完成--->兩個搬家

在我個人上, 需要突然移居.

而我的精神食糧. Yahoo Blog, 也推使人, 搬家.

剛巧, 兩個搬家, 也是相同時間內. 真係人都顛!!

個人移居方面,忙碌了一整月, 終鬆了點口氣. 所有私人物件, 也安全到步.

今天, 終有點時間, 花在Yahoo Blog 的搬家上.

總之, 生理上or 心理上---要搬家. 就是很煩的事.

但今天終可算係新開始!! 算是兩個搬家行動, 都順利達標啦!! 希望遇見返Yahoo Blog啲老友記啦!! 唔想同大家失散.

一齊見証我由多倫多---->移居去溫哥華的新生活.

↓在溫哥華的Stanley Park


42 comments:

  1. 見番妳真好,好驚同妳失散。我見到妳係yahoo有篇post,但我backup咗,唔可以回應人。
    搬屋真係好煩,妳仲要搬兩個tim
    點解搬去溫哥華?因為想近Brian父母?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Olivian Lo:
      ~你可以比你個blogspot web-site我呀?我想follow 你呀!!
      ~自今次搬咗之後, 我以後都唔想搬太遙遠嘅地方, 今次搬去第二個省住, 真係忙到一頭煙. pack 箱, 都pack 到我傻!!
      ~點解我搬去溫哥華??----因為我隔離嗰個人, 係溫哥華揾到工, 而且, 他家人係溫哥華嗎!! 咁Perfect嘅機會. 所以, 就搬咗黎溫哥華!!

      Delete
    2. 我係
      http://olivianlo.blogspot.hk
      咁妳係溫哥華都會返新工?還是做少奶奶呀?

      Delete
    3. Olivian Lo:
      ~我added 你啦!!
      ~我而家揾緊工呀!!

      Delete
  2. 好開心我們又相遇呀 !! 你好勁呀 我都不識得搬blog添 =.=

    ReplyDelete
    Replies
    1. wing yi mo
      ~係呀!!大家可以keep in touch!! 好開心!! 希望依個平台會長寫長有啦!!
      ~其實, 我都唔太識搬blog, 因為我電腦知識有限. 我都係靠我隔離嗰個人幫我, 我先識搬到blog!!!

      Delete
  3. HIHI...我同你爭D失散左呀!!
    YAHOO BLOG 無哂關注名單, 好難搵呀!!
    好開心搵返你~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mr and Mrs Snail (Zoe and Guy)
      ~好開心, 可以見到你!! 我又可以見住你兩口子嘅生活. 近來工作方面ok 嗎??

      Delete
  4. Vicky , 妳好犀利呀 , 一下子要搬blog 又要搬往溫哥華居住 , 真是忙透了 , 我好開心往後日子可以分享妳的溫哥華生活網誌 .

    ReplyDelete
    Replies
    1. happy ak
      ~搬屋, 真係忙到透. 好彩, 一切順利.
      ~依家, 自己又移居咗! 個blog又轉咗新!個blog 好似記錄我新生活!!
      ~多謝你支持!!

      Delete
  5. Vicky .個個網友都讚妳叻女, 我想再讚都唔係咁易找到用詞...! (因我中文有限呀)
    妳搬屋就有搬屋公司, 咁搬 blog 是否全自己手動.....highlight ...copy ...paste..地,
    一篇篇咁搬過來..??

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大海冬日:
      ~其實, 都唔係我叻, 係我隔離嗰個人幫我搬blog!! 我電腦知識有限. 點識搬blog 得咁detail 吖!! 好彩我隔離嗰個人幫我咋!! 如果唔係我都唔知點再寫blog!!

      Delete
  6. 好野,你終於回歸啦,好彩無走失

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mrs. Wu:
      ~係呀!! 好開心, 我哋再相見. 希望依度長寫長有啦!!

      Delete
  7. Vicky, 見番你真係開心 :)
    而家兩樣都搬好哂 咁就好啦 唔使煩!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie Lee:
      ~我都係咁話, 我見返你都好開心!!
      ~希望依個平台可以last得耐啲啦!

      Delete
  8. hello, Vicky! 希望你順利適應新環境啦~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 水太太:
      ~ 多謝你!!
      ~會懷住樂觀嘅心去面對每一天!!

