抵達---羅馬

June 15,2015 (Monday)


玩完佛羅倫斯, 就向---羅馬出發.

我由佛羅倫斯, 坐2個半小時內陸機去羅馬.

羅馬----此終都係大城市.

由上機時, 已經感覺到人潮, 真係一窩峰人係候機室, 等待不同客機, 去羅馬. 而且,啲人個個, 都好像好緊急. 

我程意大利航空飛機, 仲好似好趕快咁, 感覺到, 機師好似想快快手手, 飛多轉咁.

飛去羅馬程機,  個機師真係唔理雲層.....一直, 直駛去Roma. 當時, 架機係咁up and down. 而且, 着陸又快, 真係"登"到個pat pat呢!! 一抵達gate, 就好趕, 要乘客落機. 我覺自己似坐小巴, 多過似坐飛機.

抵達羅馬..... 感覺, 這城市真係富有動感. 個股人潮嘅擠湧, 真係好強烈. 

真係去到邊都係人!! 鋪頭又多, 但鋪頭細細間, 而且, 車又多, 塵又多.

Roma 比我嘅感覺似----歐洲版嘅香港.

意大利人移民去香港, 應該好快適應到!!

不過, 我又幾鐘意Roma. 因喜歡夠熱鬧. 啲人手腳好快. 一話買某件貨品, 真係即刻帶你行埋櫃枱. 未數好付款數目. 件貨品, 已經包裝好晒. 快到呢!!

最好開心, 羅馬啲shopping 地方, 係融入在古舊建築內, 好像一邊shop, 一邊觀賞咁.  哈哈~~



↓依間航空公司, 坐咗兩個半小時機, 但感覺有如坐小巴, 多過似坐飛機. (我已經唔理, 飛機啲膳食, 機上嘅服務, 安全到達, 就得啦!!)   
 


↓到達咗羅馬, 第一件事check in 酒店.  圖中是我& Brian, 以及Brian 父母, 四個人嘅行李.  最後全部行李裝到滿瀉返加拿大.   而我住係羅馬市中心, 一落酒店, 就係旅遊點----Spanish Steps. 人多到不得了.
 


↓酒店附近嘅地方
 


↓羅馬, 實在好多人. 一落機, 行出黎依度, 有啲驚!!! 驚治安囉!! 我抱到個手袋, 實一實.
 


↓行去求其一間鋪頭食午餐.   啲食物好好食, 蝶沙律, 看似簡單, 但啲菜好爽, 啲蕃茄好甜, 啲 mozzarella暖淋淋, 好好味呀!!!  由於, 我去羅馬時, 天氣太熱, 要飲下啤酒散熱
 




↓依兩蝶意粉好食到不得了.  蝶海鮮意粉好鮮甜, 另外蝶番茄意粉, 食到唔想停!! 
 




↓食完lunch, 即刻去shopping.  通常羅馬依啲古舊建築, 下面都係名店!! 好好行, 好吸引!!
 




這天, 仍然唔夠膽行去Spainish Steps 住, 雖然, 已經好多警察係度, (因為我去意大利時, 好似啲恐佈份子, 話會攪意大利, 而且希臘歐盟信貸談判, 所以, 加強警衛部隊)  但都係個心未定!成日用手, 護手袋. 點知半隻手臂晒黑咗!! 哈哈~~
 



↓行完街, 去食晚餐, 依間餐廳一早係溫哥華時, book 定. 餐廳知我哋由加拿大黎, 真係好熱情款待. 不過, 原來係意大利, 逢星期一, 好多餐廳, 係會休息. 要係羅馬book 枱食飯. 就唔好星期一打電話, 因為無人會聽你電話!! 哈哈~ 首先飲咗支, 好冰涼白酒
 




依間餐廳, 係咁樣處理啲酒塞.  好特別. 其中一支紅酒, 係加拿大賣成$400 (cdn). 但係意大利飲都係$100 cdn 咋!! 而且, 依支酒, 唔係度度都可以飲到, 但能係依間餐廳, 用這個價格飲到, 真係好珍貴.
 


倒酒時, 個酒塞仲係跟住酒瓶. 依一餐, 一個人, 有成三個杯去裝酒!!! 之後, 黎咗麵包, 好暖淋淋, 係意大利, 去邊間餐廳, 一坐低都有麵包附上, 啲麵包唔理食or 唔食, 都會收受麵包錢. (有如, 中式酒樓, 收醬芥錢, 一樣). 不過, 這間啲麵包好好食, 好香口
 


由於, 餐廳知道我哋由加拿大黎, 所以, 準備咗九道菜黎歡迎我哋.  第一度菜, 係薯蓉帶子, 之後係風乾火腿配mozzarella 多士. 
 


前菜, 還有creamy 粗意粉(啲意粉, 圓陸陸, 而且是廚師當天整!! 非常彈牙, 好好食!!), 還有龍蝦意大利飯 (Risotto)
 


還有白酒煮青口和clam. 好鮮味到不得了!
 


魷魚三味 (有燒魷魚配青豆汁, 番茄魷魚, 芝士魷魚),  之後, 鴨肉做主菜.
 




主菜還有tuna.  (好鮮美), 最後, 三款甜品, 作總結!! 
 


