感恩節

October 13,2013 (Sunday)

係香港長大嘅我, 都唔知什麼是感恩節. 係黎到加拿大先知.

所以, 我以前, 會比如感恩節. 就有如chinese過節咁.

但日子一年一年咁過, 一年一年咁融入. 現在, 每年感恩節, 都會好起勁咁準備感恩節火雞餐.

感恩節當日, 一朝起身, 就開始準備感恩節晚餐.  準備火雞, 火雞餡料, 還有, 火腿, 頭盤.......總之, 一頭煙啦.

而今年感恩節, 有我, Brian, and Brian's 父母. 一齊準備. 忙足一日. 但到最後一齊坐係飯檯食. 就好似農曆新年食飯.嗰種好warm 嘅感覺.

而且, 餐檯上啲食物是大家一手一腳, 夾手夾腳一齊整.  此終, 自家整, 點都係會欣賞啲, 好味啲.

就算, 而家市面上, 有幾多林林總總嘅現成食品. 我每年, 都唔會買.  此於, 都係一手一腳整, 個氣氛會濃厚啲.

↓第一個在溫哥華的感恩節餐.















↓感恩節主角---火雞















↓今年感恩節, 係依一個客廳慶祝















↓感恩節, 頭盤開白酒, 飲了番茄濃湯, 還有沙律, 其實, 還有蠟味 糯米飯, 但糯米飯就無影到相. 














↓甜品, 係西餅.














------------------------------------------------

其實, 感恩節, 每一年都有.

今年, 感恩節, 這兩個「感恩」的字.  令我想到, 自己今年以來, (直到現時), 有很多事, 真係好感恩.

其實, 我只是搬去了, 另一個省份.

但今年以來, 就好像經歷了許多. 自己開始懂得反思, 懂得珍惜. 

突然覺得自己大個咗!! 哈哈~~

現在, 有很多東西. 都會很輕鬆地看. 以前, 有什麼紀念日, 也想大事慶祝一反. 現在, 把日子放在心裡.已經很滿足.  很感激過去和現在的所有.  我會好好珍惜


48 comments:

  1. vicky 常存感恩 生活也很輕鬆自在 只要與身邊重要的人一起 也很幸福了^^
    我也喜歡一家人在廚房忙忙碌碌 很溫馨呢

    ReplyDelete
    Replies
    1. wing yi mo:
      ~有時我覺好多嘢, 唔係必然. 所以, 好感恩自己所擁有.
      ~一堆人係廚房轉, 雖然繁忙,但個outcome就好enjoy

      Delete
  2. 好羨慕外國地方夠大,可以有空間整大餐。 Happy Thanksgiving!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 周遊懶蟲:
      ~外國地方,都係一啲啲地方. 不過, 外國居住,就有好多選擇. 喜歡住寧靜地方and熱鬧地方都得. 全有得選擇.

      Delete
  3. Replies
    1. cowcow
      ~我好鐘意依個客廳, 好舒服. 不過, 個客廳, 係我男朋友父母間屋. 我臨住咋!!

      Delete
  4. 我係睇漫畫先知道外國有感恩節XD~係HK...感恩節只想起SOGO同一田的大平賣XD~
    你客廳好大好靚呀~

    ReplyDelete
    Replies
    1. tintin morita:
      ~所以, 睇多啲書係好, 唔理係咩類型嘅書, 因為從中都學到一啲知識.
      ~好多國家, 係感恩節, 啲零售業, 都會瘋狂減價, 但我依邊無依啲野, 加拿大感恩節, 着重family gathering 多啲

      Delete
  5. Hi, Vicky,
    ...大個咗, 是否準備進入人生另一個階段哩! ^V^

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
    2. 愛shi 家庭
      可能搬去另一個省, 環境唔同咗!! 所以, 感覺自己思維唔同咗!! 好似大個咗囉!! 哈哈~~

      Delete
  6. 火雞+糯米飯好fusion喎
    今餐係咪Brian煮㗎?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 唉....我找唔到有糯米飯哩 ?

      Delete
    2. Oli:
      ~隻火雞裡面,釀咗蠟腸糯米飯, 係fusion. 但幾好味!!
      ~今餐, 個個都有整啲野食!! 唔係Brian煮晒.

      Delete
    3. 大海冬日:
      ~ 糯米飯係隻火雞裡面!! 所以, 糯米飯無上鏡

      Delete
  7. Replies
    1. mabel
      ~火雞size 係比巨型. 真係一隻火雞,可以食幾餐都得.

      Delete
  8. 真的...呢排多事發生..人有啲感鐲..會覺得...其實...健健康康開開心心..就日日都應該感恩~~^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 涼粉子:
      你講得好岩,真係發生多事之後, 諗法都唔同咗......每日平安,順利. 好感恩!!

      Delete
  9. Vicky, 感恩節在外國係大節黎架。 你當佢係新年都啱架。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 靚芒:
      ~感恩節, 真係好多人返自己屋企同家人食飯. 真係有啲似新年嘅感覺!!

      Delete
  10. 我係感恩節出世架。
    四個人的感恩節餐簡簡單單,好過搞一大堆又食唔哂。
    我見到糯米飯呀, 係咪用砂鍋裝嗰個?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Angela:
      ~你係美國嘅感恩節出世. 但記得你年年生日都返香港, 好開心. 但今年十二月返, 可以影家庭相,仲開心啦!! 哈哈~~
      ~其實, 我哋四個人, 唔係整一堆頭野食, 但都食唔晒. 而家雪櫃仲有火雞剩!! 哈哈~~
      ~個砂鍋係蝦黎架!! 原來, 砂鍋啲蝦都無上鏡添!! 至於,啲糯米飯係火雞裡面, 我釀咗蠟腸糯米飯係火雞裡面呀!!