      Delete
  9. Wish you all the best in Vancouver! Now you're closer to HK! :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Monique
      ~Thank you so much, Monique!!
      ~好耐無見你啦!! 好開心見到你留言and 祝福!!
      ~係呀!!我同香港近咗呀!!希望我有機會係香港見你啦!!同埋享受你啲wonderful cake and Pastry!! 你啲cake and pastry 越做越好呀!!

      Delete
  10. Sooooo good to see you again, Vicky! I can't believe you moved to Vancity in the blink of an eye. I'll be visiting in Nov. If u need anything, I can be your messenger, just let me know! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dolphine
      ~Good to see you in blogspot
      ~今次移居, 真係移得比較急, 我自己都唔相信自己, 係短時間內, 可以移居到. 當中嘅過程,真係一啲都唔容易. 但到達咗溫哥華, 同Brian一齊建立我嘅將來,我係好開心. 雖然, 依家每日都忙住, 攪lee 攪露, 但內心係滿足的.
      ~Let's keep in touch!!

      Delete
  11. 太好了~見返你呀~好彩大家都搬去BLOGGER XDD

    ReplyDelete
    Replies
    1. tintin morita:
      ~希望依度長寫長有啦!!「搬 」---真係一啲都唔容易!! 我以前啲blog, 有啲相都唔見咗!! 心痛!! 但同返啲blog友keep in touch. 依方面就好安慰. 我哋大家都keep in touch 啦!

      Delete
  12. 我仲以為你下年年頭先搬, 原來眨吓眼就搬咗.

    你要改改留言個setting, 依家仲要打檢證碼, 比較麻煩.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ceci:
      ~我自己都以為移居,係下年度嘅事!! 但很多事情, 總是來得突然, 迫住做, 反而做得更有效率!! 哈哈~~
      ~我改咗留言setting 啦!! 多謝你提醒!! 我相信你依家留言會方便啲!!

      Delete
  13. Hi, Vicky, welcome to Vancouver !

    ReplyDelete
    Replies
    1. 愛Shi 家庭:
      ~Thank you!!
      ~我得閒會去多啲你度, 適應多啲溫哥華!!

      Delete
  14. 找到你了,搬咗blog, 唔單聲呀,以為你唔寫添。
    係咪已baxk up 了yahoo blog? 難搞嗎? 我還未備份。
    我已追踪你,我在這裡, http://joyjoylamon.blogspot.hk/?m=0, 找我啦。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 留言要驗證碼喎,可參考這裡取消,方便留言。
      http://joyjoylamon.blogspot.hk/2013/09/blog-post_2.html?m=0

      Delete
    2. 靚芒:
      ~我初頭真係想唔寫blog!! 因自己太忙,而且, 對搬blog 又一頭霧水!! 因我電腦知識有限嗎!! 好彩, 我隔離嗰個人, 幫我搬blog. 而家, 我要慢慢習慣依個平台.
      ~其實Follower and circle 有可分別?? Anyway, 大家keep in touch!!
      ~仲有呀!!好多謝你教我取消留言啲驗證碼呀!! 好彩有你指引, 我先識!!!

      Delete
  15. hello Vicky ! You are so quick to move all blogs already!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Happy Girl:
      ~都係Brian 幫我搬all the blogs!! 我自己就一定唔知點搬BLOG 好!!
      ~Anyway, 大家keep in touch!!

      Delete
  16. Hi Vicky...it's good to see u again via Blogspot :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 貓叮:
      ~係呀!! 我都好開心見到你, 你忙嗎!! 工作方面,要飛來飛來嗎!! Wish you all the best!!
      ~Anyway, 大家keep in touch!!

      Delete
  17. Hello Vicky, 你好呀! 我第一次留言, 我都住Vancouver㗎!
    以後大家多多交流 ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Munchkin Chan:
      ~Nice to meet you!! 你都係溫哥華人, 等我遲啲去你個blog 多啲, 認識多啲溫哥華先得!!

      Delete
  18. So glad I found you again! Hope all is well in Vancouver! -- HM

    ReplyDelete
    Replies
    1. Frank and Lois Plus 2 (Hm):
      ~你係咪再度懷孕?? 恭喜你先!!
      ~多謝你祝福.
      ~Anyway, 大家係新平台keep in touch 啦!!

      Delete
  19. 報到, 我喺度~~~ 無失散到啊~~~

    ReplyDelete