意大利羅馬--觀光

June 18,2015 (Thursday)

我第一次黎意大利---羅馬.

當然, 做返個遊客. 

遊覽羅馬啲主要名勝.  

好似羅馬----Colosseum鬥獸場, Pantheon萬神殿,Piazza Navona納沃納廣場, Roman Forum古羅馬廣場...等.

不過, 下次黎羅馬, 會留耐啲時間.

因為羅馬, 真係好好shopping嘅地方, local 貨品, 手工都很精細. 價錢又相宜.  而且, 飲飲食食嘅地方, 又美味.   周處啲建築物, 又好典雅. 

而且, 當地啲人, 比我想像中有善得多, 但當地local 人, 大部分英語, 都係好馬馬. 雖然係咁, 但仍然好有心幫遊客!!

羅馬, 我會再黎㗎!!



↓羅馬, 好熱鬧, 條街塞滿人!! 不過, 係羅馬, 真係唔適合自駕遊, 因為羅馬道路狹窄,馬路上啲車, 經常都很混亂, 我見到都驚!!
 



↓這天早餐, 特登幫襯麥當當. 其實, 意大利麥當當, 所供應嘅食物, 大至上同加拿大差唔多, 但午餐有意大利炸飯團和炸雞翼. 不過, 值得一讚, 意大利麥當當啲咖啡, 好香濃!!
 


↓這天係麥當當食早餐, 都幾特別, 因為我包場咁擠!!  可能, 意大利人早餐文化, 係食甜點. 例如, 杯裝蛋糕, 蘋果批.....所以, 意大利麥當當, 是分兩個區域, 一個區域購賣咸點. 例如, 漢堡包, 薯條....另一個區域, 就是購賣甜食. 相中個區域, 是購賣咸點嘅地方.
 


↓食咗以下啲早餐 (其實, 所有意大利嘅食物, 都偏咸, 包括麥當當foods), 但因為意大利很多地方是無冷氣供應, 有冷氣都很微弱, 所以, 一起身就流汗, 流到夜晚!! 真係要多鹽份補充體力!!
 


↓由於, 我去意大利時, 意大利正舉行Expo (世界博覽會). 所以, 當地麥當當出lobster burger 賀一賀. 但我無食呀!! 因為加拿大都有得食啦!!  另一張相, 係麥當當嘅第二個區域,專食甜點和飲咖啡
 



食完早餐, 導遊和司飛機, 已經係酒店等我,

之後就開始, 我係意大利----羅馬. 遊名勝之旅.



黎咗羅馬鬥獸場嘅門口. (當日熱到不得了!!)


Colosseum---,羅馬鬥獸場入場票, 入到去, 真係感覺好大, 有啲感覺自己置身係劇院. 一層一層嘅觀眾席, 中央是表演台, 而且擁有四面台. 當中, 前排座位是貴賓,最後一區係比婦女, 不過是企位, 無得坐!! 以前, 做女人都好慘!! 


Colosseum---,羅馬鬥獸場, 可以話係羅馬嘅標誌啦!! 但依個地方, 真係比較血腥味重嘅地方,因為遠古時, 羅馬人就係喺呢度, 舉行人獸表演嘅地方, 參加嘅鬥士要與一隻牲畜搏鬥, 直到一方死亡為止, 亦有人與人之間的搏鬥. 好殘忍, 但遠古啲人喜歡看.


現有嘅羅馬鬥獸場,同遠古嘅羅馬鬥獸場, 其實已經好大分別.. 因這個地方, 曾遭雷擊中, 引起大火, 有部分地方, 已經比大火毀壞, 而且羅馬,曾經發生過兩次強烈地震, 鬥獸場個結構, 已經嚴重的損壞. 真係震到望到地底 (地底原是儲藏武器嘅地方!)


這個狹窄位, 是以前啲鬥士/ 牲畜,等開場嘅地方!!  ......參觀完Colosseum(羅馬鬥獸場), 即刻走去幫襯杯雪糕食, 因為當日個太陽好猛
 








羅馬鬥獸場, 個設計, 是擁有一個一個窗, 原來是有通風作用!!
 








我哋私家導遊繼續帶我哋行羅馬, 我發覺係羅馬有好多行人路, 行行下有條橫柱, 原來這設計, 是設計比遠古時啲馬車行. 因為有條柱頂一頂啲力, 馬車行斜坡, 就可以安全啲.
 


