今年中秋

September 30,2013 (Friday)


今年中秋竟在溫哥華.

其實, 想也想不到, 會如此早, 移居去溫哥華.

雖心中是有移居的心. 但就不至於, 這樣快.

事原講返, 三個月前(即是2013 六月), 當時, 剛去完法國旅行. 返回多倫多. 回覆正常生活.

我隔離嗰個人, 正常地, 返回多倫多所工作的公司返工.  但他無意中看到溫哥華的職位網站. 就是這樣, 申請了某職位.

但一切黎得, 真是快過打針, 好快就約見--面試. 經了幾關,最後, 當然是僱用了. 九月便要在溫哥華上班.

我得知這個消息. 是在七月中. 當時內心有點喜悅. 因我終可離開, 擁有半年寒冷冬天的多倫多啦!

但要係一個多月, 準備移居. 真是一點都不容易. 不過, 我最不捨得, 係我同Brian係多倫多住嗰間屋, 裡面不至於是豪華裝修. 但每一件傢具, 每個角落, 都滿載着, 我和 Brian 的歡樂回憶. 而且, 間屋附近, 交通方便. 設備林立. 帶了我生活上很多便利. 在執東西時, 都相當不捨得.

臨離開多倫多時, 當我最後一次, 為多倫多間屋上鎖. 不禁流下不捨的淚.

還有, 我所有妹, 在我臨離開多倫多嗰日, 去了我多倫多間屋接我去機場. 當天還是閒日, 每一個妹都需要上班, 都特登黎, 送到我最後一刻. 非常感動.


--------------------------------------
我到步溫哥華, 隔無幾日, 便是中秋節.

可能溫哥華, 是亞洲地區, 第一個接觸加拿大的地方. 所以, 我感覺溫哥華的亞洲人都比較多, 連
中秋節貨品, 也有很多不同款式選擇!!  吃了很多美味的月餅.

↓吃了盒榮華月餅和左下角的新加坡出產的榴蓮月餅. (個榴蓮月餅, 好香. 一食愛上). 今年係第一年係溫哥華過中秋. 見到溫哥華嘅月光




而我和Brian.  算是第一年, 係溫哥華渡過中秋.   但這個中秋, 竟要提早同Brian 父母食過節飯.  因為Brian 父母, 中秋節當天, 會出發去旅行. 當然啦, Brian父母無預計我們會這個時候移居溫哥華, 所以, 我哋移居了溫哥華幾天之後, 我和Brian就要同Brian 父母係機場講拜拜. 哈哈~~~

↓提早和Brian 屋企食中秋節飯 (食了蝦, 梅菜扣肉, 「下圖」有梅子鴨+芋頭餅, 還有新加坡溜蓮冰皮月餅)






而中秋節正日, 就變返得我和Brian 一齊慶祝!! 兩個人去行Stanley Park, 之後再去食飯. 好舒服的一天.


↓中秋正日, 去了溫哥華的Stanley Park 行下.


















↓中秋正日, 去吃日本拉麵. (我發覺溫哥華, 有很多日本人經營的店鋪, 亦有很多日本在溫哥華聚居)





------------------------------------------

旁人問我溫哥華生活慣嗎??

可以話我自己還未知慣未, 但我對溫哥華是不陌生. 因為以前, 一放假便來溫哥華. 以前黎講, 溫哥華是我去旅行嘅地方.  現在的溫哥華, 是我生活地方.   出街要開始認路, 有時都唔知下一條道路叫什麼名稱. 出街就好似冒險咁. 但溫哥華比我的印象是不差.

不過, 我好喜歡溫哥華的城市規畫, 公共交通系統, 好容易就捕捉到. 我係溫哥華, 單是坐公共交通工具, 已經到達了許多, 我想去的地方.


↓其中一款的溫哥華交通公具, 叫SkyTrain.(有如地鐵, 但地鐵係地低, 溫哥華啲地鐵是起在天橋上. 所以名為Sky Train) 












---------------------------------------------

但由於今次, 我們移居得突然.

