去了日本??

October 7, 2013 (Monday)

雖然, 我是身處溫哥華, 但每天, 總是看見很多日本人, 甚至看到許多日本人經營的商業鋪頭.  有時, 有兩三刻, 真是以為自己去了日本.

我曾有個想法, 是想好好學一種自己生活以外的---外國語言. 我是很想學日語的. 由其是而家, 簡直更想學添! 哈哈~

但學一個語言, 邊學得咁快, 兩三下就識咩!!

不如, 有時間, 就好好去enjoy 下啲日式商鋪!! 去溫哥華的日本人聚居地方, 癲番餐先!!


↓去了一間日式超級市場. 嘩!!! 好多Pocky Sticks呀!!












↓見到都嘩嘩聲的Pocky sticks, 好多味道, 而且價錢唔貴, 好抵玩!!  仲見到日式Crepe 食, 啲日本鋪頭,啲display window 真係見到都想食



↓忍唔住買杯綠茶雪糕, 支綠茶雪糕, 真係好好味!! 相中,我似身在日本街頭中嗎? 哈哈~















↓去了日本人聚居的區域玩, 當然見到Hello kitty. 買了兩樽Hello kitty 裝洗手液嘅樽



















---------------------------------------------

而依一日漫遊溫哥華的日本人聚居地方, 好似好輕鬆, 但其實, 落雨落得好利害!! Brian話我要習慣--落雨天.


因為溫哥華的冬天,會經常落着雨的. 所以, 定居溫哥華之後, 我需要投資一把好好的傘啦!!哈哈~~

↓依一日落雨,真係落得好利害,周圍都有水花. 暫時對我黎講, 就好新奇, 但溫哥華人,就覺好normal. 哈哈~~




37 comments:

  1. 原來咁多日本人架? 我真係吾知喎....冬天個度吾係應該落雪咩??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mrs. Wu:
      ~溫哥華嘅地理版圖近亞洲地方嗎!! 所以, 溫哥華連日本人都比較多!! 以前係多倫多好少見.
      ~溫哥華冬天都係落雨咋!! 係上山先有雪落.

      Delete
  2. Hi Vicky, 你咁鐘意買/食日本野, 你可以叫 Brian 同你去Fujiya, 912 Clark Drive.
    Fujiya係一個mini日本超市, 佢有熟食, 嗰到啲sushi同日本雜貨都幾齊, 幾新鮮, 我成日都會去, 你可以試試 ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Munchkin Chan:
      ~唔該晒你呀!! 介紹地方比我去行. 對我依個新到步嘅溫哥華人, 真係一個好消息.

      Delete
  3. Vicky 你呢個"去咗日本?" title 啱我剛寫了的一篇 blog 用。等我一陣 post 先。
    香港人對去日本真係有個情意結 - 百去不厭。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Angela:
      ~其實,我一次日本都未去過. 我好恨去. 而且,我依家住了溫哥華, 去日本仲近. 我更加想去. 但身邊好多人都話, 遲啲先好去日本旅行!! 所以, 就等下啦!!
      ~你又有新blog, 等我得閒去你個邊睇下

      Delete
  4. Steveston village 和北溫都好多日本人聚居, 這裡食日本餐, 新鮮, 味美,價廉呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 愛Shi 家庭:
      ~Steveston village簡直就係海鮮集中地啦!!我都好鐘意去Steveston village 食fish and chip. 原來北溫都多日本人. 溫哥華真係處處日本人喎!!
      ~我都覺溫哥華啲日本食品嘅選擇比較多類型.價錢好抵玩之餘. 仲好新鮮. 啲食物一新鮮,點煮都係美味.

      Delete
  5. 我前幾個月去咗温哥華,朋友帶我去食日本餐,真係好正好新鮮,有去咗日本嘅感覺。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie Green:
      ~Nice to meet you!!
      ~溫哥華靠住太平洋, 近海, 啲海產,真是會新鮮啲, 啲食品一新鮮, 食落口都唔同啲.

      Delete
  6. Brian 講得好啱,當年初到步時,雨落足一整個月無停過,雖然D雨綿綿咁好舒服,不過都好掛住太陽伯伯囉!
    有個 mini snacks list for reference: 麗都餐廳蛋撻 next to parker place, 大頭仔 bubble tea & 甜不辣 (multiple locations), 小甜甜風沙雞翼+炸大腸 @Aberdeen Ctr,台式餐廳嘅大餅夾牛肉,君悅嘅港式西餅:41夾W/E blvd-西區,檀島奶茶西多,梅園咖喱, 遲D記得多D再補啦!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒到此一遊:
      ~我以前每年十二月黎溫哥華, 又唔係見太多雨水. 但聽身邊啲人講, 冬天真是落足一整月都得!! 不過,應該好過落雪!! 不過,我覺溫哥華比較快啲天黑, 日光時間好少.
      ~唔該你呀!! 介紹咗咁多地方比我食, 對我依個溫哥華居住嘅新人, 真係一個好好嘅訊息. 你記得其他美食蒲點. 再話我知. 等我mark抵, 一有時間就逐一試!! 哈哈~~不過,你比我啲資料, 我都有排試!!
      ~當中, 你講的"麗都餐廳"和 "君悅西餅店". 我都食過!! 麗都啲波蘿油, 真的好好味. 有時心思思都想去食.

      Delete
    2. 嘩! 妳好快手呀!
      壞消息係。。。我去嘅時候係八月....吖! 不過,隔咁多年,希望天氣唔同D啦!

