不段食中餐

June 29,2015 (Monday)


由歐洲回來溫哥華,


當然, 是想食返啲香港style嘅食物.

我諗係西方國家黎講, 溫哥華算係是---最多香港style 嘅食物嘅地方.

所以, 我而家嘅生活. 

如果, 我想.  

都可以過得好chinese style.



↓歐遊過後, 即時開工, 等到周末, 即刻走去食茶餐廳. 食咗蝦多士, 混醬腸粉撈魚肉燒賣. 最喜歡全部熱辣辣, 好好味
 


↓今年溫哥華夏天都幾熱下, 去茶餐廳, 就叫埋凍飲. 還食咗五香肉丁公仔麵及魚肉碗仔翅
 


↓再加件蛋治, 再去買零食, 我個胃, 簡直超滿足.
 


↓唔知, 我係咪帶咗意大利啲熱浪, 返黎溫哥華. 今年, 溫哥華嘅夏天超級熱和乾. 我出街要帶電風扇, 真好彩, 比我遇到hello kitty 電風扇賣.
 



-----------------------------------------------------------------------------------


去完歐遊之後, 唔知係咪, 玩到心都散咗.

真係無人有心機煮飯, 買餸

所以, 歐遊過後, 成個幾兩個禮拜, 都浸住出街食飯. 

仲要不段食中餐. 

食到夠本. 哈哈~~





↓歐遊後, 返回自己地球, 就不段食茶餐. 有日, 食咗紅酒牛尾飯, 還有咸魚炒飯.
 


↓當然, 要飲杯奶茶, 仲食咗蠔汁魚柳飯, 還食咗港式雜扒飯. (跟黑椒汁) 
 




↓有日食咗燒鴨湯粉, 還有食咗咕嚕肉跟飯
 



------------------------------------------------------------------


↓有一日, 就食咗越南餐, 越南扎肉包+越式湯粉----太美味!!
 


↓越南湯粉, 永遠都熱辣辣, 好好食.  還食咗越南檬粉
 


----------------------------------------------------------------------


這天,

Brian 父母嘅朋友, 由外地返回溫哥華.

那就一齊出去酒家食飯.

由外地來溫哥華嘅人, 都非常喜歡溫哥華啲中餐.




↓飲咗個木瓜湯, 食咗頭抽蝦.
 


↓鮑魚鴨掌, 波蘿咕嚕肉
 


↓鐵版牛柳, 鮮魚片介蘭.
 


↓最後, 有杏仁茶做甜品. 






















-----------------------------------------------------------------------------------


↓有日晚餐, 去咗食粥, 食咗茶魚花生粥和豬潤粥
 





↓晚餐, 只係食粥, 當然唔夠喉, 食埋碗雲吞麵和煲仔飯. 先至夠!!
 



------------------------------------------------------------------------------


而我和Brian.

自去完歐遊之後,

大家放工嘅時間都差唔多.


有時, 放咗工, 個心情好.

就會出下去食啲嘢先至返歸.




↓有日, 放咗工之後, 去食麥當當嘅龍蝦包, 都幾多龍蝦肉!!
 



↓有時, 會去買啲零食, or 嘆杯咖啡. 
 


↓放咗工, 食啲啲小食, 好似有啲節目, 都幾好玩, 有日食咗肉汁薯條, or 飲下星星咖啡+冬甩
 


↓放咗工, 仲食過hotdog 和脆皮軟雪糕

 




18 comments:

  1. 混醬腸粉撈魚肉燒賣呢個配搭正到不得了呀,下次返嚟都要試試至得!

    見到妳隻hotdog我至醒起我返嚟嘅時候唔記得食japadog添,真係無記性呀! ;P

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~如果我時間許可, 我都想同你食耐啲, 周圍去食下.
      ~混醬腸粉撈魚肉燒賣, 係我最愛, 所以, 我痴起條癮, 就會去"至價細"茶餐廳食!!!
      ~japdog 而家越開越多, 多咗地方有得食. 下次你返黎溫哥華, 我提你----食Japdog 啦!!

      Delete
  2. 完全跟hk一模一樣,可能比hk更加好食都唔定
    2星期仲未回到魂呀,哩個歐trip真係好開心好回味喎

    ReplyDelete
    Replies
    1. 殷師奶與大爺:
      ~我都係黎咗溫哥華居住, 先知溫哥華有咁多hk style food 食, 仲要係好好食!
      ~去旅行幾時都覺, 開心快樂!! 由其是回味旅行啲相, 簡直想快啲再去多次旅行.

      Delete
  3. 我歐遊落機後,即刻去嘆奶茶同食番碗燒鴨河。但你叻過我,認到唔吃中國菜,我一揾到有中國菜食,就好似餓鬼上身咁。

    ReplyDelete
    Replies
    1. TaTa Source:
      ~所以, 係溫哥華真係算好好, 因為溫哥華啲chinese food 真係好食啲. 唔係個個西方國家好似溫哥華咁. 有咁多chinese food 選擇

      Delete
  4. 溫哥華的美食完全和香港一樣....夠地道, 夠好味

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大海冬日:
      ~溫哥華,實在太多香港移民. 所以, 溫哥華好多hk style 嘅食物可以食到.

      Delete
  5. 如果有正宗中菜,我多數會揀中菜多過西餐。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ceci:
      ~所以, 我係溫哥華都食多咗中餐. 因為真係好食好多, 又夠新鮮.

      Delete
  6. Replies
    1. 愛Shi家庭:
      ~Thank you. 你都係中秋快樂. 開開心心

      Delete
  7. Replies
    1. samwei:
      ~我仲有大把食物相未post...哈哈~~

      Delete
  8. 真係好港式XDD 搞到我都有D想拮返串魚蛋同食豬腸粉!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 艾華斯:
      ~快啲行動!!! 魚蛋及 豬腸粉, 真係好好味!!

      Delete
  9. 嘩, 無一樣嘢我係唔鍾意食!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Angela:
      ~而家, 你係香港, 食方面, 會更容易滿足到.

      Delete