現在, 我是居住在Brian父母間屋. Brian 和我, 再加Brian父母, 總共四個人一齊居住一間屋.

當中, 我有啲唔慣住一間屋, 真係叫Brian, 都要大叫. 以前住apartment. 真係一目了然嗎! 而且, 以前係2人世界, 現在是四人同住. 係需要找個平衡點. 但好好彩, 是Brian's 父母都好開通.

居住方面, 除了四人同住, 而我身邊還有一個nanny, 一切清潔都是由她負責!! 但原來管理nanny, 都是一門學問. 近排,才慢慢學識. 講真, 咁大個女, 第一次有nanny 幫手咋.

我知新生活, 係需要時間適應. 但我知我隔離嗰個Brian, 好顧及我感受. 每天都擔心我, 是否開心快樂.

一有時間, 便帶我遊溫哥華. 我知他想我了解溫哥華多一點. 同埋想帶我出街多啲, 當散心.

但我決定來溫哥華生活, 就會盡量投入, 而且, 我知道我和Brian 未來的生活. 是會好好的. 依方面, 我是有預感.

現在, 就是一步一步行落去.  而今年中秋, 就是我新生活的好開始.




46 comments:

  1. 我雖然極愛香港,但由香港嚟美國時都即刻適應,我諗你搬去另一城市一定好快慣。
    有BRIAN喺身邊去邊度都一樣會快樂。
    我見到你FACEBOOK喺機場攬住媽咪幅相,好感動呀。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Angela:
      ~其實, 我對溫哥華都唔陌生, 只係生活模式唔同咗!! 我相信慢慢會慣!!
      ~依家, 每一日我都係同Brian 去打造我哋將來, 係忙啲, 但好滿足, 而且更珍惜大家.
      ~你都有留意我facebook啲相!! 個張相係某一個妹係機場影, 我臨離開機場嗰 一刻, 全家人係晒機場,我真係好感動!!

      Delete
  2. Hope you get used to living in Vancouver soon.

    It's harder to adapt to a new locale as an adult, but I am sure having Brian there will help tremendously.

    Did your job transfer? -- HM

    ReplyDelete
    Replies
    1. Frank and Lois Plus 2
      ~其實, 今次移居, 都算順利. 好感恩. 依家移居黎溫哥華, 我同Brian係每一日, 都 打造未來, 變相更珍惜大家.
      ~我無得transfer呀!! 但近期有幾個interview 等我做. 我已經happy and happy!!

      Delete
  3. 今天氣溫涼了很多, 這兒冬天都冷颼颼的哩! 保重啊!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 愛Shi 家庭:
      ~溫哥華啲凍不似多倫多. 多倫多一過咗thanksgiving 就零下7-8 ℃,之後就更加凍.
      ~但溫哥華而家都開始凍, 由其事落雨, 好濕凍, 大家都小心啦. Take care!

      Delete
  4. 其實多倫多同溫哥華分別好大的?
    暫時來講邊到好住呀?
    你地遲D會唔會搬開住?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~你講無錯, 多倫多和溫哥華嘅分別都幾大!! 雖然大家都係加拿大. 但地理位置唔同. 生活模式都唔一樣!! 暫時來講我覺溫哥華好住啲, 起碼溫哥華嘅城市規畫都唔錯!! 居住邊一個區, 交通都好便利.
      ~依家係Brian父母間屋臨住先. 穩定返啲, 會揾地方搬!!

      Delete
  5. 似乎移居後生活有不少的轉變...要慢慢識應,加油呀~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tintin morita:
      ~都預咗移居, 唔多唔少會有轉變. 所以, 每日都好努力去面對, 多謝你幫我加加油!!

