Musei Vaticani (梵蒂岡博物館) 及St. Peter's Basilica聖伯多祿大教堂

June 16,2015 (Tuesday)


第一個羅馬嘅早上,

去咗自己住間酒店,食早餐。

之後, 就去咗行街. 

係羅馬, 真係會忍唔住,

會擁有shopping mood. 


就算唔買, 一邊行街, 周處望下都好開心!!  

行到下晝, 隨街揀間鋪頭食lunch. 

之後, 去會合當日嘅導遊. 去----梵蒂岡博物館(Musei Vaticani)及聖伯多祿大教堂(St. Peter's Basilica)



↓羅馬---條條街都係依啲建築物, 當中有餐廳, 又有shops. 好熱鬧嘅一個城市....  而我係自己住間酒店食早餐嘅地方, 係位於酒店嘅頂樓, 而且, 進餐地區嘅設計是半開放式, 理應唔錯. 但我係羅馬時, 天氣實在太熱, 啲太陽熱力, 整到個早餐區好焗, 食完早餐, 流到成身汗.
 


↓羅馬啲街道和行人路, 都比較好狹窄, 在行人路上, 如果兩個人, 平排行, 有啲困難.  但羅馬啲shops, 好特式, local shop 啲手功都唔錯, 價格相宜, 掃咗local 皮鞋走. .....行到下晝, 好隨意揀咗間餐廳食lunch. 
 


↓在歐洲要飲水, 價格好高, 反而成大支凍冰冰嘅白酒, 都係數塊歐羅. .....這天午餐, 首先, 食咗個梨子沙律. (羅馬啲菜, 好清爽), 在意大利求其去一間餐廳食沙律, 都好食!!
 




↓午餐頭盤, 還有意大利熟蔬菜---三小蝶. 有波菜, 露荀, 番茄artichoke.  之後, 就食厚條鴨肉意粉. (太喜歡意大利嘅意粉, 啲意粉質地, 慎慎熟, 好有彈性) 
 




↓午餐主菜, 還有大蝦意粉 (啲蝦好甜, 啲意粉索晒啲蝦味, 自己再哎多蝶食).  仲食咗lasagna. 不過, 係意大利進食, 會感覺意大利所有食物都好重鹽份. 可能, 意大利夏天太熱, 而且, 意大利有很多地方, 是沒有冷氣.  全人類都流大汗, 所以, 食物中放點鹽份, 能補充礦物質. (但我連日來, 實在食太多鹽份,有啲水踵, 成個人好脹, 但唔理, 我照食, 去旅行, 就唔好理太多!!)
 



---------------------------------------------------------------

今日係意大利嘅重點.

就是參觀---梵蒂岡博物館 (Musei Vaticani)



↓黎到梵蒂岡博物館. 真係要迫住入, 先入到去!! 太多人!!

 









↓當天的英語導遊.  點完名, 帶耳筒, 手持這張入場票, 再過X-ray 機. 先入到場
 



↓排隊入場, 人多到, 唔知企邊. .....一入去梵蒂岡博物館, 要行這條旋轉樓梯. 試想想, 這個博物館, 1560 年已經存在. 當時, 已經可以興建, 這款褸梯.
 




梵蒂岡博物館, 面積相當大, 展館都有四大個, 主要展顯---雕塑品和名畫.  畫作主要收藏, 達文西 和 Raffaello Sanzio (文藝復興藝術三傑之一). 相中這位導遊, 首先帶我哋去博物館內嘅視聽廳, 講解博物館啲重要, 雕塑品和名畫. 以及其歷史. 但視廳館, 頭頂上是玻璃天花, 係就好透光, 但下午時份陽光太足, 焗/熱到出唔到聲. 但這位導遊, 流住汗都照講! 講完之後, 經過博物館中央草地, 那就進入梵蒂岡博物館! 
 



梵蒂岡博物館, 中央個草地, 其實都擺放很多雕塑. 而我身後個雕塑, 正在進行定期回修工作, 但導遊姐姐講咗這雕塑好耐, 而家問返我, 當然唔記得她講咩. 而另一張相, 應該係梵蒂岡博物館其中一個展館嘅外觀. (現在內裡好像有房間, 比遊人居住)  當時, 啲建築師, 精算程度高. 圓形建築, 在當是很不容易, 才做到!!
 


入到梵蒂岡博物館, 看到很多雕塑.  其實, 很多雕塑和名畫, 都是古羅馬時啲教皇買/儲藏/發掘的, 而教皇便將他發掘到嘅雕塑和名畫, 向公眾展示.  梵蒂岡博物館嘅起源大至係咁 





這堆動物雕塑, 我一望, 就感覺似中國嘅十二生肖啲動物.








