Spanish Bank 海灘 + 秋日

October 12, 2013 (Saturday)

星期一係感恩節. 那做就了一個長周末.  星期六,日,一都off. 太美好啦!!

長周末, 首站, 就去了Spanish Bank海灘行.

都話溫哥華咩都近啲. 去海灘, 感受大自然. 都係渣一陣車就到!! 太方便啦!!

而且, 海灘設計好完善. 好多車位泊之餘. 還有單車和行人專線分隔. 感覺個海灘好功整.

一去到Spanish Bank海灘就見到有山, 又有一望無際嘅海. 沿海岸線, 一直行着, 真係好舒服!!

其實, Brian 係我耳邊, 講了這個海灘十多年, 這個周末, 他終帶到我黎Spanish Bank 海灘啦!!

佢一邊行, 一邊猛問我, 係咪好舒服呢?? 佢真係行到邊, 都介紹到邊. 有如一個小導遊. 好好笑. 但我明嘅, Brian 好想我explore 多啲溫哥華!! 了解溫哥華多啲. 咁我係溫哥華定居, 就唔洗有恐懼感.

雖然個海灘, 只是望到有山有水, 但一邊沿住海邊行, 一邊傾下, 望下景. 感覺好自在.  所以, 人真係要出下街行下. 個心情都容易開心.  

係依一個長周末假期,打開咗好好嘅序幕.

↓Spanish Bank 海灘景色










↓Spanish Bank 海灘好廣闊呀!! 有沙, 有海和山, 再加天氣好. perfect day.


↓一人一張係Spanish Bank 海灘相



















↓Spanish Bank 海灘, 能遠望溫哥華的downtown. 

















↓個公園設有行人跑步徑






















-------------------------------------------------
而近排, 秋意好濃, 涼咗好多. 街上面啲樹, 都開始變紅, 變黃啦!! 

所以, 早幾個周末, 食完早餐, 都走出街, 影啲落葉相!!

都唔知自己係咪黎咗新地方住, 所以, 感覺身邊好多事物都好新奇.簡單到, 啲樹變色,都要同Brian 出街影下相, 當玩下.  

不過,時間過得快, 係溫哥華都住滿一個月啦!!      


↓秋天黎啦!! 好多地方都出了紅葉啦!!



















↓有啲樹, 就變了金黃色. 我專登企係樹下, 等啲葉飄落自己塊面. 哈哈~ 幸好, 這邊的秋日, 天氣不太凍, 周圍行下, 好舒服.




↓現在比以前早咗起身, 周末食完早餐, 就出下街,行下, 望下啲葉, 去下公園....仲玩埋韆鞦. 唔同以前, 一落街,就周處都係鋪頭. 行慢啲都比人鬧. 不過, 都唔理住係邊, 我隔離嗰個肯願意陪我行. 其實, 已經好開心.




26 comments:

  1. 最開心係見到妳對移居到温後的生活態度很正面,Brian都應記一功呢!
    以前好多人鍾意係 Halloween 去海灘放煙花,今年妳哋都可以拍拖仔去應節呀!
    今日岩岩諗起妳,就出post, 啱哂! Downtown有間 gelato 好好味叫 Bella Gelateria, earl grey 同 sesame 都係我心水!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒到此一游:
      ~原來Spanish Bank 係Halloween 可以放煙花架! 我都唔知. 但咁岩早幾日聽身邊啲人講, 原來Halloween 嗰 日放煙花係合法!! 等我Halloween去望下煙花先...
      ~咁有心, 會突然間諗起我, 哈哈~~~ 好多謝你介紹間Gelato shop比我, 我又會mark 抵, 有時間去食, 因為我鐘意食sesame.....聽到都好yummy!!

      Delete
    2. 係呀, Vancouver 係 Halloween 先可以放煙花,不過要做好預"風"措施,妳知啦, Vancouver刮起風真係好誇張嘛!

      Delete
    3. 海豚兒到此一游
      ~多謝你話我知,halloween可以放煙花, 同埋會刮大風(好彩, 臨時唔係話太大風). 但Halloween 係閒日, 我諗我放完工, 打後時間都係留係屋企, 但會望住出面有無煙花, 同埋我想知, 多唔多小朋友拍門攞糖...哈哈

      Delete
  2. 呢度有海灘,夏天妳咪可以游水囉
    溫哥華秋天好靚喎,好有秋意
    妳返工未呀?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~依家入秋, 有排都未到夏天!! 有排先等到夏天......我諗夏天, 都有人黎依個海灘游水, 晒太陽!!
      ~我都覺溫哥華秋天不錯, 雖然開始涼, 但嗰隻涼, 都好舒服.
      ~我已經係new position 啦!! 都幾好. 臨時每日都順利. Happy!!

      Delete
  3. 行下沙灘同公園個人都舒服D,放鬆D,仲要係個咁靚的沙灘XD
    好靚的紅葉呀~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tin tin morita:
      ~沙灘, 好優靜, 又望到景. 行得好舒服.
      ~紅葉....真係好靚. 所以, 紅葉係加拿大嘅標誌.

