Brian 生日 & 遇到名星.

July 18,2015 (Sunday)


Brian 今年正日生日.

咁啱係星期日

明符其實, 可以比佢享受到夠.

生日, 當然是話晒事.

連生日蛋糕, 都是他自己走去訂.




↓夏天生日嘅Brian, 時令水果, 實有芒果.  所以, 他就去佢自己心水餅店, 訂咗個芒果芝士蛋糕.





















↓生日, 大家齊齊影下相, 而家有自拍掍 & 自拍remote. 影合照,容易好多
 





今年, Brian生日.

午餐----去飲茶.

晚餐----去食上海菜

佢全是揀食, 中餐, 黎慶祝.

真係估唔到, Brian 對中餐, 會咁喜愛.




↓午餐去咗一間, 近排都幾多noise嘅restaurant 飲茶.  室內裝修都幾舒適.  一籠蝦餃, 仲有五粒. 味道都唔錯.
 




↓午餐飲茶, 仲食咗鵝肝包. 個包都幾香. 幾足料.   一食就食兩個order.



↓飲茶, 當然要叫多啲, 食咗牛根, 後面個籠係鴨舌.  仲食咗搖柱荷葉飯. 望落去好似好簡單嘅飯, 但食落口好香.
 


↓飲茶, 仲食咗叉燒包, 腸粉
 


↓燒賣, 還有Brian爸話, 生日要食啲麵. 所以, order 咗伊麵.
 



↓原來, 而家飲茶地方嘅特式點心, 有壽司食. 最後, 食咗溜蓮糯米滋, 作甜品(非常好味)
 


↓飲完茶, 走去商場行, 咁岩有巨型手袋展.  之後, 為夜晚個餐, 作研究,  我發覺, 而家去親邊樹食飯, 都係我book枱. 好彩, 而家有google search咋!! 不過, Brian 屋企好奇怪, 如果啲餐廳, 無訂位服務, 係唔會去食.
 



-------------------------------------------------------------------


Brian 生日晚飯,

揀咗食--上海菜.


依餐生日飯, 四個人食, 但好似叫咗十人份量咁


食到個肚, 好似吹脹咗咁. 哈哈~~


↓Brian 生日晚飯. 去食咗上海菜, 首先, 食小籠包, 一食就食兩籠, 之後, 食咗龍井蝦仁. 
 


↓依個湯, 係雲吞火腿雞湯, 幾好飲.
 


銀絲卷, (去襯食上海菜, 實order), 另一蝶, 係芋泥香酥鴨
 


木酥肉配夾餅, 仲有片皮鴨.
 


炒膳糊, 還有, 最令Brian 心動, 就係東坡肉. 
 



還有合桃蝦, 毛豆年糕蟹.
 


甜品, 豆沙窩餅 and 高力豆沙.
 



----------------------------------------------

食完晚飯,

見到商場對外, 好多人

原來香港啲明星, 黎咗溫哥華做show.



大家應唔應得, 由左手面起, 有林峰, 阿嬌, 鄭俊弘,鄧佩儀, 胡雄鈞, 黃心穎, 另一張相, 金毛男叫洪杰, 鐘舒漫, 洪卓立, 泳兒  
 


還有揮手嘅徐子姍 (原來她好瘦), 還有張敬軒.  第二日, 係本地報紙, 見到香港明星嘅合照
 








21 comments:

  1. 超豐富嘅生日餐~~我諗Brian同你都應該好滿足^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 艾華斯:
      ~個肚皮, 都滿瀉埋. 但食到好嘢食, 好滿足. 哈哈~~

      Delete
  2. 我以為有明星一齊食飯 tim, 嘻嘻。
    Brian 生日快樂,佢餐生日飯好鬼豐富呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mrs. Wu:
      ~嘩, 點會同到明星食飯, ....撞到有明星嘅function. 已經覺好special
      ~多謝你對Brian 嘅祝福.
      ~生日, 當然食得豐富啲啦!!

      Delete
  3. You have ordered a lot of yummy dishes for Brian!I like Shanghai food very much !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Happy Girl:
      ~而家溫哥華, 好多地方都要book 位. 如果唔係就等好耐.
      ~上海food, 真係有種特別嘅烹調方法, 啲上海菜, 樣樣都美味!!

      Delete
  4. Happy belated birthday to Brian!!

    一路睇,一路諗起我哋嘅對話,Brian真係好鍾意食中菜呀!:)

    鵝肝包,合桃蝦好正咁bor, 仲有毛豆年糕蟹都好有特色,還有,我真係想像唔到Brian咁鍾意食東坡肉,是Brian的浪漫嗎,嘻嘻!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~多謝你嘅祝福
      ~你仲記得, 我哋見面時嘅對話,.....哈哈~~無錯, Brian真係太喜歡中菜. 他完全唔似在外國生活過咁
      ~我對什麼食物, 都會食, 但Brian 對東坡肉嘅喜愛程度, 真係難以用筆墨形容.

      Delete
  5. 嘩,餐晚飯咁多餸,你哋4個人食哂?定係有個大party?

    去飲茶我都係喜歡食啲傳統嘅點心,太新潮或是fusion嘅我都少食。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ceci:
      ~餐晚飯, 仲有Brian 其他朋友一齊食. 人多先食到多啲菜式
      ~而家啲點心, 有啲新款到, 好奇怪. 啲新款點心, 食一次, 就夠!! 說實話, 我都喜歡返啲傳統點心, 多啲.

      Delete
  6. Happy B-Day to Brian!
    食物好美味喎! VICKY 訂得好!
    可以講吓嗎??店名呢?!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 愛shi 家庭:
      ~多謝祝福
      ~其實, 都係Brian 話去邊間, 我就打電話訂位咋. 我無特別做資料搜查.
      ~蛋糕係Thomas haas 買, 點心就係Oakbridge mall 裡面間Peninsula seafood restaurant食. 夜晚餐上海菜, 係滬江食.

      Delete
  7. 嘩...你果邊啲中餐分分鐘比香港果啲更加精緻更加吸引, BTW遲來BARIN 生日快樂

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sylvia
      ~我都太耐無返香港. 但溫哥華黎講, 都好多chinese food 食. 啱晒Brian 嘅chinese stomach.
      ~多謝你對Brian 嘅祝賀.

      Delete
  8. 補祝Brian生日快樂,原來佢都係巨蟹座架!
    竟然係外地見到咁多香港明星,反而係香港好少見呢

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~Brian 同你一樣,係巨蟹座
      ~我都好surprise, 可以一次過見到咁多香港明星. 講真, 而家有啲明星, 我都唔係個個識. 哈哈~~

      Delete
  9. Replies
    1. Mabel:
      ~但啲雜誌, 又成日話徐子姍肥, 但我見她真人,真係好瘦好瘦.

      Delete