回來熟識嘅地方---加拿大---父親節飯

June 21,2015 (Sunday)


今次, 歐遊之後, 先知自己好掛住加拿大.

可能太熟識加拿大嘅一切, 此終, 在這地方生活太耐, 開始慣住這個地方嘅摸式.

加拿大嘅路線, 加拿大嘅交通工具, 加拿大嘅清潔環境.......

通通嘅熟識, 令我感安樂.

不過, 依啲----「掛住加拿大嘅mood」 都係暫時性.

此終, 去旅行時,渣住本地圖太耐,

依家返黎加拿大, 去食餐飯, 跟本好自如, 話去邊度食, 就知點去.

但去旅行, 那種「去玩, 去Relax」嘅心態. 又好難忘.又響往

做人真係好予盾.


↓返到黎熟識嘅加拿大. 感覺都有點舒服. 

 




 ---------------------------------------------------------



歐遊返黎之後嗰日, 是父親節.

Brian 個契妺,嗰一家人, 非常尊重Brian 爸, 所以, 即刻約Brian 爸,食飯慶祝.

總言之,两家人,出街食下飯慶祝父親節啦!!




↓黎咗一間西餐廳食父親節飯
 


↓去完意大利, 飲慣意大利酒, 返到黎, 當然照飲返意大利紅酒, 味道同意大利一樣. 但價格就貴咗三倍. 
 


↓這間西餐廳, 有個seafood推廣. 那就食餐廳推廣嘅套餐. 頭盤有好生蠔, 蝦, 龍蝦....還有海鮮壽司. 真係估唔到西餐廳, 食到壽司.
 








↓主菜有牛扒and 燒魚.
 


↓甜品
 


食完, 好眼瞓, 可能係時差問題.

但有理無理, 即刻迫自己瞓到天光.

因為, 我第二朝, 要開工啦!!!

而且, 要用點勞力, 去開工.

下一篇, 我會繼續講.....





16 comments:

  1. 有去完邊度玩都好,總覺得自己最熟悉的地方是最好

    ReplyDelete
    Replies
    1. 殷師奶與大爺:
      ~但我又好衰, 係自己地方耐咗, 又掛住去旅行. 哈哈~~

      Delete
  2. 一開始睇標題又未睇哂時,我仲以為咁橋妳返咗多倫多添,嘻嘻。我返咗嚟vancity呀,如果得閒嘅話,搵我吖 (bondingwithdolphine@gmail.com)!

    突然醒起,妳同Brian今年嘅anniversary都係喺歐洲渡過喎,會唔會之後再有分享呢? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~太美好啦!! 我哋能見到面!!!! 我等緊你寫我!! 你可以post 我個樣on blog.
      ~真係多謝你的hand cream. 你太有我心. 你知唔知, 你所送比我嘅hand cream. 我係早幾日前, 先同Brian 媽講過. 估唔到, 我講完,無幾耐, 就帶住這堆hand cream 返歸.
      ~無錯, 這次歐遊咁啱係,我同Brian 嘅anniversary. 所以, 今次買多咗LV.

      Delete
    2. 係呀,好開心終於見面啦,我會努力寫!

      小小心意,最緊要妳啱用就好啦!:)

      Delete
  3. 未睇清楚日期,以為加拿大的父親節是9月呢。

    ReplyDelete
    Replies
    1. samwei:
      ~哈哈, 我自歐遊回來, 就超級忙. 我啲blog 排住隊, 等我寫!!

      Delete
  4. Replies
    1. Ka:
      ~你講得無錯, 但在家耐啲, 個腦又諗住旅行!!!

      Delete
  5. 哇....你返左加拿大.....咁咪見到你D 妹妹,可以團聚啊 ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. samsamdandan:
      ~我不流都係加拿大. 只是同我啲妹, 居住唔同嘅省份.
      ~加拿大地域太大, 唔係咁容易可以周處去.
      ~現在, 同啲妹, 都係網絡溝通

      Delete
  6. Not going to lie, I am more interested in your next blog...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Frank and Lois Plus 2
      ~希望你夠坦白
      ~終於, blog 咗啦!! 你去有望望啦!!

      Delete
  7. Brian屋企咁西化,都會有契好架?
    我去左旅行咁耐,冇掛住香港囉,不過掛住D仔同媽就有

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~由於, Brian 屋企有宗教信仰, 契妹= god sister.
      ~我只掛住唔洗渣地圖嘅感覺. 但返番黎加拿大無耐, 我又想旅行. 由其是, 我見你去意大利旅行啲相. 哈哈

      Delete
  8. 去旅遊時, 掛念加拿大, 這都算是 "思鄉病" 啊 !

    ReplyDelete