出去食下, 自己煮下

October 5,2013 (Saturday)

也許是我以前的生活比較有規律. 下一個鐘頭, 有什麼工作做. 我大概是知道.

但現在, 搬了去新地方, 以往的規律就沒有了.   所以, 連寫blog 都延遲得很. 哈哈~~

近排, 雖然很多新事物係眼前, 但我和Brian 一有時間, 都會出下街. 還原返我的欄街本色.

其實, 行下街, 都是想認識多啲溫哥華, 而第二個原因, 出下街, 都係為了吃. 通常, 行一陣, 就找地方吃.

幸好, 溫哥華地域不是太廣. 由A 點飲完杯咖啡, 可以係短時間內去B點吃其他食物. 都很便利.

所以, 常常感覺係溫哥華居住之後, 有許多時間剩.  可能, 唔洗花太多時間係工路上. 由A 點去B點, 都只是很短距離.  現在, 購買生活所需, 都比以前縮短了很多時間.


↓來得溫哥華生活, 當然去發掘下, 溫哥華啲美食, 出街除咗行之後, 就順道出街食下嘢. 食咗刨冰, 迷你麻辣豬肉豆腐窩, 千層cranberry 酥, 蛋撻, 波蘿油(超級好味), 奶茶, 西多薯條, 炒牛河, 還有, 我和Brian as usual 係weekend出去嘆咖啡.




-----------------------------------

除了出街吃......我們都有自己煮.

近兩星期, Brian 父母出外旅行, 我和Brian 都好努力在家煮食, 可能, 烹飪是我們的興趣. 放工幾攰, 都唔介意煮. 見到自己所煮下嘅食物, 好有成功感.


↓係一個新廚房煮食, 好多廚房用具都要揾一倫先找到, 但最後見到自己製成品, 好有成功感. 而且, 摸熟Brian屋企個廚房. 以後煮食就方便得多 .....整了栗子雞, 肉絲炒椰菜花, 還有青紅蘿蔔湯搾. 另一日, 煮咗腐乳小棠菜雞腿和麻婆豆腐


↓紅洋蔥豆豉雞翼, 茄汁雞批. 有日, 懶一懶,食公仔麵, 咸牛肉煎蛋


↓有日開始涼涼哋, 整了肉絲蠟腸煲仔飯, 之後, 用高湯煮飯焦. 好好味. 而且, 第一次用煤氣爐整煲仔飯. 而且又成功. 好開心.


↓蒜香茄汁雞腿, 西洋菜湯榨和西洋菜湯.  另一日, 簡簡單單咖哩雞翼和蠔油小棠菜.

↓有日整了番茄香草芝士意粉和喼汁豬扒絲.
 



-----------------------------------
有樣嘢, 我要係度記低:

我很感恩, 原來許多事情, 上天自有安排. 早排, 不段練習interview, 現在, 就是要練習自己新position.

來到新地方, 我們仍然保持到, 黃昏時, 一起放工.

現在, 每天最期待的是, 放工時見到大家.  哈哈~~

以前覺一起放工,好無謂, 現在才發覺, 一起坐車, 一起講講每日所遇的事. 原來是很溫暖. 

56 comments:

  1. 咁你而家住係brian父母度仲要煮飯架?
    咁快搵到工好勁呀你地!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mrs. Wu:
      ~平時, Brian 父母兩個人, 都是煮兩個餸, 現在我和Brian 加入, 我和Brian 放工會煮多一個餸. 大家分工合作啦!! 而且, 我和Brian邊好意思要Brian 父母煮飯比我和Brian 呀! 此終, Brian 父母都係長輩嗎!!! 而且, 我哋食完飯, 會做清潔廚房工作㗎!!
      ~總之, 感謝上天安排兩個好好嘅position比我哋啦!!

