Last Day @ Rome

June 19,2015 (Friday)


黎到意大利, 

點可以唔去Outlet.

歐洲集團嘅Outlet, 出名裝修優美, 地方又大, 真係可以買下, 抖下, 再買下!! 都得!! 

但最主要....歐洲集團嘅outlet, 大多是出購歐洲品牌, 而且, 以開心價購出嗎!!

所以, 我預咗整整一天係意大利outlet 血併!! 哈哈~~ 

那當然, 這一天嘅outlet 之旅, 當然----開心快樂!!

夾夾埋埋, 我係巴黎(轉機), 佛羅倫斯, 羅馬, 以及Outlet 嘅戰積. 

我今次歐遊, 真係shop 到好瘋癲.  



↓都話歐洲集團嘅Outlet 環境優美, 成條街, 都用粉紅傘, 整成粉紅之路咁!!
 




↓歐洲集團嘅Outlet, 真係整到似渡假村咁, 好舒服!! 買到攰, 坐下嘆咖啡, 周圍望下,都得! 而且, 依一日, 天氣又幾好!!
 


↓雖然, 依家我很少機會入廚房, 但見到Le creuset點可以放過, 因為有粉紅色呀!
 


↓唔夠一陣間, 就買咗幾袋, 開心無限. 哈哈....之後, 當然keep 住行啦!
 


↓行到攰, 求其係Outlet 裡面, 其中一間pizza 鋪食
 


↓依一件蕃茄 mozzarella  pizza. 真係新鮮到呢,....啲蕃茄好多汁,而且又甜, 又熱辣辣....好好食!! 當然啦, 再食一食杯意大利gelato 黎降溫!!! 
 




行Outlet, 行到黃昏, 返酒店.

全人類都話執行李, 因為聽朝飛返溫哥華啦!!!

但我點放過機會, 點都衝 (shop) 到最後一秒!


↓其實, 都無咩點執行李, 放抵outlet 啲戰利品, 再去酒店附近再shop 過. 所以,住係市中心, 實在太吸引, 忍唔住, 又去行街.  路經Spanish Steps, 又去影下相.  

 


↓我酒店就係Spanish Step 附近, 這條梯, 真係由朝到晚都好多人!
 


↓見人影, 自己又影下.  歐洲就係咁, 隨街都見到鵰塑. 真係shopping 都見到
 




↓這條街就係名店街, 但驟眼望落去, 好似歷史建築物咁, 但就係咁, 先覺意大利好有味道!! 但由於這條街啲貨太吸引, 又唔覺意, 係依樹放低咗好多個大洋.
 


↓入夜, 去咗依樹食晚餐.  原來依度係意大利蘭貴芳,.....但只限冬天, 因為意大利夏天, 啲意大利人會去beach 隔離啲pub 蒲. 所以, 依間pub, 夏天通常招呼食飯客. 但感覺到這個餐廳周圍環境有pub feel.
 


↓當然叫咗酒, 這餐廳知我係加拿大越洋訂枱, 所以, 特登請咗一個領有酒牌嘅專業導師,黎介紹酒及同我傾談酒經.  事前, 完全唔知有依個驚喜.  .....可以study 酒. 好開心!!
 


↓飲咗好多酒........價格好合理. 但好岩口味!!
 


↓頭盤白酒青口, 三文TarTar. 因咩解救, 羅馬依個地方, 都唔近海, 但啲海鮮會咁新鮮嘅!!
 


↓食咗燒魷魚, 燒吞拿魚, ......依啲燒物, 配埋啲新鮮沙律菜, 好好食.
 


↓意大利啲沙律菜, 真係好爽甜, 所以, 餐餐都食......還食咗串燒牛.
 


↓燒牛扒, 和燒雜錦蔬菜.
 


↓甜品, 雜莓批 and 椰子凍 (但我覺椰凍出面層皮似糯米滋塊皮!)
 





入夜, 返到酒店, 先捨得執自己行李, 但我真係越執越心寒.  

原來自己買到咁多嘢 !! (好彩, 行李夠位放!)

Brian 把我啲購物單據, 計稅時, 都計到眼凸. (由於我是carry 加拿大護照, 由外地帶回加拿大嘅新貨品, 加拿大政府是需要向我嘅新貨品---打稅. )

例如:意大利購買一個值$100加幣嘅手袋, 加拿大政府就會係$100裡面,  抽取13% 稅 , 即係$100 個手袋, 就要比$13 稅比加拿大政府.

但好彩, 係歐洲購物, 可以係歐洲機場攞返VAT. (歐洲稅嘅退款)

所以, 我係執行李這一天, 反而希望, 明天離開歐洲境前, 可以唔洗排太耐隊, 就可以攞返VAT, 以及趕得切時間上飛機返溫哥華.

最後, 當然好順利, 攞到全數VAT.

我還是第一次, 可以Claim 到咁多稅嘅退款.....我同Brian 靜靜雞講, 這筆退款, 又夠我去LV購物啦....哈哈~~~






↓這是部份Outlet 嘅戰利品, 有啲已經入咗喼,......我零晨坐車去機場,...所以, 天都未光, 要同羅馬say goodbye 啦!!
 



↓由羅馬坐KLM航空去阿姆斯特丹, 再由阿姆斯特丹坐機返溫哥華!! 真係坐咗先知, KLM航空公司, 真係好好坐嘅航空公司. 機箱內超級乾淨. 服務態度太好啦!!
 


