 有埋動作, 有埋道具, 超好笑!! 而我 and Brian 就送了一部電話比三妹, 一早unlock 晒!! 三妹收到電話, 當然超開心,  開禮物時, 仲好驚訝, 張開晒咀!! 知道係電話......三妹, 仲立刻攞部電腦黎轉送資料入電話....仲研究咗部電話好耐先捨得切蛋糕...哈哈!

    到夜晚(真係好夜), 我哋幾姐妹, 加埋幾姐妹啲男朋友仲走出街一齊飲野添!! 生日當然要盡興啲, 玩到夜一夜先返屋企......哈哈!! 算喇!! 生日玩夜啲, Daddy and mummy 唔會鬧架!! 哈!

   
一家人打邊爐,哈哈!!............三妹男朋友比較喜歡研究攝影, 所以, 依日啲生日相,係晒依部機裡面!!! 



三妹生日禮物---就係依部電話.........而三妹一早買了意大利雪糕比我哋品賞!


我依日仲同啲妹玩化妝, 我自己終於, 第一次畫了上下眼線了....


   ----------------------------------------------
We are younger than you (歌詞)

其實照happy birthday 首歌咁唱
Happy birthday to you
Happy birthday to you
Happy birthday to 三妹(名字),
We' re younger than you....


11 comments:

  1. 111111111111111111111111111
    [版主回覆03/06/2009 05:58:00]Kitty:   good!! 霸到喇!!恭喜你!

    ReplyDelete
  2. Vicky: -畀面你先寫多d野 jar! -咁大佬就梗係送電話架啦. 第時我做姐妹開門利是可能就係電話lor. -對眼真係好似有神左呢~
    [版主回覆03/06/2009 05:57:00]Kitty:   ~多謝你比面....哈哈!!其實, 最奇怪係, 你有時寫啲blog, 我係唔會明, 但你留言,我就未試過唔明.....所以,我更加多謝你!!!   ~成日講定我到結婚啲野!! 但當事人(即係我)都唔知結婚會唔會有依啲開門環節. 所以, 你真係為我結婚而太緊張了...哈哈!  但你講到啲電話好似唔洗錢咁....哈哈!! 其實, 電話earn 返黎啲錢係辛苦錢黎架!! 哈哈!   ~我依對眼, 其實係影相唔覺畫咗啲咩, 但我感覺自己對眼有神咗!! 連Brian 都有同感!!

    ReplyDelete
  3. 唔記得祝你三妹生日快樂
    [版主回覆03/12/2009 03:57:00]Kitty:   多謝你對我三妹嘅祝福!!

    ReplyDelete
  4. 唔好吃醋啦 我畀eyeliner 你都冇畀bobo
    [版主回覆03/12/2009 03:53:00]Kitty:   知你對我好喇!! 我點吃醋呀!!!哈哈!!  

    ReplyDelete
  5. 代我祝你三妹生日快樂
    [版主回覆03/12/2009 03:58:00]心樂:   多謝你呀!

    ReplyDelete
  6. 我當日已經同Candy講咗生日快樂喇! Candy收到呢份厚禮一定好開心啦, 而家我知點解佢話要玩生日禮物喇, 原來係手機.....但之後佢病咗, 而家仲有冇事呀?
    你有咁多妹, 其他妹會唔會呷醋架? 如果個個都要咁大手筆, Brian真係破產喇.....哈哈!
    我成日都話Brian好架啦, 錫你之餘, 又非常錫你屋企人, 真係好難搵到咁好嘅另一半呀! 佢樣樣嘢都為你設想........(你唔好安慰我呀, 我老公十份一都做唔到, 呢個係事實呀, 不過我唔會比較架!)
    喂喂.....你話你化咗妝, 我一d都唔覺喎........同平日一樣咁靚, 洗咩化啫?
    我想答訕俾Kitty: 我都覺得Kitty寫嘅blog, 好多我都唔明架!
    [版主回覆03/12/2009 04:24:00]爆炸魔女:   ~我知呀!! 你用兩個網絡同我三妹講生日快樂!! 多謝你呀!!! 連我個妹都關心埋!!! 係呀!! 她就是玩依份禮物囉!! 果日玩到好夜都唔切蛋糕, 等到我阿媽都想瞓!! 哈哈!! 由於, Candy 生日之後, 啲氣溫急下滑!! 一唔留神, Candy 咪病囉!! 都病咗幾日, 而家好返喇!! 病完之後, 她仲揾到新工作添!! 要日日好早就返工!!   ~係我屋企人都知, Brian 偏愛我三妹喇!! 哈哈!! 咁Candy and Candy's bf 係同Brian 岩channel 啲!! 他們玩埋一齊, 坐係度都笑晒口咁, 都唔知佢哋私底下, 係講過啲咩!! 而我其他妹, 又唔會特別妒忌Candy!! 因為, 我其他妹啲愛好都唔同Candy!! 四妹, 五妹生日, Brian 都照買她們喜愛啲生日架!!   ~多謝你讚Brian 好!! 有時,我覺Brian 可能係家中獨生子, 所以, 他見到我有咁多妹, 他緊係開心喇!! 有班細路同他玩嗎!!! 而且, 我啲妹係細個時又懶甜咁, 叫Brian 做Brian 哥哥!!! (到而家大啲都咁叫)...Brian 緊係比我班妹麻醉咗喇!! 哈哈!!    ~係呀!! 我今次只係化咗隻眼...畫咗眼線咋!! 都無渣粉!! 緊係唔覺我化咗妝喇!!不過,以我平時連眉筆都未掂過嘅人黎講, 畫咗眼線, 已經係化咗妝架喇!! 哈哈!! 其實, 我覺化妝都幾麻煩架!!! 我平時真係唔想化!!    ~Kitty 有時寫啲blog 真係好難明架!!! 所以, Kitty 啲blog, 我唔係篇篇都留言!! 因為, 都唔明內容, 都唔知留咩言喇!!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  7. CheongGreenworm6 March 2009 at 08:50