↓羅馬住嘅酒店, 地方唔算大, 真係一開房門, 一眼見晒.  但羅馬酒店價格好高, 不過, 唔理酒店面積, 總之, 企理, 乾淨, 地點方便, 就係我首選!!  今日, 一到步羅馬, 就有收獲!! 我仲係熱辣辣嘅夏天, 買咗件羽絨褸, 但平過加拿大一半有多. 即刻買返件. 仲shop 埋其他嘢. 其實, 羅馬唔止名店多, 意大利自家品牌, 手功都唔錯!! 由其是恤衫/皮鞋, 好舒服!! 而且, 唔貴, 最平£20 都可以有對意大利皮鞋!! Anyway, 羅馬, 真係好好shop嘅地方
 



25 comments:

  1. Woow! Vicky,
    Roma 真的好多人! 妳抱緊手袋是明智!
    我三十年前從香港飛十八小時, 第一站就是停羅馬, 下午到埗, 即遊覽, 只覺人流疏落!
    你們的晚餐好精緻啊!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 愛shi家庭:
      ~我抱手袋, 攪到成隻手臂變咗兩折色, 因為當時我意大利太熱啦! 手臂比太陽晒到黑咗!! 而家都未變咗原本膚色
      ~由香港飛去意大利真係好長時間, 不過, 我唔怕坐飛機, 有得玩, 就開心!! 而家, 意大利旅遊地區好多人.
      ~依餐間餐廳好好人, 好熱情對待, 食物都好好味!!

      Delete
  2. 真係好多人呀!好同意你嘅講法,我而家去旅行都係要求酒店企理、方便就得,反正唔會逗留好耐呢~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 艾華斯:
      ~我住酒店, 唔需要對海景, 乾淨, 企理,地點好, 咁就ok!! 但意大利酒店價格好高呀!!

      Delete
  3. 我以前都聽到有is係意大利都好驚丫!
    妳係羅馬夜晚個餐book咗邊間餐廳呀?可否講個名我知呀?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~意大利治安, 無我想像般差, 反而我好suprise 我今次去完意大利羅馬和佛羅倫斯, 我覺意大利人都幾有善!!
      ~這間餐廳離羅馬旅遊地方一段距離, 我坐酒店提供嘅的士去, 間餐廳叫做Moonshine (Via Mantova 9, 00198 Rome, Tel: +39 06 8535 5492) . 我臨去意大利前, 自己係溫哥華打電話去意大利book定位食.

      Delete
  4. 早幾年去時,D人又係話治安唔好....好多人專呃遊客啊.....原來依家治安都仲係麻麻 >__<"""

    ReplyDelete
    Replies
    1. Samsamdandan:
      ~羅馬治安, 比我想像之中好, 街上多咗警察. 可能, 我去意大利時, 咁岩係意大利攪世界博覽會嘅日子. 意大利政府加強好多保安工作.
      ~不過, 我今次去意大利, 我覺當地啲人好有善, 好肯幫遊客. 只是, 我成日聽人講, 意大利治安差, 所以下意識, 好驚人群.

      Delete
  5. 唔知BRIAN有無PLAN喺度求婚呢? = )

    ReplyDelete
    Replies
    1. Angela
      ~他一定唔會咁做, 而且, 我都唔需要依個step!!

      Delete
  6. Vicky ....睇相都 feel 到 roma 人多車多, 節奏快的感覺 !
    張睡床....好似兩張單人休拼埋, 但都好似好細的.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大海冬日
      羅馬真係好有動感,望落去雖然啲建築物好歷史悠久,但keep 得好好。連行街都好似參觀歷史咁

      Delete
  7. 估唔到意大利人做野快手快腳,仲以為會好慢添,不過收錢緊係要快啦^^
    多唔多大6人呢?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 殷師奶與大爺,
      -意大利轉數好快,好識做生意,但休息時間長,餐廳中途休息好耐
      -大型品牌購物地方好多大6人,但意大利啲舖頭仔和飮食地方就好少見大6人

      Delete
  8. Replies
    1. Samwei
      -好彩帶夠喼,再買多喼,仲麻煩。哈哈

      Delete
  9. 妳形容嗰程機,突然令我諗起captain cool 同sam哥呀!

    係roma city到去到邊都攬實個手袋嘅做法,我好有同感呀!^^"

    哈哈!一到埗就有一大堆收穫,絕對有Vicky本色。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒,
      -我臨去歐遊,都煲多次第一齣“衝上雲宵”。我覺今次坐意航,似吳卓義未畢業,但要做landing咁。好驚呀
      -今次去歐遊嘅治安比我感覺,好似好咗。但身邊啲人時常講歐遊啲危險事我聽,下意識好驚人囗密度高嘅地方。
      -我今次旅行真係買多咗,但我平時唔係咁。哈。但歐州購物真係抵加拿大好多,難忍手

      Delete
  10. 行李好壯觀呀。
    我兩年前帶媽媽及姨甥女去羅馬,搵到酒店好近噴泉,係APARTMENT,好大又好就腳,不過當時真係超熱遊客又多,我麻麻ENJOY。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ka
      ~意大利購物真係抵過加拿大好多。但天氣好熱,酒店價格遍貴。我當時都想快啲返加拿大,但返咗黎加拿大,就掛住意大利shopping 嘅感覺haha

      Delete
  11. IMO, 400cdn is a lot for a bottle of wine.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Frank a nd Lois plus 2
      - 加拿大好多貨品都over price. 而且税重。所以係意大利飲飲食食好抵。而且又好味

      Delete
  12. Vicky :
    妳形容 Roma 情況真係好像香港 , 看到你們的食物很吸引 , 由其是那碟海鮮意粉 , 好美味啊 !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Happy ak
      Rome 啲路好窄,人又多,馬路又多車,真係好似hk. 但估唔到意大利係食嘅方面都幾抵

      Delete