↓係荷蘭---阿姆斯特丹等轉機時, 見到周圍都Miffy 公仔 (細個時, 故事書裡面, 常見的卡通--Miffy, 原來是來自荷蘭). 坐八小時飛機, 返溫哥華. 架飛機定到不得了, 降落咗都唔知. 
 


↓臨上KLM飛機, 食咗非常一流嘅熱狗, 望落去好似好Simple 一隻hotdog, 但熱辣辣, 而且,荷蘭人好有善. 所以, 退稅好順利.  上到KLM 飛機, 啲工作人員好細心, 我坐經濟位, KLM航空嘅服務已經令我讚到不得了. 
 


↓KLM 航空啲食物, 好好味!! 但最衰自己手震, 影唔清啲食物, 但最值得讚是, 派餐前, 這航空公司會派發, 熱嘅濕紙巾 (類似Tempo 濕紙巾)比乘客清潔雙手!! 
 



↓食完餐, 仲有雪糕食, 我第一次食飛機餐, 食到好飽都好想再食, 哈哈!!  
 


下午時份, 到達「KEN-LA-達」. 歐洲人發"加拿大"嘅口音, 是讀做「KEN-LA-達.」

下一篇BLOG,

開始寫歐遊戰利品.

終於, 寫晒遊記啦!!








17 comments:

  1. 退咗嘅VAT可以去louis vuitton再買過, 哈哈,我同Vicky相反,退咗嘅我會諗要袋穩佢!XD

    我都覺得KLM好好,掂過AC多多聲,同埋荷蘭人真係超友善,係喎,其實妳都可以喺嗰度再玩兩日至走吖!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒
      ~今次退咗稅之後, 真係可以再買多個手袋!! 所以, 我都覺自己, 今次歐遊購物, 購到好痴線. 不過, 意大利係購物, 真係抵過加拿大好多好多!!!
      ~我超喜歡KLM,我直情因為KLM, 所以, 好想去荷蘭旅行呀!!! 而且, 我想去邊都坐KLM 添!! 太好坐, 最喜歡是KLM 好乾淨!!
      ~邊樹仲有假期, 公司已經急召啦!! 邊可以再玩兩日,照我性格, 如果有時間, 一定玩埋落去!!

      Delete
  2. 好想去outlet買LC ar,可惜冇時間去outlet><
    吓?都要俾加拿大打稅架?打左稅後都平過係架拿大買?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~歐洲啲outlet, 通常都唔係市中心, 要額外坐車去先到!! 所以, 去outlet 真係好大工程咁!! 但買到抵野, 真係好開心!!
      ~你今次歐遊, 行程好密, 不過,歐洲真係好值得觀光嘅地方!!!
      ~無錯, 由外地返回加拿大. 通常加拿大政府都會, 將我由外地購買嘅新產品, 打個稅. 所以, 歐洲啲vat 可以幫我, 幫補啲啦!! 但比加拿大政府打完稅, 都平過係加拿大本土買!!

      Delete
  3. 似乎真係好多收獲呀!!!!!如果你唔係返加拿大, 係返香港, 係歐洲退完稅唔洗再打稅,你肯定仲開心姐~
    上次我去歐洲都係坐klm, 咁岩有個空姐飛埋呢轉就退休, 佢出黎同客人黎goodbye 感覺好好~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sylvia:
      ~今次, 旅遊收獲, 我覺好豐富!! 無後悔!! 哈哈~~
      ~但我去到邊都係渣住加拿大護照, 好難避免, 加拿大政府啲稅. 所以, 我每次去旅行, 都好掛住我以前係香港人嘅身份!!!
      ~KLM 航空, 真係令我坐得最舒服嘅航空公司!! 我下一次,計畫去旅行都想坐KLM.
      ~KLM 工作啲人, 大家都有人情味!!! 退休都有啲action令到個空姐難忘啲!!
      ~其實, 我好欣賞你, 雖然你係香港生活, 但唔會只欣賞香港嘅一面, 你係好多方面, 都好識欣賞!!

      Delete
  4. Vicky, 你去果間Le creuset Outlet, 個門面同我在倫敦那間好相似呀! 相反美國的LC Outlet 無歐洲擺設得咁靚.

    ReplyDelete
    Replies
    1. TaTa Source:
      ~我有LC 粉紅色就開心!! 我現在渴望溫哥華outlet 快啲有LC store. 那我就更開心!!

      Delete
  5. 在意大利買左咁多嘢回家, 在機場做退稅時, 有冇覺得買嘢好平, 好抵....!
    每次買完嘢後有錢退番, 我就會覺得好抵, 買得好開心....!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大海冬日:
      ~退完稅嗰剎那, 我直情開心到癲, 除咗我係意大利買嘅野, 係更加平之外, 而且vat 啲退比我啲稅, 可以幫我, 幫補下, 我返回加拿大, 啲入境稅!! 之後, 還可以再shopping 下

      Delete
  6. 這個 trip 太豐富了,有食,有買,又去到景點!

    ReplyDelete
    Replies
    1. samwei:
      ~雖然, 做咗好多野, 但去玩, 去relax, 真係成日都好似唔夠喉!! 所以, 去旅行, 真係好好嘅差電嘅方法.

      Delete
  7. So quick and you finished the Italian trip!  你買了好多東西!一定好滿足!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Happy girl:
      ~去玩嘅時候, 總是過得快, 但就好難忘

      Delete
  8. Replies
    1. Angela:
      ~下一篇就係,有時間去望下.

      Delete
  9. 好多戰利品呢XD~
    Miffy原來是荷蘭!以為是日本....

    ReplyDelete