      Delete
  2. 你好犀利,咁快就大起爐灶,D餸仲一D都唔簡單(尤其對我嚟講啦)!
    好高興你咁快揾到工,我覺得 vancity 係你嘅幸福之所!
    題外話,我以前去到幾個月後先開始水肚不服,老人家話係我唔受得D冰山水太寒,於是開始食D辣就好返! 只係小小分享, just in case...

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒到此一遊.
      ~都係上天安排,好感恩!!
      ~啲餸都係跟食譜煮, 其實,跟足啲食譜, 啲食物水準唔會差得去邊, 但溫哥華用煤氣爐, 初頭黎到要慢慢適應火喉!
      ~原來會有水肚不服嘅程度.....我又唔知, 但我鼻敏感利害咗. 以前係多倫多住市中心, 太多灰塵又無咩事, 現在, 居住清靜啲, 有山有水又有樹,反而鼻敏感利害咗!!

      Delete
  3. 恭喜妳丫,咁快搵到工
    溫哥華還是多倫多較多華人呀?
    如果Brian爸媽返嚟,Brian仲有機會煮到飯ma?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli
      ~溫哥華多啲亞洲人, 但亞洲人唔係剩係得香港人和大陸人, 連日本人,韓國人,台灣人,菲律賓人, 馬來西亞人都很多!!可能溫哥華的地理版圖, 太近亞洲區域啦!! 反而多倫多, 比較多意大利, 葡萄牙和希臘移民. 因為多倫多近歐洲個啲區域.
      ~就算Brian 父母去完旅行, Brian都會照煮飯. 他喜歡煮!!

      Delete
  4. 我同大隻佬公司都好近, 我地每日都一切返工放工, 所以我都好明每日放工見到大家時, 乜野壓力煩惱都無晒嗰種溫暖 ^^
    加油呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Munchkin Chan:
      ~每日期待放工, 雖然好唔健康嘅心態, 但同Brian放工嘅時段太開心了, 每日都期待依個moment!! 哈哈~~
      ~咁大隻佬一放工就黎pick up你啦??

      Delete
    2. 係呀, 我車禍之後唔係咁敢揸車, 所以大隻佬一定要pick up我.
      不果大隻佬好忙, 我通常都要等佢等到6,7 點....

      Delete
    3. Btw, 嗰個係咪麗都波羅油? 其實以前仲好食呀, 而家麗都跌晒watt, 仲越黎越貴, 凍飲要加$1.45!!!! 不過係得佢有新鮮波羅油堂食....我同大隻佬次次都死死氣返去食...哈哈

      Delete
    4. Munchkin Chan:
      ~其實,我總是覺得溫哥華交通比較方便. 真是齋坐交通工具, 都到達好多地方. 所以, 係溫哥華唔渣車都得
      ~係呀!!就係麗都波羅油, 其實溫哥華對我黎講,係一個新地方. 所以, 唔知什麼地方食, 依家麗都,我都係上網見人介紹, 所以去試一試. 不過,麗都我都忍唔住去了幾次, 都係因為波羅油. 哈哈~~

      Delete
  5. 太強了!咁快搵到工~
    煮左不少好餸XD~

    ReplyDelete
    Replies
    1. tintin morita:
      ~都係多得上天安排!!!
      ~煮餸係Brian 嘅興趣, 所以, 他很努力煮, 有啲煮飯相,都無post 出黎. 因Brian真係日日煮!!

      Delete
  6. HI, VICKY,
    ......係溫哥華居住之後, 有許多時間剩. 可能, 唔洗花太多時間係工路上. 由A 點去B點, 都只是很短距離. ......
    Haha, 我朋友由多倫多來玩幾日, 又係咁講!

    ReplyDelete
    Replies

    1. 愛Shi 家庭:
      ~對我黎講, 溫哥華嘅地域, 真係唔太廣, 咩都話咁易, 就到. 車程好短呢!! 而且,依邊交通好便利!! 我住咗兩日, 已經坐公共交通工具, 周處去!! 去到好多地方添!!
      ~原來, 我以前係多倫多, 車程消磨咗我很多時間!! 而家有比較先知.
      ~咁你多倫多個friend 喜歡溫哥華嗎??