    祝你三妹生日快樂
    [版主回覆03/12/2009 04:25:00]Little Greenworm:   多謝你對我三妹的祝福!!

    ReplyDelete
  8. the songs lyric is so funny.........happy b-day to your sis.
    [版主回覆03/12/2009 04:27:00]小col:   ~我啲妹同我差一段距離架!! 所以,連唱首生日歌都古靈精怪啲囉!! 哈哈!!   ~多謝你對我三妹嘅祝福!

    ReplyDelete
  9. 祝你三妹生日快樂
    [版主回覆03/12/2009 04:28:00]V&M:   多謝你呀!!!

    ReplyDelete
  10. 係囉....我都祝你三妹越嚟越靚啦, 可能爬過你頭添呀....哈哈~~~ 呢份禮物真係幾名貴喎...難得Brian咁愛屋及烏, 你d妹一定都好鍾意呢個哎吔姊夫呀...我諗佢哋都已經當咗佢係姊夫囉....哈哈~~
    [版主回覆03/12/2009 04:33:00]細細粒:    ~多謝你對我三妹嘅祝福!!! 我唔介意我啲妹爬我頭,叻過我, 或者靚過我.....咁幾時, 我都想自己身邊啲人好架喇!! 咁先開心!!    ~我識Brian 時,我啲妹好細個咋!!! 所以, 我剛剛識Brian, 帶佢返屋企, 我啲妹, 就叫Brian 做哥哥喇!! 叫到而家!! 我相信我結咗婚!! 我啲妹都會咁叫Brian 架!

    ReplyDelete
  11. Vicky: 你地幾姐妹真係好close呀!連生日歌都諗埋點樣改歌詞,可以你地真係姐妹情心! 你三妹真係好呀,對上有兩個家姐,對落又有兩個妹,應該係最得寵o個個就真。我都祝你地五姐妹連連都有今日。Brian同你送個電話俾你細妹,我係細妹都高興呀,唔係因為份禮物,而係份心意,送禮最緊要岩人地心水。你呢個家姐真係好唔話得呀,最難得係未來姐夫都咁上心呢。
    [版主回覆03/26/2009 03:46:00]陶陶夫人:   ~我哋幾姐妹係比較close 啲架!! 雖然年記差好遠, 但大家都岩傾! 有時大家group 埋,真係好開心架!! 至於,首歌,...係四,五妹諗架!! 我哋聽完都笑餐飽!!   ~我三妹,同我差6,7年喇!! 所以,她出世時, 我真係可以抱下佢!! 但最得寵,反而唔係佢....因為她比較多鬼主意...我父母會留意她多啲...希望她唔好作反!! 不過,屋企係要有依啲人先好玩!! 哈哈!!   ~我唔知Brian 係咪獨生子關係, 他都幾喜歡同小朋友玩!! 他同我初初拍拖時, 我啲妹好細個咋!! 啲妹見到Brian 就會叫"Brian 哥哥", 叫得幾甜呀!! Brian 緊係錫我啲妹喇!! 哈哈!! 年年生日都會買禮物送比佢哋架!! 而家啲妹大返啲....就喜歡去Brian 度玩....Brian 有人同他玩, 他好happy 架!!   

    ReplyDelete