天氣不似預期

August 30,2015  (Sunday)


以前, 總覺溫哥華嘅夏天, 很美好.

平均25-26℃, 又有陽光. 舒服到, 不得了

但好像我搬了黎溫哥華之後,

溫哥華嘅夏天. 好像有強烈轉變.

這年, 天氣高溫, 蚊蟲增長, 周街都係蚊.




↓每年夏天溫哥華, 都有煙花比賽, 我依啲成日想出街嘅人, 當然唔放過煙花之夜. (有啲煙花相, 我係網上 copy 落黎!! 我邊識影到咁靚嘅煙花相)
 









就係因為走去睇煙花, 比蚊咬到發炎, 要食藥和渣藥膏, 先復原到.  今年, 好多人, 係今年夏天, 都比蚊咬成咁
 




而且, 因為熱, 仍成嚴重乾燥, 政府要實行制水.

但遍遍這時候就有山火, 影響空氣.

北京嘅煙霾, 竟然係溫哥華出現.

我都是頭一次, 打開窗, 見到眼前嘅一切景物, 有如沙漠.



真係第一次見, 個天係由朝早到夜晚,都好似沙漠咁嘅顏色. 其實, 係山火啲煙霧散唔到, 沉澱係雲層.  啲空氣仲好多麈. 
 








這個乾燥嘅夏天,

等到下雨天嘅來臨嘅時候,

全人類以為會, 無咁熱. 無咁乾. 

但這場雨, 仲帶埋個超級風暴黎.

啲強風.....就好得人驚.


大樹倒塌,

大樹嘅樹枝周街吹起....


樹枝擊中, 行駛中嘅交通烈車. 

全個城市交通, 就亂晒龍.

而且, 大樹仲壓爛天線.  唔知幾多千戶無電.

我返返下工, 公司都突然間,無電力供應. 得返啲後備電.  


但仍要繼續工作.




交通烈車被樹枝擊中,乘客被困.
 


暴風, 令大樹倒塌, 好多人返工, 遲晒大到. 





我返返下工, 公司突然停電. 得返啲後備電. 第一次返工停電, 仲以為停電可以走, 但但仍要繼續工作























所以, 有理無理,

真係想享受, 就盡量享受.

我最享受就係食.....

鐘意食咩就食咩. 



朋友生日, 揀咗食中餐.....首先, 齋併盤及魚湯
 


朋友係加拿大長大, 反而喜歡食海深, 還有龍蝦.
 


蒜香茄子, 蔥爆牛肉粒
 


黑松露炒蛋及蒸魚
 


薑汁介蘭, 甜品, 圓肉雪耳糖水
 


最後, 當然是生日蛋糕.
 




------------------------------------------------------------------


而家, 好多時,

都可以同Brian, 相同時間放工.

有陣時, Brian 父母仲唔得閒. 有自己節目

所以, 我同Brian 一放工, 


就出去食自己喜歡嘅嘢食!! 哈哈~~ 


pizza and 快餐+雪糕, 好好味, 間中食下, 好開心!!
 


放工, 就去食下香脆牛角包
 


晚餐, 食過公司三文治, 咖哩雞飯
 


晚餐, 還食過肉碎飯, 及海鮮茄汁懀飯
 

18 comments:

  1. 無法,地球先生病得咁嚴重,好多地方天氣都反常!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Petite Gai:
      ~病得好嚴重. 真係好反常. 而家只希望冬天唔會太過寒冷.

      Delete
  2. 你有無事呀? 原來温哥華天氣咁差,希望快d 變番正常啦。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mrs. Wu:
      ~其實, 我啲blog, 寫得好緩慢, 到而家,已經過咗一段時間. 天氣正常返啲, 我隻腳都好返lu.
      ~而家只希望冬天唔會太寒冷.

      Delete
  3. 今年真係特別熱熱熱,尋日中午都有33-34度,晚上就好D
    個天係係好黃,好古怪
    咁乾記得敷MASK呀

    ReplyDelete
    Replies
    1. 殷師奶與大爺
      ~我都感覺到, 香港越來越熱. 以前我係香港住, 我覺香港四季分明. 好舒服. 而家香港嘅夏天, 可以去到十一月頭, 都無咩寒意
      ~個天好黃嗰日, 我都嚇一跳. 我都從未試過,見個天黃成咁, 而且空氣仲有陣燒濃嘅味. 很不好受.
      ~我超級唔識錫自己皮膚, 我對敷mask, 真係興趣不大.

      Delete
  4. 所以我覺得好好彩,自己返嚟嗰個禮拜遇到好天氣呀,真係好少何成個禮拜日頭都無雨。

    哎呀,隻蚊真係好毒呀,咬到腫哂,嘻嘻,換句話説證明Vicky嘅血味道好吸引D蚊呀,要小心呢!

    Btw, 妳停電張相個樣好搞笑呀,好似嚇呆咗咁!;P

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~你黎溫哥華嗰個星期, 天氣真係不錯. 你揀啱時間返
      ~我都估唔到, 而家啲蚊毒成咁, 但原來除咗我, 今年夏天, 都好多人比啲蚊咬成咁. 好恐佈
      ~我都係頭一次, 返返下工無電, 我仲以為停電, 可以執包服走, 點知有後備電. 仲可以頂到半日.

      Delete
  5. 你公司有後備電呀? 無電無電腦,我地就做唔到野喇。

    ReplyDelete
    Replies
    1. samwei:
      ~啲後備電, 仲可以頂到半日. 所以, 電腦仲用到, 係啲燈好暗.

      Delete
  6. 今年溫哥華夏天有幾多度呀?
    要制水咁嚴重?點制發呀?細個時香港成日制水,依家冇lu,制水真係好唔方便
    我都未試過返工停電,真係想試下咩感覺,哈哈

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~最高都有32-34℃. 係溫哥華算係好熱.
      ~制水, 都係政府帶頭先, 例如, 政府會close 啲public swimming pool, 同埋唔會為所有公園嘅花草淋水. 洗車公司要停止洗車服務. 我哋做市民, 都唔可以為自己花園淋水. 就係咁咋. 如果再進一步, 就會卡拉日子供水. 但好彩之後, 都落咗好場大雨.
      ~我以為停電會唔洗返工, 可以執包服走人, 原來我公司有後備電, 可以涯到半日.

      Delete
  7. Replies
    1. 艾華斯:
      ~這幾年啲天氣太難預料啦!!
      ~而家只希望冬天時, 我依邊唔會太寒冷.

      Delete
  8. Replies
    1. Mabel:
      ~所以, 加拿大容易養肥人. 哈哈~~

      Delete
  9. 比蚊咬到發炎,好嚴重啊,小心護理了....d 蚊真衰 ><"""

    ReplyDelete
    Replies
    1. samsamdandan:
      ~這年啲蚊好毒, 原來我身邊有啲朋友, 係今年夏天, 都同我一樣, 比蚊咬到發炎. 好彩係好得返.

      Delete