      Delete
  7. 又見到Hello Kitty 啦 yeah!! 我都係一樣 見到有佢嘅嘢都會望多兩眼 哈哈.....
    而家你住的地方有咁多日本人 咁以後要見要買就方便好多啦 :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie Lee:
      ~黎到溫哥華, Hello kitty 嘅貨品都多啲啲. 好開心!!
      ~其實,由細到大都喜歡日本嘅嘢, 而家, 多咗日式鋪頭比我行, 真係覺得好好玩!!

      Delete
  8. WA!一見到日本零食就忍唔住想入貨XD
    綠茶雪糕好吸引呀~杯雪糕好高好似幾多份量~
    kitty裝洗手液~KAWAII~XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. tintin morita
      ~真係好多日本零食呀!! 我都買咗唔少呀!!
      ~杯雪糕真係好大杯!!! 而且, 啲綠茶味又濃!! 有機會想去再食過!!
      ~而個Hello kitty 洗手液瓶, 我已經用緊. 日日用住. Happy~~

      Delete
  9. 我想食妳個枝綠茶雪糕丫
    咁妳咪唔駛去日本囉:p
    多倫多好少落雨㗎?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~支綠茶雪糕, 好堅. 好有綠茶香味!! 我有時間都想再食!!
      ~日本, 我好想去㗎!! 但而家身邊有咁多日本商店行, 行咗先. 再plan 旅行!!!
      ~多倫多,真係比較少落雨. 就算落, 都唔會落好耐, 數量唔會太heavy!! 但多倫多, 通常一落就係落雪!! 溫哥華, 一落雨,係落足全日, 聽身邊啲人講, 落雨可以落足整整一個月, 都keep住落雨.

      Delete
  10. 有日本人區就有好多日貨 都好好呀!!!
    繼續期待你在溫哥華的發掘

    ReplyDelete
    Replies
    1. wing yi mo
      ~我覺日貨好精美. 所以, 好鐘意行依邊嘅日本商鋪.
      ~我會陸續發掘溫哥華. 多謝你留意

      Delete
  11. Japanese supermarket are so much nicer and cleaner!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pat Chao
      ~你講得好岩呀!! 而且日貨包裝比較精美. 我好鐘意.

      Delete
  12. 英國的冬天又係成日落雨,很濕的。 有日本人的社區,應該很乾淨,很安靜。

    ReplyDelete
    Replies
    1. samwei
      ~我都聽過身邊啲人講,英國冬天都係成日raining!! 但見你同你老dad 都時常周圍去, 你好投入英國生活呀!!
      ~無錯!! 日本人經營嘅地方, 真是好安靜. 而且, 日貨又精美,我好喜歡!!

      Delete
  13. Replies
    1. Makiyo B
      ~個綠茶味雪糕,啲味道好濃, 我好鐘意. 有時間都想去食.

      Delete
  14. 咁你以後買日本野就好方便!

    ReplyDelete
  15. 嘩~!!!有埋日式CREPE, 仲有GREEN TEA ICE CREAM!!! 好正呀~!!!!!!

    你地冬天落雨時會唔會好大風架~???因為反爛左N把雨傘之後...我投資左一把好防風的~!!!

    ReplyDelete
    Replies

    1. 涼粉子:
      ~我都估唔到會有咁多日本野, 因以前居住多倫多, 無咩依啲鋪頭架!! 所以, 而家買日貨方便咗好多.
      ~我身邊啲人都叫我買防風傘. 或者買把cheap cheap 傘, 因吹爛都無咁肉痛!! 哈哈~~
      ~咁你把防風傘. 係咪真係"come"用啲??

      Delete
  16. Vicky ...在溫哥華生活, 咁一把 hello kitty 雨傘.就最岩妳啦 !

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大海冬日:
      ~我都想買把Hello kitty 傘, 但價錢太貴啦!! 有啲咩事,會肉痛呢!!

      Delete
  17. Hi, 我係靚太呀!我應該不再寫寫blog了,考慮一下吧!但仍會看你的,keep in touch

    ReplyDelete
    Replies
    1. 靚太:
      ~好開心,你仲睇緊我寫blog, 我搬咗去溫哥華啦!! 見証我係溫哥華嘅生活啦!!
      ~雖然你不再唔寫blog, 好彩, 我係fb 見到你!!
      ~祝你每天, 順利,平安, 快樂,健康.

      Delete
  18. 其實每個國家都有好同唔好. 日本表面好正, 我欣賞佢地做事認真, 遊戲時遊戲, 工作時工作, 不過人情味唔夠台灣人濃,
    日本亦有一D我好唔明白的事, 例如比人欺負....有D人會啞忍, 甚至頂唔順自殺. 又或者家庭裡一個人有事發生就會累全家咁滯.....不過我極LIKE佢地假日一家大細出去玩, 或者去超市行, 好溫馨,,,,雖然有d會有婚外情~ 哈哈哈.(其實香港男女人都一樣)
    香港人放假好多都只係掛住打機,,,,我真係唔知有咩好玩~

    ReplyDelete
    Replies
    1. cowcow:
      ~其實,唔同國家嘅人,都有佢哋唔同嘅文化. 當中, 實有好和唔欣賞嘅地方. 不過, 我好欣賞日本人嘅禮貌和做事認真. 所以, 我時常都很想學點日文, 想自己增加對日本文化嘅了解.

      Delete