Outlet 及周處食

July 11,2015 (Saturday)

由歐洲集團投資 & 發展嘅Outlet

終於, 係加拿大開幕啦!!

這個歐洲Outlet 集團, 還是第一次誇國發展.

第一次誇國發展, 就選址在-----溫哥華.

不過, 這集團都無失望, 因為這一個溫哥華Outlet, 係頭一個月嘅入場人次, 已經打破晒, 所有歐洲outlet 入場人次嘅記錄啦!!

點止, 打破入場記錄, 仲人多到迫爆玻璃大門. 

人流.....仲影響埋溫哥華機場嘅交通.  (因為, 這個Outlet 就是在溫哥華國際機場隔離)

所以, 這個outlet,  一係溫哥華, 已經好大回響. 


↓頭一日Outlet 開, 真係如此多人, 聽新聞話,有啲鋪頭, 直情空空如也, 因為比人掃晒啲貨. 而這個Outlet 嘅賣點, 就係能夠好近距離望到飛機. 因為, 這個Outlet 係溫哥華國際機場隔離. 
 








由於, Outlet開幕初期, 真係好多人,

我一開幕, 都唔敢膽去,

我都係等Outlet 開咗陣,先夠膽去行下.

一去到個Outlet 就好鐘意, 真係感覺自己, 置身係歐洲咁



加拿大終於有outlet, 建築設計好似歐洲啲Outlet 咁. 好舒服.
 


開咗個Outlet 真係不得了, 我有收獲.
 


由於Outlet 近機場之餘, 又近中式食檔, 所以, 去完Outlet 即刻去食啲HK Style food. 
 




------------------------------------------------------------------------

其實, 依一個歐洲集團投資興建嘅Outlet.

仲未完成所有工程.

還有第二, 第三期, 仲未起, 換言之, 這個Outlet, 會越來越大,

越來越多品牌.

雖然, 依家個Outlet 暫時仲未起晒.

但我久唔久, 就好想去行.

唔買嘢, 當郊遊, 去行下. 都舒服.


又黎Outlet 啦.  行行會見到飛機低飛, 有啲似, 以前細個係九龍城居住咁
 


係Outlet 行到攰, 買啲嘢食, 當野餐.  依次食咗Japdog. (日本式熱狗)
 


食唔夠, 去Outlet 附近啲港式茶餐廳, 再食過. 每次行Outlet 都有啲啲收獲. 哈哈~~
 




-------------------------------------------------------------------------



依個Outlet, 

可能仲未興建晒

所以, 我覺這個Outlet 欠缺一些飲食店.

因此, 我去Outlet 前, 會食點東西先去.

有唔知邊一個周末,

我又起程去Outlet 行街啦!!


去Outlet 前, 去食海南雞飯, 日本壽司, 最喜愛杯凍檬茶.
 



而我行Outlet, 點會忍到手, 都買咗支特式飲品. 及其他物品. 依次買咗兩樣嘢, 都關於豹抆, 有豹抆Hello kitty 運動鞋和豹抆傘
 


行完Outlet, 入夜, 就約Brian's parents 食韓燒. 
 


點解食韓燒, 因為這間Outlet 附近有多亞洲食店 
 




---------------------------------------------------------------------------


而家, 我開始返星期六工.

所以, 每星期, 只是星期日, 先有得休息.

但我大部分時候, 都揀去行Outlet.

又唔係話特別想買嘢.

係貪去行下. 


當一個relax 嘅地方, 去行.


有陣時, Outlet 會有鋼琴表演, 啲歌好好聽.  依次Outlet 買咗朱古力
 


行完Outlet, 就去茶餐廳食dinner. 食咗肉醬意粉, 時菜肉片河
 


白汁海鮮飯, 同埋Brian 媽嘅牛扒配意粉
 

14 comments:

  1. Haha Vicky,
    照咁睇, 多咗個OUTLET, 妳又多D血拼機會了!
    時代坊FOOD COURT 亦多咗唔少生意!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 愛shi家庭:
      ~無錯, 加拿大好少依啲outlet, 開咗依個outlet, 我多個地方shopping. 我希望依個溫哥華outlet, 快啲再去其他鋪頭.
      ~上次你問我坐咩車去美國outlet. 咁你有無去美國outlet 行??
      ~我時代坊, 都係為咗食. 多選擇嗎!!

      Delete
  2. Vicky真係次次去outlet mall,次次都有收獲喎!我都覺得呢度裝修得好靚,雖然我嗰日完全無買到嘢!

    見到妳D港式食物,我就特别掛住vancity,尤其係見到風沙雞翼就諗起我朋友一口氣食一打嘅樣有幾滿足。:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~所以, 我都唔敢去outlet 太密, 我行襯到可以買到啲野, 我上星期, 又再行, 都買到野!! 但我希望依個outlet 快啲開多啲其他鋪頭!! 多啲歐洲牌子就好啦!!
      ~你朋友好鐘意食風沙雞翼. 一次過食到一打.
      ~而家, 我覺溫哥華, 食物選擇太多, 有個list排住食!! 哈哈

      Delete
  3. Replies
    1. samwei:
      ~我係對買野, 係癲癲哋, 行outlet 就會買到野!! 哈哈~~

      Delete
  4. Replies
    1. Florence:
      ~依個outlet, 唔太多野, 都無Lc, 啲牌子, 仲多數係美國牌子. 而且, 價格無美國咁平. 但依個outlet 仲有幾期未起完, 希望遲啲多啲牌子啦!

      Delete
  5. 好開心喎,有咁大個outlet,可以有排行啦,香港都有個outlet,不過同出面都差唔多價錢,都係呃D國內自由行既

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli
      ~其實, 依個outlet 仲未起完, 希望遲啲多啲歐洲牌子, 我就happy 啦!!
      ~我都去過香港outlet. 真係唔算係outlet, 啲價格都仍然好高!!

      Delete
  6. Vicky, 我都好喜歡這個outlet,最嚮往係經常有飛機在頭頂飛過,每次一見到有飛機,我就好開心啦。

    ReplyDelete
    Replies
    1. TaTa Source:
      ~我覺依個outlet 其中一個特式, 就係近距離見到飛機!! 我見到飛機經過都好開心!!

      Delete
  7. Replies
    1. Mabel:
      ~我而家成日着依對hello kitty 鞋出街食飯!! 哈哈

      Delete