      Delete
  6. so, you needed to quit your job in TO so quickly ... and informed your landlord about your apartment etc. ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mrs. Tin Tin:
      ~你好心水清, 我要quit my job and 清理很多手頭工作, 又要執屋, 因要還返間屋比landlord. 好彩我啲鄰居好好, 知我走, 周圍問人要唔要我啲傢私. 起碼啲傢私唔洗我揾地方throw away!!
      ~所以, 我係剛剛過去嘅夏天,日日都忙到癲!! 好彩, 移居過程都好smooth!! 有時迫住做, 反而做得更有效率. 哈哈

      Delete
  7. 唔駛擔心, 要揀多倫多同溫哥華, 一定係後者易適應啲, 溫哥華喺世界排行最佳居住城市成日都排頭架.

    我都覺你早咗搬, 原來係突然搵到工.

    未用過家傭要突然開始用, 係好奇怪嘅事, 我開始用part-time cleaner時都非常唔好意思.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ceci
      ~其實我對溫哥華唔陌生, 以前都黎咗咁多次, 但依家係依邊生活, 點都需要點時間適應. 起碼生理時鐘都要慢慢習慣, 總之就一步一步, 慢慢黎啦!!
      ~由於, 近排Brian父母去咗旅行, 我和Brian 就要同nanny好好溝通!! 夜晚煮什麼, 屋企有什麼, 大家都要有共識!!而且, 學你話齋, 開始分呼nanny 時, 個心裡面係有啲唔好意思!! 總之, 我依家就是每日都學習緊啦!

      Delete
  8. 温哥華空氣好,居住環境好C服,好易適應,你咁叻,一定無問題嘅! ^^
    掛住屋企人一定會,得閒返嚟行下,多倫多歡迎你!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dolphine:
      ~睇黎, 你都幾鐘意溫哥華!! 我都覺溫哥華居住環境好舒服!! 交通和城市規畫都唔錯!!
      ~以前,我就一有假就去溫哥華. 而家有假會返多倫多! 好彩, 而家科技方面, 上網都知大家近況

      Delete
  9. Vicky, 所有嘢安頓好, 係温哥華享受新生活:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 貓叮:
      ~移居過程好smooth!! 現在,一步步踏上新生活. 多謝你加油!!

      Delete
  10. vicky 感受到你的不捨得呢 但放心 有brian在你身邊 好快會適應新生活 !
    加油呀 !!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. wing yi mo
      ~離開屋企, 唔捨得一定有, 但現在每一天, 都好似同Brian 一齊打開未來. 個心都係開心!!

      Delete
  11. 嘩...唔怪得知唔見左你一排啦~!!! 見到SETTLE左都開心~!! 唔捨得一定會有..不過多倫多同溫哥華唔太遠嘛...有時間番去行轉啦`~~^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 涼粉子
      ~我去完法國之後, 為移居, 簡直日日都忙到癲, 而家都算攪掂. 而且移居啲箱頭又安全到步. 安樂晒!!
      ~現在我離開咗屋企, 實有啲唔捨得, 好彩, 依家科技方便, 上網知大家消息!!

      Delete
  12. 其實真係好佩服你地一搵到工就舉家要搬,對我黎講一定好大焦慮﹗希望一步一步適應到新生活啦~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 水太太:
      ~我都佩服自己, 可以係短時間內, 舉家搬去另一個省份, 從新開始.
      ~但事情來到, 就會迫住自己做, 反而咁, 仲令自己做到更快!! 而家生活嘅規律係唔同咗, 希望時間耐咗, 自己會慢慢跟到這邊嘅生活規律!!
      ~多謝你祝福!

      Delete
  13. 加油呀!!岩岩搬要慢慢適應,我相信你ok嫁
    出街就好似冒險咁...我都同意~ 因為我e家都係咁

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ophelia
      ~多謝你為我加油.我會努力!!
      ~以前生活嘅規律同現在唔同, 現在我出街,都好啲啲, 慢慢認到路, 我哋大家都加油!! 時間耐咗會好啲.