      Delete
  7. 看見你慢慢習慣了溫哥華生活也很好呢 !! 一起放工分享生活事很簡單又溫馨

    ReplyDelete
    Replies
    1. wing yi mo
      ~Thank you, 我都希望自己對溫哥華生活,會慢慢上軌道.
      ~依家日日期待放工嘅時段!! 如果放工係Friday會更開心添!!

      Delete
  8. 你開始喜歡溫了。 渴望放工見面,是一件很好的事。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 靚芒:
      ~都係慢慢上溫哥華生活嘅軌道啦!!
      ~其實,放工見到大家, 真係好開心!! 以前無依個感覺, 而家依個開心感覺, 好強烈

      Delete
  9. 我仲想話未返工要享受吓, 原來VICKY已經返緊,好快呀。
    你啲LC煲未出動嘅?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Angela:
      ~我都唔識享受太多,坐係屋企太耐,都唔係好自在, 就算出街行,邊有咁多商場行吖!! 現在好啲!!
      ~我大部分Lc 都未unpack, 都係等搬到, 我和Brian嘅新屋. 先unpack 啲LC 啦!!

      Delete
  10. Happy for you! Vancouver is a great place to live and have fun!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pat
      ~好高興係依度見到你!!
      ~溫哥華真係一個舒服嘅地方, 而且,依邊城市規畫好好, 交通好便利. love it.
      ~你近來點??等我去你個邊睇你有無update啦!!

      Delete
  11. Vicky好叻女 咁快就搵到新工作 而且你哋已經漸漸開始習慣在溫哥華生活的模式 替你哋開心 :)
    溫哥華嘅美食真係好正 前幾年我去多倫多玩時 覺得嗰度啲中式/港式食品好好味 我諗溫哥華都一樣或更正

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie:
      ~只是感謝上天安排咗個position比我!!
      ~其實, 係溫哥華啲食物, 無論中or 西式, 味道都不錯!! 可能依邊地理位置唔同, 食材都幾新鮮!!!啲食物新鮮,真係點煮都係美味!!
      ~我而家都希望自己慢慢能上到溫哥華生活嘅軌道!!

      Delete
  12. Haha, 我同Angela想法一樣, 仲想叫你搵工唔急, 嘆吓先. 原來你已經返緊工.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ceci:
      ~其實, 我想仲快啲!! 坐係屋企感覺唔自在!! 唔識嘆!!哈哈~~
      ~而家有依個position, 好感恩!!

      Delete
  13. Replies
    1. HM:
      ~都係感謝上天安排啦!! 有個新position!!

      Delete
  14. you must have very good qualification and inter-personal skills to be able to find a new job so fast in today's economy.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mrs Tin Tin:
      ~都係好彩咋!! 都係感謝上天嘅安排, 好感恩!

      Delete
  15. 對呀,其實可以日日共對已經好SWEET 了,即使搭下車、講下日常生活都好窩心呢 ^^
    你地好叻呀,放左工都煮....其實我都鐘意煮架,不過就唔鐘意洗><""""

    ReplyDelete
    Replies
    1. samsamdandan:
      ~以前我對這些簡單生活是必然, 沒有太可著緊. 可能事過境遷, 令我明白, 簡單生活才是美.
      ~我煮食和洗碗過程,也同樣喜歡. 兩者都帶給成功感.

      Delete
  16. 好勁呀! 咁快搵到工....祝你早日適應新生活...
    E......無D LC 廚具呢? 無哂0既?

    ReplyDelete
    Replies
    1. MR and MRS SNAIL
      ~有新position, 好像上天安排咁. 好感恩. 而家開始咗一陣, 無咁有尷尬的感覺啦!
      ~我啲LC 廚具,仲未unpack呀!! 我諗住搬去自己新地方先攞出黎用.