Roman Forum(古羅馬廣場)是古羅馬時代的城市中心. 古羅馬時代, 依度係一個廣場, 有很多買賣, 商店, ....熱鬧地方. 


這天, 我專登叫導遊, 帶我係羅馬食啲local 食物當午餐, 最好是她平時lunch time 幫襯嘅鋪頭食. 所以, 導遊帶咗我黎依間鋪頭, 自己揀ham,cheese or 醃制蔬菜, 再揀個包. 那就係導遊平時食嘅lunch. 
 


這鋪頭似雜物鋪, 但意大利很多這類型鋪頭.  午餐自選材料, 相中個阿伯, 就執比你!
 





我揀咗依個橄欖油香嘅意大利包, 夾意大利火腿, 還有意大利醃制魚仔(Anchovy). 一邊行街一邊食. 我發覺意大利人好喜歡一邊行一邊食,很少坐係度食午餐. 可能意大利鋪頭, 真係細細間. 座位很少. 依個一邊行街一邊食嘅文化, 我接受到. 而且咁樣食法, 都幾經濟, 而且味道不錯. 最好是慳時間.
 


黎意大利前, 煲咗第一緝「衝上雲宵」重溫返阿bell (陳慧姍) 係許願池---許願. 諗住自己去羅馬可以見到「衝上雲宵」拍攝場地.   點知我這一躺去到, 許願池進行緊維修工程, 比玻璃封咗!!!!! 
 








做咩無啦啦要維修, ....但都有個臨時許願位,  都好過無, 唔理咁多, 難得黎到,照拋銀仔---許願.
 


行行下, 黎咗羅馬嘅百貨公司 (好似法國老佛爺百貨公司咁), 但我覺無法國百貨公司咁好行. 但內裡建築設計, 好美. 
 


之後, 又頂唔順, 叫導遊帶我去食Gelato , 降溫!!! 導遊姐姐心水gelato 店, 是圖中依一間.  原來local 意大利人, 食雪糕品味, 係同旅遊書唔同. 相中Gelato 真係超滑溜, 而且好香, 又經濟. 意大利食雪糕降溫, 平過買蒸溜水!!
 


羅馬, 第二主要名勝是「Pantheon----萬神殿」. 這是羅馬重要宗教建築物.  
 


這座「Pantheon----萬神殿」其內部設計, 風格非常特別, 因為全座殿嘅主體, 以圓柱體形狀設計. 最特別是頂部有個圓形大洞, 是用來採光. 光線隨着太陽移動, 改變神殿內裡光線嘅角度.  世界各大建築師, 都感覺這設計能給予人一種神聖莊嚴的感覺,十分啱宗教建築嘅本性. 所以, 這種設計, 對其他西方社會嘅建築風格, 都有重大影響. 現在, 很多國家嘅市政廳, 大學, 圖書館, 大禮堂, 都摸仿這古羅馬嘅建築設計. 換句話, 古羅馬建築, 是帶領先河嘅地方
 


參觀完Pantheon萬神殿, 又去食Gelato, 一來熱啦, 二來相中依一間意式雪糕店, 我曾經係旅遊書見過, 咁岩經過, 那就排隊買黎食!!!! 這間鋪頭, 口味很多, 例如朱古力味, 有香脆粒粒/餅碎, 食雪糕之餘, 都有啲咬口!!
 


羅馬, 其實有很多大大小小噴泉,圖中是Piazza Navona納沃納廣場
 


行到黃昏, 相中嘅導遊姐姐和司機哥哥帶我返酒店, 個司機哥哥知我想shopping, 話帶埋我哋去shopping, 無額外收費. 太好啦!! 臨走, 同導遊姐姐影相, 她真係同我行足一日. 箭咀指住個位啊哥, 係我係羅馬請嘅司機哥哥!! .... 我全日係條街行, 晒到雙臂紅晒, 痛到不得了!!
 




晚餐, 係酒店附近食飯.  好例牌, 叫支紅酒飲下先.  另外張相, 係餐廳送嘅餐前小食.
 


頭盤番茄,mozzarella cheese 及哈蜜瓜配意大利火腿, .....這兩個頭盤, 係羅馬食, 實在太好味, 最喜歡件mozzarella cheese係暖暖哋!! 之後, 食咗黑松露配蝦Risotto
 


龍蝦意粉, 啲意粉索晒啲龍蝦味, 好好食!! 還食咗大蝦creamy 意粉
 


主菜, 食咗魚和蕃茄紅酒牛尾 (依個抆得好好味!)
 





