搬公司

June 26,2015 (Friday)


這兩年, 我真是同「搬」, 有點緣

前年九月, 由多倫多搬黎溫哥華生活.

黎到溫哥華,

我所工作嘅公司, 又話要搬.




得知公司要搬嘅消息, 我初頭,  都抱住「唔係好關我事.」嘅態度.

因為我工作間公司, 只是搬去隔離座大廈. 行都行到去, 好近啫!!

心想:  用螞蟻搬家嘅態度, 都搬到公司啲嘢, 去新公司啦!!

況且, 公司還委派專業小組黎攪嘅移遷事項.

我真是對公司移遷, 抱住非常淡定嘅心態.




到公司移遷嘅日子逐漸來近時,

我先感覺嗰股"迫住黎做"嘅感覺.  真是忙到, 人都癲.

最主要, 公司移遷時, 手頭上嘅工作, 仍要繼續運作.

咁又係, 只是我工作嗰個部門要搬, 但我公司其他部門是原封不動--照常營業,他們話知你係未要搬, 總之, 咩都要urgent.   換句說話, 即係, 我係工作時間, 係攪唔到公司遷移嘅野.

但偏偏這個時候, 那些英國, 法國, 美國, 以及加拿大各省份. 無啦啦, 又send 咗好多文件過黎. 又要特快處理.

但另一邊, 那些公司委派移遷嘅小組人員, 又係咁"吹"我,執"lee"執"lo"

臨搬去新公司,那段日子, 全公司嘅人, 超時工作咁擠.




又可能公司, 太保護, 公司物品嘅運送,

運送人員, 搬每一堆箱頭去新公司, 都要兩個保安人員和我公司其中一個員工, 隨行.

搬公司那一天,

直情,連警察都請埋. 這班警察, 就是把守住新舊公司個門口. (都估唔到, 搬都搬得咁大陣仗)

由於, 運送人員, 保安人員, it 工程員和警察, 是按時工作,

所以, 我全公司嘅人, 係有限嘅時間, 要移送, 所有物品去新公司.

移送完, 又要埋頭苦幹咁執.

唔好講笑, 我兩個上師, 直情有幾日, 都做到1am 先走得. (真係唔話得)



↓(眼都凸)由歐遊回來, 第一日, 返到公司, 就見到, 依一堆箱, 等住我. 我做咗一年咋, 邊有咁多嘢, 但最後執下執下, 唔夠㖭!!!  ..... ByeBye 舊公司, 雖然係舊公司唔係做咗好耐, 但當要搬走時, 有啲感觸. 
 






↓拜拜, 我張枱, 拜拜, 舊公司.   雖然, 新公司, 地方係舒服啲, 所有裝修都新款啲, 但要離開舊公司, 個心係有點唔捨得.  
 



搬一搬,

全公司, 所有人, 都元氣大傷. 個個抱住對熊貓眼.

但這一次, 遷移, 令到我同這班同事. 拉近咗距離.

講真, 大家係這一次, 遷移. 大家都無分彼此. 互相合作.

現在, 在新公司嘅一切, 好像是我們, 一手一腳, 建立嘅成果

而我,除咗賺咗搬公司嘅經驗, 仲賺咗和同事之間嘅默契.






22 comments:

  1. 都説Vicky是重感情之人嘛,工作一年嘅地方都會唔捨得,最緊要唔好唔捨得對熊貓眼就得啦,何況,我見妳時都覺得妳容光煥發,好省鏡啫!:)

    有"丁點"潔辟嘅我其實幾鍾意搬完有全新枱櫈用嘅感覺,以後每次用wipes抹枱櫈同電話時,都抹得爽D!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~搬咗去新公司, 真係咩都新啲, 咩都先進啲. 全部設施都是自己第一次用, 我覺好乾淨, 新舒服
      ~靜靜雞話你知, 我都有丁點潔辟. 新公司咩都新, 我好開心!!
      ~不過, 而家經過返舊公司, 我都有啲懷念. 此終, 有好多第一次, 都係喺舊公司發生嗎!!

      Delete
  2. 證明你公司啲文件所有野都好重要, 所以先要咁大陣仗搵人護送過去!!
    不過搬屋搬公司真係一件超麻煩超麻煩既工作,我好憎呀!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sylvia
      ~初頭都無諗到公司啲文件, 會咁機密. 連早排有啲維修人員黎執手尾. 公司都請咗啲保安黎座陣.
      ~真係搬一次就夠, 我諗公司都唔會再搬, 真係用咗唔少支源. 我又攰到不得了
      ~但有新枱凳用, 咩都係新, 公司設施又先進, 我又幾鐘意

      Delete
  3. 其實我好怕搬~~覺得好煩呢~~
    不過Vicky總算完成咗一大任務,新OFFICE工作一定一切順利!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 艾華斯:
      ~我搬個陣, 真係攰到呢, 但搬黎新公司, 所有枱凳,drawer 都係新. 我又幾鐘意
      ~你講得無錯, 我哋一班同事, 完成一大任務. 我哋同事之間嘅感情, 都好咗好多.

      Delete
  4. 搬公司真係好大陣丈,既然安頓好,買個小盆景增添生氣啦~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 殷師奶與大爺
      ~我唔識種小植物. 將所有物品搬去新公司, 我覺好奇妙. 真係估唔到一班嘅同事嘅力量會咁齊心. 而家, 大家都好有事氣

      Delete
  5. Replies
    1. Frank and Lois plus 2:
      ~搬真係好攰. 但搬到新公司, 全部枱凳都新, 環境裝修, 又靚咗. 我好鐘意.

      Delete
  6. Replies
    1. samwei:
      ~真係辛苦到癲, 搬一搬, 大家一班同事都元氣大傷. 但搬到新公司, 咩都新. 環境又靚咗. 我好鐘意

      Delete
  7. 搬一次真係幾傷神,希望吾駛再搬啦

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mrs. Wu:
      ~真係唔好再叫我搬, 真係唔好講少, 我唔係搬搬抬抬, 都攰到不得了.
      ~但而家, 係新公司, 環境新好多,枱凳又新. 咩都新. 我好鐘意

      Delete
  8. Replies
    1. Florence W:
      ~搬嗰陣又攰又煩. 但搬完新公司. 享用新枱凳, 裝修環境又舒服, 我鐘意.

      Delete
  9. 好怕搬公司!但搬了後就可以更舒服!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Happy girl:
      ~唔好再叫我搬, 但值這次搬, earn 到啲啲經驗.
      ~但搬咗之後, 享用新枱凳, 環境又舒適咗. 工作舒服咗

      Delete
  10. 我舊年都係搬office,同一幢大廈由12樓搬去34樓,都搬到想C,我希望做到退休為止都唔駛再搬

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~我都知你舊年都有搬, 所以, 公司要搬, 真係玩着, 我哋依啲小員工, 又煩又攰呢!! 我都希望, 唔好再搬. 好得人驚.
      ~但搬完, 可以享用新枱凳, 環境又舒適咗. 工作舒服咗

      Delete
  11. 嘩.....搬一搬係煩, 但妳公司要出埋保安, 警察......又真係幾隆重喎 !

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大海冬日:
      ~點止煩, 仲攰到不得了!! 我都估唔到公司會請咗咁多保安, 警察, . 我都嚇一跳
      ~但享用到新枱凳, 新設施. 工作都舒服咗.

      Delete