前所未有嘅肚瀉

July 1, 2015 (Wednesday)


七月一日是加拿大國慶日.

全人類, 放假日.

我好簡單,

有多一日假期放,

其實, 我就已經好開心!!

因為, 有多日假, 我畫多畫少, 可以瞓多一粒鐘較, 好爽!!

------------------------------------------------

咁六月三十號晚,

一放工, 仲約咗Brian 去食雪糕. 嘆一嘆先.

點知, 就係依杯雪糕.

攪到我,  無得嘆之餘

仲令我, 連睡眠狀態, 都大大影響.

-------------------------------------------------

因為食完依杯雪糕嘅第二朝,

我就開始又痾又嘔.

真係明符其實嘅上吐下瀉.

我從未試過, 一邊坐着廁版痾嘅同時, 雙手也同時需要搾住個膠袋, 對住個口, 不段嘔.

高峰時, 我還要隔半個鐘, 就要去一次廁所.

我咁去廁所法, 唔好話瞓較, 我連出唔出到門口, 去睇醫生都成問題.

--------------------------------------------------

幸好是, Brian 屋企, 有個醫生.

一般成藥. or 特效藥. 也可以隨時供給我.

食咗藥, 係就係止到. 適緩咗.

但係初期, 只是止到嘔,

肚瀉, 還是繼續.

可以話, 食咩痾咩.......

痾足全個國慶日.

July 2, 都返唔到工.

要同公司請病假

估唔到, 自己可以痾到咁多嘢出黎, 真係好得人驚.




↓係依一間排晒長籠嘅雪糕店, 食雪糕.
 



↓由黃昏排到天黑, 先食到杯雪糕. 我同Brian 都有食, 但我就染上痾&嘔
 


↓由於肚痾, 所以, 食咗四日粥. 早餐, 午餐, 晚餐都係食粥. ... 而藥物都食咗一星期. 
 




所以, 係夏天, 天氣雖然好熱, 但食生冷嘢, 真係要小心.

可能, 我本身, 已經因為時差, 以及公司嘅遷移, 攪到個人攰攰哋.

自己個身體狀態已經唔好.

再加外來啲細菌.

身體就fight 唔到.

因此, 容易感染!!!

(Touch wood 講句)........我係歐遊時, 日日食幾杯雪糕都無事. 

返黎自己地頭先病, 已經係不幸之中嘅大幸!! 感恩














22 comments:

  1. 真係好慘好辛苦呀,陰功豬囉!
    依加D菌真係好勁

    ReplyDelete
    Replies
    1. 殷師奶與大爺:
      ~當時, 真係肚痛到癲, 去廁所去到腳軟.
      ~而家, 諗起都驚.

      Delete
  2. 好彩你返到加国才病,如果在意大利病,真係掃興囉。我上次食咗拉麵旁邊的唐心旦,就好似你情況一樣,疴到七彩,可能我体質差,但拉麵中的唐心旦係最正呀嘛。

    ReplyDelete
    Replies
    1. TaTa Source:
      ~我都係咁諗, 好彩係意大利無事咋!!
      ~係喎, 拉麵啲流心蛋, 如果處理唔好, 都容易有事!!!

      Delete
  3. Replies
    1. Happy Girl:
      ~真係前所未有, 咁上吐下瀉, 而家諗返起, 都驚.

      Delete
  4. 好彩有Brian爸喺度,呢個情況真係出去睇醫生都有困難。^^"

    上吐下瀉真係好辛苦,我仲俾老公笑我嘔哂屋企D膠袋,仲有另一次,肚疴緊然後“用錯力”仲嘔埋,幾狼狽呀!XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~今次隻菌好勁, 真係食足一日藥, 先有啲好轉.
      ~你形容"用錯力"......我覺好好笑!! 但身上有肚疴菌, 點都唔好受.
      ~真係食野, 要小心!!

      Delete
  5. Replies
    1. samwei:
      ~都記得!! 因為而家有相片,幫我做記錄.

      Delete
  6. 上吐下瀉真係超辛苦, 因為只要飲杯水都會即時有反應. 人太累, 抵抗力就會差了, 所以平時要休息多 d ! take care !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Florence:
      ~多謝你關心!!
      ~身上有細菌, 真係飲杯水, 都有反應, 而家諗起都驚.

      Delete
  7. 腸胃唔舒服真係好辛苦~~個段時間要飲多D水,多多休息,而家都要小心飲食呀~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 艾華斯:
      ~當時, 真係疴到, 人都攰, 掛住疴, 睡眠狀態都唔好.
      ~平時, 無事無幹時, 真係要增強自己抵坑力

      Delete
  8. 我都試過一次腸胃炎痾咗成個星期,脫水脫到嘴唇爆裂,幾日無食嘢最後要麻煩朋友買粥送去我屋企....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ceci:
      ~你平時, 盡可能都唔會煩人, 你嗰次肚疴, 要勞煩朋友, 你真係疴得好利害.
      ~我疴時, 都飲好多水, 但飲咩疴咩, 總之, 放咩入肚都有反應. 攪到我成個人都好攰!! 如果無藥食, 我都唔知自己會點!!

      Delete
  9. Brian Dad係醫生?
    Brian有冇食到雪糕呀?佢有冇事?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~無錯, Brian爸係醫生. (他是專科醫生)
      ~今躺,Brian 都有份食雪糕, 仲食得多過我, 但得我有事, 我懷疑, 我抵坑力弱咗!!

      Delete
  10. vicky你而家仲有無事呀? 又痾又嘔一定好辛苦呀,不過係呀,夏天食野真係要額外小心! 我自己試過想嘔時,就飲gingle ale, 會令自己舒服D,同埋飲gatorade 令自己解電量增加番。 小心飲食呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mrs. Wu:
      ~多謝關心!! 而家無咩啦!!
      ~我都有聽過gingle ale 有幫助, 但當時, 真係醒唔起, 只希望快啲好返, 唔好再去廁所!!

      Delete
  11. 好可憐呀VICKY, 食返多啲嘢補返!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Angela:
      ~而家補到凸咗個肚腩出黎, 哈哈~~

      Delete