↓甜品, 有超級滑溜嘅Tiramisu. 我覺意大利啲Tiramisu 內裡嘅lady finger 餅, 已經溶埋係啲cream裡面, 所以, 食Tiramisu 似食雪糕, 但口感有增次,  還食咗, meringue cake (蛋白霜蛋糕), 食落去凍冰冰又脆脆哋. 唔錯!!
 









15 comments:

  1. 我09年去完羅馬無幾耐,許願池已裝修。但原來到今時今日仲裝修緊!

    ReplyDelete
    Replies
    1. petite gai:
      ~0下, 裝修咁耐咩??
      ~好似早排先開始裝修, 唔通裝完之後, 而家再維修一次??

      Delete
  2. 羅馬夏天真係好熱,你不停要雪糕一D都唔出奇呀~~
    許願池裝修緊有D可惜呢……

    ReplyDelete
    Replies
    1. 艾華斯:
      ~羅馬...就係太熱, 而且好濕!! 真係成日頂唔住, 要食啲野降下溫!!
      ~雖然有啲可惜, 但比多個籍口, 我可以再黎意大利, 望許願池, 再shopping

      Delete
  3. 嘩~陰公~晒到手臂紅晒!!!估唔到原來行街shopping都會晒到咁傷~
    下次要記得做好防曬措施呀!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Emily bubi:
      ~我對手臂, 甩埋皮, 初頭個星期, 都好痛下, 但而家好返啦!!
      ~我有做防曬, 但唔夠!! 不過, 今次流太多汗....咩都溶晒!!

      Delete
  4. 我預係羅馬3日,我估都行唔晒
    我都驚塞車,所以用行路方式遊覽羅馬
    我希望到時好似妳去個陣咁好陽光

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~我見到你黎羅馬啲相, 你一日都去咗好多地方!! 三日都應該夠你玩!
      ~我見你啲相, 有好多陽光, 應該如你所願. 有好陽光!!

      Delete
  5. 遊羅馬, 再行多一兩天都未行完....!
    妳都係著件長袖衫行街好些

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大海冬日:
      ~我之後係羅馬, 都要着長袖衫, 因為我手臂已經甩晒皮, 痛到要着長抽衫擋一擋!!

      Delete
  6. 真係曬到紅晒喎~~都算是戰利品之一吖~~哈
    睇到Gelato真係好吸引,相信當地食一定一定好味好多(雖然HK都有)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 殷師奶與大爺:
      ~依對紅手臂, 痛到要着長袖, 而且, 成個月先正常返!! 真係可算係戰利品之一. 但依啲戰利品, 我又唔介意, 因為提醒我係意大利嘅回憶!!
      ~其實, 加拿大都有gelato, 但係意大利, 實在太熱, 真係食杯gelato, 就舒服好多!! 而且, 難得去到意大利, 就咩都括出去, 食到就食!! 哈哈~~

      Delete
  7. 好盡興嘅一日呀!其實Vicky都係個重感情嘅人,經常都會同導遊合照! :)

    下次記得塗好防曬呢!我皮膚唔好,如果曬過又出過汗會生粒粒,所以就算夏天去旅行,我都會帶件褸遮下隻手,好過之後生粒粒要搽咁多葯膏嘛!;P

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~係意大利, 真係日日都盡興, 有啲人直情話我癲, 可以由朝出街到夜晚!! 宵夜直落!! 哈哈~
      ~依啲叫做重感情? 好少人咁形容我!! 但依啲positive 嘅說話. 多多都喜歡聽!!
      ~我平時, 無咩我做防曬功夫, 今次去旅行, 都係"係咁二"塗咗啲防曬, 但可能唔足夠啦!! 所以, 曬到紅晒. 不過, 唔緊要啦!! 我幾享受曬太陽. 我覺曬下會健康啲. 但曬到紅晒, 頭個幾日, 手臂真係有啲痛!! 哈哈~~ 但過幾日, 就好返啲!!

      Delete
  8. 本身對羅馬好陌生,只覺得建築物好古典美~原來都幾多野睇,認識左點~有興趣左呀~~~XD~

    ReplyDelete