      Delete
  17. 好窩心! 一起收工, 簡單就是美!!
    Vicky家人真有口福, 餸菜令人流口水呀~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Manday Chui
      ~以前唔識享受這些簡單生活. 現在才明白越簡單越舒服.
      ~我哋煮的東西,好多時都係跟食譜的. 但能弄一餐飯出黎. 感覺好有成功感.

      Delete
  18. Vicky.....妳和 brian 都是暫住在佢父母家中一段時間..? 再要搬多次去新屋...?
    妳的對 新屋, 新環境, 新工作都好順利.....除了感恩外,,,...妳的適應能力好高也是原因 !

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大海冬日:
      ~現在是暫住在Brian 的父母家中. 再遲啲會搬多次. 但現在仲未有頭緒搬去邊. 哈哈~~
      ~你過掌, 好多嘢 都係迫住做, 迫住行. 都唔係咩適應力強!! 哈哈~~ 但好感恩, 上天安排一段很順的路給我.

      Delete
  19. 終於見你開BLOG了。
    希望這個冬天你們一切順利, 每天甜在心 X

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ka:
      ~多謝你呀!!
      ~新blog, 現在都係一頭霧水. 但相信慢慢會適應.
      ~我都希望這個新環境的冬天,會一切順利. 你都係, 大家好好take care.

      Delete
  20. 好勁呀..咁快搵到工
    波蘿油都有,又好味!!睇見我都想衝去食反個

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ophelia Chu:
      ~都係好彩. 但感恩,上天的安排.
      ~來到新地方定居, 好多地方都未熟. 個波蘿油, 都是上網查返黎!! 好彩,而家有互聯網. 比咗好多訊息我. 而家食開, 就好想再食.

      Delete
  21. 我未食過菠蘿油呢~~~
    其實一起收工..一起坐車..邊傾邊講...都係一種幸福呀~!!!!
    你地晚餐菜式都好多款丫~~

    祝你工作順利, 日日開心~~^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 涼粉子:
      ~我都係黎到加拿大時, 身邊啲朋友, 先帶我食, 我人生第一個菠蘿油. 到了現在, 食菠蘿油次數學,計埋都無十次. 但相中個菠蘿油好柔軟, 總之, 就係包暖牛油凍, 感覺好正.
      ~我以前都唔覺一起坐車, 一起放工,有何舒服. 可能依幾排, 我同Brian 經歷了許多. 所以份外珍惜共處時間.
      ~我哋啲晚餐菜式都係跟食譜整. 但整完好有成功感. 我相信依方面, 你都應該好明白.
      ~多謝你祝福

      Delete
  22. 祝你工作順利,成日食到好野!

    ReplyDelete
  23. ^-^ 加拿大既生活應該無香港節奏咁趕急,可以慢D, Relax D....真羡慕喔!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Makiyo B:
      ~加拿大都唔係邊一度嘅生活節拍都好急. 真係depend你住邊.而家我係溫哥華生活, 真係舒服啲. 可能溫哥華啲天氣都比較好. 所以, 人都無咁燥

      Delete
  24. 咁快搵到工了, 太好了~

    我同我老公而家都係呀, 我地一架車返工放工, 佢放工黎接我時, 一路回家途中講下今日的人和事, 係幾SWEET, 幾溫馨....
    但不斷長氣重複過程除外~~~哈哈!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nicole:
      ~你都同老公一齊放工, 我諗你知我嘅感覺!! 哈哈~~

      Delete
  25. 自己下廚點都好過出街食…………

    ReplyDelete
    Replies
    1. mabel:
      ~我覺係屋企食,點都會健康啲.

      Delete
  26. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  27. 初次留言....祝你早日適應新生活...May God bless you and Brian abundantly!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lj:
      ~你得閒多啲黎坐啦!!
      ~好多謝你祝福

      Delete