這三個雕塑--Sala Rotonda, (唔太記得係咩), 只知是重要人物, 導遊都企係依樹講咗好耐!! 雕塑上, 呈圓形建築, 是古羅馬時, 最特別嘅建築之一.......其實, 梵蒂岡博物館內裡啲石柱, 都記載咗古羅馬時, 人民嘅生活狀況.






不單止雕塑和名畫, 梵蒂岡博物館嘅天花版, 都佈滿古羅馬嘅生活故事. 以前個年代, 啲人太有心機, 繪畫和建築.  都是很精心.  圓形天花頂,  在當時要好精密嘅建築之一
 









所有天花版上嘅圖畫, 不是畫完先掛上天花版, 而是當時啲畫家, 係天花畫的!!... 其實, 身在係梵蒂岡博物館, 我自己都覺好忙, 望完天花, 又要望地!! 因為地板以不同理石砌出一輻圖畫出來!!


有無發覺, 梵蒂岡博物館啲名畫, 顏色比較暗, 是因為遠古時, 是用蠟燭照明, 名畫是被當時蠟燭燻黑了!!!  而係梵蒂岡博物館,有啲地方是不容許遊客舉起相機用具拍照, 害怕相機啲閃光影響名畫. 反而, 我覺得, 唔用相機, 慢慢靜心啲咁, 望住幅畫, 會更容易記到. (名為---"創世記"嘅名畫, 雖然不能拍照, 但我而家仲記得係點樣!)


這幅天花版圖畫, 驟眼望, 似凸咗出黎嘅雕塑, 但其實係古羅馬時代, 啲畫家畫出黎嘅2D 畫. 另一張相, 是當時打仗時嘅情況.
 








這條---地圖走廊(Galleria delle carte geografiche), 這條走廊兩旁是意大利地圖, 而走廊天花版上嘅精美壁畫, 顏色比較豐富, 描繪了"舊約"和"新約"嘅神跡.
 










梵蒂岡博物館, 其他名畫, 全是古羅馬發生嘅事情.



梵蒂岡博物館, 天花版上嘅壁畫, 真是畫到好仔細. 講真, 叫我係一張紙上, 都畫唔到啦!! 



這幅圖畫---雅典學院(Scuola di Atene)是名畫之一, 因為這幅圖中, 包括了一眾哲學家, 音樂家, 神學家, 藝術家, 天文學家嘅學者.  (這班學者,對意大利文藝歷史上, 有很大影響力嘅學者). 而且, 在一眾人群後, 左,右兩邊是阿波羅及雅典娜二神的雕像. 以及中間長鬚, 橙紅披肩者, 現代人推段是達文西畫像















----------------------------------------------------------------------------


梵蒂岡博物館, 附近便是聖伯多祿大教堂

聖伯多祿大教堂, 是天主教會, 最重要教堂之一. 

而且聖伯多祿大教堂是最大面積的天主教堂.

羅馬主教(教宗) 就是係度主持彌撒.

這天, 參觀聖伯多祿大教堂, 也看到很多修女和神父, 在這座最有代表性嘅教堂朝聖


聖伯多祿大教堂


聖伯多祿大教堂, 內裡很大很大,  座位都有四面
 


教堂, 真是很大很大,我身後是歷任教宗安葬嘅地方.  聖伯多祿大教堂內裡也有不少壁畫 
 


這是教堂嘅中央地方, 這個圓圈建築, 是很精密嘅建築. 而這教堂可以容立六萬人. 周圍都有座位.
 



我身後是聖伯多祿大教堂,而聖伯多祿大教堂門前, 也有座位給信徒望彌撒. 


















臨離開教堂, 見到依啲守衛, 住聖伯多祿大教堂門口. 



-----------------------------------------------------------------------------


這是遊覽咗一天, 入夜就去食dinner.  由於, 我係意大利每一餐晚飯,都是我係溫哥華越洋打電話去意大利book 枱食飯.  意大利人, 聽到我越洋訂枱. 他們真係好熱情款待. 我一入餐廳, 差啲全間餐廳嘅人, 出來歡迎我. ....這天, 前菜有廚師整嘅粉團小食 (有啲似corn bread).  餐廳介紹很多紅酒給我
 




意大利人都幾nice, 我覺有啲老實, 他們介紹啲酒, 唔會係天價/ 賣唔出嘅酒, 去呃遊客.  我去每間餐廳, 啲店員, 全是介紹合適食物嘅紅酒.  而且, 餐廳嘅員工, 對酒和食物嘅常識, 有好高觸角. 
 