      Delete
  11. Vicky, 唔覺唔覺...我都看了妳的 blog 快有三年啦, 知到了什麼是感恩節 !
    現在我也要學會感恩..!! 謝謝妳

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大海冬日:
      ~原來都睇咗咁耐啦!! 多謝支持呀!!

      Delete
  12. Happy thanksgiving!

    We all tend to take things for granted, but there are so many things we all should be thankful for. Just by the sheer fact that everyone is healthy is truly a blessing!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Frank and Lis Plus 2
      ~都係近排搬咗屋, 途中發生了許多事咁, 諗法都唔同咗......每日平安,順利. 好感恩!!

      Delete
  13. 我焗火雞都係用錫紙tray, 雖然presentation可能無咁靚, 不過一年用得一兩次, 又左定, 我懶得去搵地方擺 HAHAHA...^^
    蠟味糯米飯釀火雞?? 好fusion喎, 好提議呀!啲飯吸晒所有汁, 一定勁正

    ReplyDelete
    Replies
    1. Munchkin:
      ~個錫紙焗盤都用到幾次, 未爛就keep住用. 哈哈! 其實, 我哋至在火雞夠唔夠Juicy 多過個presentation. 哈哈~~
      ~其實, 我每年都整蠟味糯米火雞. 哈哈~~隻火雞吸收咗啲糯米飯味道, 幾好食!! 而且, 我哋唔太喜歡外國啲stuffing, 所以, 就將蠟味糯米飯釀入隻火雞裡面囉!!

      Delete
    2. 我下次會試下呢個配搭 ^^ 我同大隻佬都好鐘意食蠟味糯米飯, 我試過為食到食左幾日, 食到腸胃炎 >_<

      Delete
    3. 我下次會試下呢個配搭 ^^ 我同大隻佬都好鐘意食蠟味糯米飯, 我試過為食到食左幾日, 食到腸胃炎 >_<

      Delete
    4. Munchkin:
      好得人驚呀!!食到腸胃炎!! 你同大隻佬, 應該一次過食咗好多, 腸胃炎都好辛苦!!

      Delete
  14. 英國無感恩節,聖誕節就是合家團圓的時間。

    ReplyDelete
    Replies
    1. samwei:
      ~我都鐘意聖誕節. 聖誕節一堆人一齊過,仲開心.

      Delete
  15. Vicky好幸福呢! Vancouver 華人比較上小D人慶祝感恩節,難得妳同 Brian 屋企人咁夾, 一齊 celebrate!
    海豚兒覺得感恩節=冬至,聖誕=農曆年,LOL!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒到此一游:
      ~其實, 都無話夾唔夾. 我 or Brian's 父母, 好多時都有整火雞慶祝感恩節. 感覺咁先有節日氣氛.
      ~我都有依個同感. 感恩節=冬至,聖誕=農曆年. 我哋係chinese住係外國, 全部都慶祝一返. 其實, 諗諗下,都覺好好玩!!

      Delete
  16. 你搵屋搬未呀?諗住買定租呀?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ceci:
      ~打算買, 所以, 要睇清楚環境and 地區先!!

      Delete
  17. 我終於可以留到言

    個廳好正呀。另外要煮咁多食物,你真係超勁!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Florence:
      ~好開心, 你可以留言, 我其實對這個新平台好多唔慣. 希望長遠啲會識得點用新平台, Anyways, 大家keep in touch啦!!
      ~啲食物, 都唔係全部我整, 每人整幾樣, 之後夾埋一齊食!!
      ~我而家臨住男朋友父母嘅屋企. 個廳係男朋友父母設計.

      Delete
  18. Replies
    1. Ophelia
      ~因為喜歡食糯米飯. 所以, 某一次整火雞時, 就將糯米飯釀入隻火雞裡面. 效果不錯!! 自這次整糯米飯火雞成功, 就年年都整!!!

      Delete
  19. i am Canadian but we celebrate American Thanksgiving because we prefer to eat pumpkins and turkey when the weather is colder. We have a Thanksgiving tradition. Each persons says what he/she is grateful for during that year before starting dinner.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mrs. Tin Tin:
      ~你哋都好sweet 呀!!臨食感恩節餐, 都會講一講今年值得感激嘅事, 咁你每年感恩節dinner, 有無眼濕濕?? 哈哈~~

      Delete
  20. 火雞餐,聽個名都知正啦~~~
    vicky,你地飯廳個花瓶真係超大喔,你快d share 下你在溫哥華間屋啦,一定好大好靚 ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. samsam dandan:
      ~火雞----係感恩節, 必備嘅食物之一!!
      ~我依家臨住男朋友父母間屋, 個飯廳係男朋友父母設計, 但就唔好意思影間屋嘅相. 此終, 間屋唔係我, 都唔係太好意思啦!!

      Delete
  21. 新越大, 越識感恩,好多野都唔係必然,感恩珍惜,每天都過得開心

    ReplyDelete
    Replies
    1. 鬼嫁:
      ~你講得好岩, 我覺人越大, 越知咩係感恩!! 現在和以前所擁有,都唔係必然!! 祝大家都會開心每一天啦!

      Delete