意大利旅遊---戰利品

August 31,2015 (Monday)


我好坦白,

去意大利旅行,

我係預咗shopping 㗎 !!

所以, 我一腳踏意大利之後, 就唔理三七二十一, 即刻衝咗出街, 買到自己想買嘅嘢先, 達到目的, 我個心, 當躺安樂晒.

但真係估唔到自己可以買完, 再買, 仲要係, 買得好快手!!

我真係突然間, 又可以呈住個購物紙袋--- 係手.  


可能, 意大利shopping 實在太吸引啦!!

Shopping area 又夠多, 又集中.  

而且, 我又係遊客, 又有VAT 攞返!  攪到好似件件貨, 都打個折頭咁. 哈哈~~

不過, 到最後, 執行李, 離開意大利時, 我真係越執行李, 就越心寒. 


原來我購物, 真係會,唔覺意, 買多咗!!

真係好怕自己開咗個頭, 第時去旅行, 會keep 住依個模式....shop and shop.


但望到自己今年嘅戰利品, 又真係幾開心嘅......

.
.
.
.
.
大家, 期待已久.....我show 戰利品.

現在, 開始逐一比大家睇啦!!




↓依啲係今次購物, 所擁有嘅小盒子!!! 其實, 仲有幾個盒, 但太大, 攞唔到返黎加拿大!!! 而今次在這品牌所購買嘅用品, 有手袋, 銀包, 皮帶, 及太陽眼鏡.  
 


↓還有, 以下幾個手袋!!!  
 




↓還有這一手袋, 仲買咗對皮鞋.  好好着
 



↓當然, 仲有Le Cresuset, 有粉紅色Le Creuset 簡直happy!! 還有買咗啲零食! 相中Nutella stick 比我啲同事, 係數秒鐘食清. 還有super size Tic tac 糖----內裡有超級細pack tic tac 糖. 我覺外型funny, 所以買!!
 


↓去意大利, 當然買當地啲pasta, 還有酒瓶朱古力 (貪外型夠特別!)
 


↓還有意大利橄欖油, 果醬, 黑松露醬, 黑醋, 以及各式滋石
 


↓其實, 仲買咗啲衫,褲,優閒鞋, 以及褸,  無錯, 連樓都買咗件!! 好crazy!! 
 




25 comments:

  1. shopping果然係你至愛XDD
    我反而麻麻呢,次次去旅行,D朋友都問我點解用咁少錢、買得咁少~~哈哈~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 艾華斯:
      ~我以前都好似你咁, 去旅行買得好少, 但隨年月增長, 每一次去旅行, 都破自己記錄, 形成越買越多啦!! 哈哈

      Delete
  2. 睇到人心心眼呢。加拿大買手袋價同歐洲相差遠嗎?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ka:
      ~加拿大買手袋嘅價錢, 同歐洲差好遠, 歐洲啲手袋抵好多!! 因為加拿大稅收好高

      Delete
  3. 嘩.....好大手筆啊....!! 又買 樓, 又買 褸 !
    去旅行就是要這樣放鬆, 放開的....啦....!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大海冬日:
      ~無錯, 我真係買完褸, 之後, 就會去買樓....哈哈~~ 希望有適合地方和合適嘅價格啦!!
      ~去旅行, 真係好好幫自己差電. 又可以做啲平時好少做嘅事, 就係瘋癲shopping. 買到野比自己, 真係好開心!

      Delete
  4. 真係買得好開心喎,衣食用嘅都全面覆蓋!:D

    我有留意到今次Vicky買嘅louis vuutton手袋唔同以前用開嘅pattern,有新嘗試呢,紅色同黑色嗰兩款都好特别,好靚呀!

    咁Brian又有無好似妳買得咁開心呢?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~今次, 真係咩都買一餐, 但完全無後悔. 返到黎好滿足.
      ~你都留意到呀!! 我今次買這品牌嘅手袋, 真係買咗啲同以前唔同嘅pattern. 而且, 今年這品牌又夠色彩, 就跟住個趨勢買...哈哈~~
      ~Brian 都買咗唔少!!! 我哋兩個齊齊發功去shopping呀!!

      Delete
  5. 簡直係富婆.....闊太既購物方式^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 殷師奶與大爺:
      ~又唔係.....我都係去旅行先係咁. 因為歐洲shopping 真係抵好多!!! (compare 我依邊, 因為我依邊稅額高)

      Delete
  6. Wow !!You have bought a lot of luxury goods !! You must be very happy and satisfied with the trip !!

    ReplyDelete
    Replies
    1. happy girl:
      ~去旅行,都係久唔久一次, 而且, 係歐洲購物, 真係抵過北美好多!!
      ~今次, 真係買得好滿足.

      Delete
  7. I really like the purse with the red accent!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Frank and lois plus 2:
      ~我都好鐘意, 好彩買到!! 我都睇中好耐!!!

      Delete
  8. Replies
    1. samwei:
      ~我去旅行, 就放鬆晒, 而且, 係外地購買返黎啲物品, 份外有紀念價值. 所以, 去旅行, 買到野, 係會特別開心啲

      Delete
  9. 我嘅感覺係「好重呀!」就算有行李寄運,我都會因為太重而唔買好多嘢。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ceci:
      ~今次, 都唔算重呀!! 行李仲有大把位剩, 如果加拿大唔洗把我外地買回來嘅新貨抽稅, 我會更加買多點.

      Delete
  10. 我同你一樣,盒全掉。。。。。因為拎唔到咁多!哈
    見到你咁多戰利品替你開心!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Florence W:
      ~無辦法, 啲盒太大啦!! 但其實啲盒, 好實用呢!!
      ~今次, 都好滿足,自己所買嘅野!!

      Delete
  11. WOW~~~好多戰利品呀~~~!!!!^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Emily Bubi:
      ~今次, 真係大出手啲. 不過, 好開心!!

      Delete
  12. 哇...............LV呀呀呀呀呀呀~~~~~
    好吸引好吸引....
    不過去意大利,真係要LV,我當年又係呢.......XDDDDDDDD

    ReplyDelete
    Replies
    1. samsamdandan:
      ~歐洲買這品牌,真係抵好多!!!
      ~我都記得,你去意大利有買

      Delete