意大利前菜, 好喜歡吃多士, 多士上渣上雞肝/黑松露/松子cream.  還有, 意大利人視意粉為前菜. 相中蝶意粉是parmesan creamy 意粉
 


前菜還有黑松露粗意粉, 主菜有雞肉!
 


主菜有燒牛排(但老實講句, 佛羅倫斯燒牛排好食啲), 甜品有流心黑朱古力蛋糕
 


Tiramisu (我覺好似雪糕咁滑嘅Tiramisu), 還有意大利芝士蛋糕. 
 


這餐最後, 餐廳店主, 還送了紅酒給我們帶返加拿大享用.

但我解釋, 加拿大海關是非常嚴, 最後, 我哋一行八人, 只要咗一支紅酒回加拿大.


















15 comments:

  1. Vicky ....真係好靚, 又宏偉...!
    92年我曾經跟圍去過, 但當年仍是不准在博物館內拍攝......!!,
    現在見到妳的相片....又回憶起當年歐遊的興奮...

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大海冬日
      ~你去過,你而家望返我依d相,實有好多感覺
      ~歐州好識保護建築物,雖然啲建築物歷史悠久,但一啲舊嘅感覺都冇。反而望到啲建築物,好典雅,好美。

      Delete
  2. Vicky勁呀,去完旅行都應該有成兩個月吧,對博物舘嘅展品依然有咁深刻印象,我去完呢D地方,隻腳一踏出博物舘或教堂已經唔記得咗大半,到夜晚食完晚飯,應該只記得當晚甜品好好食而已。XD

    我見到妳手臂曬到黑咗呀,妳去嘅時候真係好熱好熱,仲要多數地方都無冷氣,又曬又熱,真係幾攰,不過亦一定玩得好盡慶啫!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒
      ~其實影相可以有助記億,我望返d相。就有返d印象
      ~今躺去旅行真係曰日都太陽高掛,但去旅行係咁,今次,曬到好黑,同紅唒,甩埋皮。但唔緊要,而家好返啦!



      Delete
  3. 我不喝酒,要飲水就好貴囉,飲汽水又好古怪,飲茶/咖啡又訓唔著.......唉
    博物館真係好大,每一處都雕刻細緻
    黑松露粗意粉好多汁呀
    Tiramisu 你次次都讚好好味

    ReplyDelete
    Replies
    1. 殷師奶與大爺
      ~你好好笑,好似咩都唔飮得,不過我同意大利啲士多講價,我一次過入幾支2L蒸溜水,要士多比discount 我,原來得架,所以返酒店就有水飲。
      ~歐州博物館,真係大到行幾曰都得,但展品,件件都背後都有故事,但最緊要歐州博物館,好肯保育文物,保持文物功夫做得好好。
      ~意大利啲食物整得好好食,而且價錢相宜,而家提起都想食

      Delete
  4. 想去好耐, 總係無機會去. 有你D靓相睇吓都好!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 小咪咪,
      ~我都plan咗好耐,先成功黎意大利依個trip. 但真係value it. 了解咗意大利好多,而且而家意大利人有善咗好多,好肯協助遊客,我都再想去多次

      Delete
  5. 去年我和老DAD去意大利都無去梵蒂岡,我自己以前去過,覺得太多路要行,又處處要排長龍呢。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Samwei.
      ~歐州所有博物館,年年月月都排長籠,有時入到展館望d展品,都好難真正欣賞展品,但望到啲展品,真係好驚訝,真係估唔到遠古時候d人,可以做到d art work 咁仔細

      Delete
  6. 睇完妳D相,我超期待呀!
    我有plan去梵帝崗,不過冇打算入博物館,因為我驚好悶:p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli.
      ~我都明白你嘅心情,臨去旅行嘅心情實好期待,又可以停止工作休息。預祝你旅途愉快,買到心頭好。
      ~我去梵帝崗,有請私家導遊,有專人講解下,明白好多

      Delete
  7. 我覺得梵蒂岡真係幾靚,佢D士兵最得意,因為好難得咁莊嚴嘅地方,佢地著得咁colourful~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 艾華斯,
      ~我都覺咁莊嚴地方,啲士兵又咁色彩,都幾funny. 所以特登影落黎。

      Delete
  8. 梵蒂岡博物館真係好壯觀!

    ReplyDelete