      Delete
  14. Vicky, 我相信妳會好快適應的, 只是會有點唔捨得舊屋.....
    但這些回憶更會令人有動力去過日子...!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大海冬日:
      ~同舊屋產生咗感情, 當然會不捨得啦!! 此於, 舊屋都係我同Brian 建立出黎嗎!!
      ~都係需要時間啦!! 以前舊有的生活規律, 點都同現在不同. 但我相信時間耐咗, 我慣依邊嘅生活模式. 我知我會同以前一樣或者更好!!

      Delete
  15. 加油喔,新環境,一切順利呀 ^^
    係喎,你搬左去溫哥華,咁你咪都轉左工 ? 新工如何啊 ? ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. samsamdandan:
      ~多謝你為我打氣, 時間耐啲, 我相信我會習慣到依邊嘅生活格式!!
      ~早排, 不段練習interview啲嘢........現在, 就是習慣新position 啦!!

      Delete
  16. Replies
    1. Mr and Mrs Leung:
      ~很感恩, 好多事情, 好像上天安排好比我. 早排, 不段練習interview, 現在, 就是要練習自己新position.

      Delete
  17. Vicky , 我相信你好快就適應這裡生活的 , 唔捨得家人就一定會有0既 , 現在視像見面都很方便的 .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Happy ak:
      ~都係需要點時間啦!!此終以前嘅生活太有規律啦!! 現在從新適應第二個生活模式, 係要點時間去適應!

      Delete
  18. 好耐無來探你啦,希望你係新地方一切順利!
    而家有埋brian父母可能會有D不便,但你同佢地又無咩問題,應該OK啦!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mrs Wu:
      ~以前, 我同Brian係2人世界, Brian 父母也是2人世界生活. 現在combine 埋, 總是會有點適應期. 好彩, Brian父母是開通. 都已經好好多了!!

      Delete
  19. 雖然話係同一個國家 但係唔同城市 點都會有啲唔同 最簡單的就如氣候 天氣已經可以有好大分別
    不過你哋以前嚟過溫哥華咁多次 對這地方已好熟識 應該好快適應
    祝你同Brian在溫哥華生活愉快 ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie
      ~你好明白事理. 我有啲身邊朋友, 他們覺我由多倫多移居去溫哥華, 應該是無分別呢, 因溫哥華同多倫多,咪又係加拿大. 但其實, 兩地真是很不同. 而且, 我以前係多倫多生活太有規律, 規律咗咁多年, 突然間轉變了生活摸式, 都需要點時間去習慣. 但現在係溫哥華, 都不算太陌生, 慢慢認得啲路, 出街方便了.

      Delete
  20. 我11月都要搬屋,住左14年內心有千萬個不捨!

    ReplyDelete
    Replies
    1. mabel
      ~我都同你差唔多,舊居都住了十多年, 要搬走時, 真係好唔捨得. 此於, 好多歡樂時光都係舊屋發生. 現在, 慢慢係新地方, 要慢慢再建立歡樂時光啦!!
      ~你將要搬,一定有好多東西要跟進. 祝你一切順利啦!!

      Delete
  21. 新地方新開始, 一樣過得幸福快樂呀~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mandy:
      ~新地方,新開始, 開始慢慢適應.

      Delete
  22. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  23. 等同於當日我地大家移民到新地方都要從新適應, 我覺得有另一半喺身邊, 會容易D適應...

    原來我啱啱先知, 我同你近咗啊~~~ 哈哈!!! (我成日搞愛多倫多同溫哥華的位置~~~)
    我老公話過會同我去西雅圖, 再喺西雅圖渣車過溫哥華試下...
    你搬咗黎, 就有藉口同佢講去探卜友...哈哈~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nicole:
      ~大家一起一齊過, 大家個心嘅方向又一樣. 真係容易渡過每一個時刻啦!!
      ~你係L.A.?? 係呀!!我哋而家近咗好多!!! 你哋鐘意渣長途車,周圍去??

      Delete
  24. wow, 你屋企人好好呀! 祝你係溫哥華生活愉快~

    ReplyDelete