      Delete
  4. 個海灘都好正呀 !!! brian對你好好呢 好想你快點投入溫哥華生活 ^^
    的秋葉都好靚呀

    ReplyDelete
    Replies
    1. wing yi mo:
      ~他想我係溫哥華定居,沒有戰戰驚驚嘅感覺, 所以, 他weekend 就帶我周圍行. 想我認識和盡量投入.
      ~我都覺啲楓葉好靚, 所以, 紅葉係加拿大嘅標誌.

      Delete
  5. 溫哥華這裡又有海灘, 又有公園在旁...可行沙灘, 可跑步.....!!
    正呀 !

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大海冬日:
      ~溫哥華地理位置不錯!! 近海近山, 好多大自然環境去享受!!

      Delete
  6. 原來你同BRIAN一齊十多年喇,青梅竹馬啊。
    靚過TORONTO個人造沙灘好多!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Angela:
      ~你去咗邊,依排好少見你update blog. Hope you are doing well.
      ~估唔到, 時間過得咁快, 咁就行咗十多年, .....而家行到去溫哥華添!! 哈哈~~
      ~Toronto 地理位置,係好難有海and 山. 所以, 營造了人造沙灘. 咁溫哥華地理位置係近海, 啲沙灘自然好多!!!

      Delete
  7. You have a great life with Brian, happy for you!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. pat chao:
      ~Thanks.
      ~你點呀!!! 入秋啦!! 你有無少咗渣電單車??

      Delete
  8. 溫哥華的 thanksgiving 有無做購物的 sale? 加國的楓葉出名的靚啦。

    ReplyDelete
    Replies
    1. samwei
      ~加拿大嘅thanksgiving 好平靜. 無咩購物events. 零售市場好normal. 唔似得美國, 瘋狂大減價. 加拿大依邊嘅感恩節, 真係family gathering 多.
      ~加拿大啲楓葉, 變晒紅色,真係好特別. 周街紅葉, 都幾有秋日氣氛.

      Delete
  9. 如果溫哥華海岸啲水唔係咁冰冷就好喇, 太凍唔落得水得個曬字會無癮.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ceci:
      地理和氣候, 海岸啲水, 去到夏天, 都唔知, 會暖得幾多. 但行沙灘, 吹下風, 都好舒服.

      Delete
  10. 搬咗去溫哥華之後 可以放慢腳步 慢慢欣賞吓周圍的事物 好事呀 :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie
      ~其實, 都覺以前嘅生活太趕啦!!係環境推住行.
      ~依家係溫哥華, 生活係忙碌, 但閒時可享受!!

      Delete
  11. 其實溫哥華晴天嘅時候真係好靚, 好舒服, 不過一到冬季, 成日落雨, 搞到個人好depress, 特別好似呢幾日, 勁大霧。。。。><

    ReplyDelete
    Replies
    1. Munchkin
      ~近排, 都係朝早和夜晚大霧啲, 依幾排, 中午都有太陽. 又唔洗帶遮, 都好wonderful.
      ~而且, 依邊啲秋天,都只係涼啲, 唔算話凍, 好舒服.
      ~我依家都諗緊,今年嘅冬天會點.. 因為我身邊啲人, 個個都話, 溫哥華冬天,日日落雨......其實,我以前, 一到聖誕就會黎溫哥華, 當時我感覺都ok!! 今年真真正正, 渡過全個冬天....比身邊啲人, 講到有啲緊張. 我買咗把遮. 哈哈~~

      Delete
    2. 哈哈....我哋每人講一句, 講到嚇親你呢~~~
      其實Vancouver嘅冬天主要係因為好早天黑又成日落雨,又大風,又大霧, 所以搞到個人好depress. 只要有一把大啲同硬浄啲嘅遮, 同一對水boot咁就無有怕啦!! 如果唔洗自己搭車都好啲, 不過如果要自己搭車我strongly recommend你買對水boot, Vancouver啲路好差, 成日都會有積水, 所以水boot好arm用^^
      不過今年又好似真係無乜雨咁. Vancouver通常每隔幾年就會有一次大啲嘅雪(it's still nothing compare to Edmonton or Toronto... Haha) 上一次係Dec2008, 所以唔知今年會唔會有white christmas呢~
      而家因為年尾近Halloween and Christmas, 所以成個city都會旺啲, 遲啲一月二月嗰時, 過完Christmas, 不過又未到spring嗰時就會比較靜, Chinese community 會好少少因為農曆新年呀嘛, 嗰時你就會覺得又落雨又大霧, 嗰市又靜, 究竟summer 幾時到呀?!?!!

      Delete
    3. Munchkin
      ~好多謝你嘅提議呀!! 等我都有兩手準備. 其實, 天氣嘅野, 都唔知點!! 人哋話我算好彩, 這個十月, 不需要帶太多次遮. 哈哈~~ 希望打後都好啲.
      ~我都記得2008年, 當年我聖誕黎溫哥華, 溫哥華就係落大雪, 我都好驚訝, 我記得個年啲雪, 真係落得幾大下. 而且好凍!! 但嗰年我上咗山滑雪. 所以, 就好perfect!!
      ~其實, 過完new year. 係多倫多, 個市都好靜! 我諗過完chirstmas and new year. 啲人洗大咗, 個市係邊都淡淡哋. 哈哈~~~~不過, 天氣暖啲, 有太陽, 出街係會方便好多!!

      Delete