移居---溫哥華

Yahoo blog 要告吹. 

我真是冇時間去理.

也來不到任何榜枉反應.

因我自己也進行遷移行動.  要由多倫多-->移居去溫哥華.

我知好多人都話, 多倫多和溫哥華. 咪又係加拿大. 有何特別? 但唔好講笑, 多倫多去溫哥華, 也要坐五小時飛機的. 這次要移居, 真是不容易.

而且, 今次移居, 我移得很急, 只有一個月時間整理.

又要交帶多倫多一切, 交返間屋比多倫多業主, 也要同多倫多間屋進行清場行動, 又要pack 箱. 又要安排搬運公司. 搬箱和搬車.  真係日日都開盡摩打. 先得.






現在, 人已經在溫哥華了. 

也要unpack 啲箱和置點新用具. 還要適應生活, 適應新工作, 適應新環境. 日日都好像摸索中,  真是要多點時間才上到軌道吧!!! 

但我會努力去打開人生新一頁.









-------------------------------------------------------------------------------

想問問各blogger, 點樣搬blog??我現在對yahoo blog的遷移, 真是唔知頭, 唔知露. 但見到個個人都有新地址. 咁搬blog, 可以keep 返以前寫開啲網誌嗎??

11 comments:

  1. http://opheliachw.blogspot.com/ 我個新家
    你會搬去咩網站呀 ??
    加油適應新環境喔

    ReplyDelete
  2. http://carsonmami.blogspot.hk/

    You can read the blog in the above blog and you can get some hints of moving blogs.
    First you can make a backup from yahoo first. Then you download the zip files
    to your computer. Then you unzip it. And follows the steps in above blog to move blogs.

    ReplyDelete
  3. But after you do a backup of the yahoo blogs, you cannot update your blog any more.
    I got the backup and download to my computer but not yet move to the new blog.

    You can open a new blog first and move yahoo blogs to the new blog later.

    ReplyDelete
  4. Congratulations to your moving to Vancouver ! Have you unpacked all your things?

    ReplyDelete
  5. 水太太搬左去 http://mrswater.blogspot.hk
    得閒黎探下我啦~~

    我都未得閒搞搬舊POST, 但見有D blogger已經搬左,用blogtrans~~ 好似都work~~ 我黎緊可能都會試用呢個方法~~

    ReplyDelete
  6. welcome
    please change the font color asap
    totally can't see your articles against your jelly beans background!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mr and mrs Leung,
      -依家轉咗background 啲font color 好d嗎?

      Delete
    2. 仲係未轉到, 個post一出時係白色底, 但會自動reload然後無咗個白色底, 得啲紅花花做底跟住灰色字真係好難先睇到你寫乜....

      Delete
    3. Ceci Chan
      咁而家好啲未??

      Delete
  7. Vicky ...真係好高興又見到妳的blog..!
    知到妳順利搬遷移居了過去另一邊的溫哥華,真替妳開心。我也安心 !!
    搬blog, 妳都好快手喎.....全部舊 blog 都已移植了過來...??
    妳好叻女呀...!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 冬曰,
      -今次既遷移真係唔簡單, 執嘢執到我儍, 下次搬, 都唔想再搬到咁遠.
      -而個blog, 係Brian 幫我整理& 美化. 如果唔係他幫我, 我都唔知, 可唔可以再寫blog.

      Delete