西餅 @Vancouver


December 28,2012 (Friday)


終於可以試到溫哥華嘅Thomas Haas!!!

依間Thomas Haas  是一間售賣---西式甜品和三文治嘅鋪頭, 近來在溫哥華很多人追捧的一間食店.


我也奇怪, 為何會這麼多人追捧!! 因為每次經過, 也看見一條人籠在排隊購買西餅.


就是這一條長籠, 令我次次打退堂鼓, 不想入進, 因為, 真係沒有太多時間走去排隊!!


剛巧, 這天經過這鋪頭, 看見沒有人籠, 便走入去Thomas Haas 嘆一嘆!!


可能仲有30 分鐘Thomas Haas便要關門. 所以, 人籠也減退. 西餅選擇也不多!!

但簡單一件西餅, 我都足夠比我嘆架啦!! 因件西餅的味道, 真是不錯!


↓飲咗杯朱古力奶 (真係用朱古力溶成液體,所以好濃嘅朱古力香), 杯朱古力奶有心心作裝飾, 好似飲緊情人節飲品...哈哈~~  還有件tiramisu 西餅 (味道剛好,不會甜爺爺)


↓店內裝飾, 剛巧是聖誕節, 有棵macaroon聖誕樹, 好有氣氛!!

↓店內還有一大個玻璃朱古力櫃 (溫哥華有些五星酒店,都是由這裡訂購朱古力, 送給顧客架!!)

↓這間店鋪不錯!! 甜品很多款式, 但店內面積比較細, 但感覺很舒服的一間鋪頭


---------------------------------------------------------------------------------------------


在溫哥華, 居住在Brian家, 他們生活很有規律, 每天, 一定吃足三餐. 早,午,晚餐. 但在weekend, 早餐可遲一個鐘頭先食!!

雖然, 早餐食材都是走唔開雞蛋和麵包. 但我和Brian 在溫哥華, Brian's Daddy 便會把早餐弄得有特式啲!! 有時, 會整奄例, 整流心蛋出來.....這天便吃煙肉和boiling egg. 


↓早餐



午餐, 去了食台灣野!!

原來台灣人喜歡吃豬腳, 還有一包包真空包裝嘅豬腳賣. 見咁特別咪去試下!!

其實, 我覺台式食物不錯架!! 但Brian's daddy 就馬馬哋. 此於, 豬腳點都是有點肥膩.

但我覺間唔中,換下食野口味, 試啲特式野,  感覺都幾好玩!!


↓溫哥華很多台灣人聚居, 所以, 台式食店也不少, 這間台式食店, 專門吃鹵豬腳, 黎得台式食店,當然飲杯bubble tea!!

↓豬腳飯 和台式肉腸


晚餐, 去了食返港式野!!

溫哥華啲野食, 真係可以找尋到,很多香港味道!!

其實, 我不流都係多倫多居住,都覺多倫多啲中餐, 算過得去!!

但去了溫哥華之後, 溫哥華啲中式食物, 真是更加好味道. 人就係咁, 係會食得出, 咩叫做好, 咩叫做鮮!! 所以, 我次次去溫哥華,都好期待去食野架......哈哈~~


↓晚餐---肉醬撈麵, 雲吞麵(好似香港味道,美味), 還有滑雞排骨煲仔飯


6 comments:

  1. Yeah! You finally tried Thomas Haas!!! Did u try the dbl almond croissant? It's the best croissant I've ever had
    [版主回覆02/07/2013 02:07:03]Dolphine:
    ~係呀!! 真係finally可以去到Thomas Haas 啦!! Thomas Haas 真係日日都好多人架!!
    ~不過,裡面啲西餅, 三文治真都不錯!! 當然,我有食到Almond 牛角包,真係好好味!!!

    ReplyDelete
  2. 我都好鐘意去Thomas Haas, 下次你一定要吃杏仁片牛角包, 它是被譽為全大溫最吃的牛角包. 我更加欣賞Thomas Haas的老板, 他全無駕子, 會親手執拾檯面, 又會取Chocolate sample 紿客人試食, 樣樣事都親力親為. 至於萬巒豬腳, 個人口味計; 我覺得它的Green Tea是全大溫最好喝, 圓香茶房就排第二.
    [版主回覆02/07/2013 02:07:03]TaTa Source:
    ~我有食到Almond牛角包, 只係無上鏡, 個almond牛角包真係好好味!!
    ~我唔知邊個係Thomas Haas 嘅老版添!! 但老版肯親力親為, 就真係好好!! 不過, 我覺Thomas Haas 啲工作人員, 個個都好nice架!!
    ~ 萬巒豬腳---我自己都覺ok嘅!!啲台式食物都ok!! 飲野都ok!! 但我同時都鐘意飲日出茶太啲bubble tea!

    ReplyDelete
  3. 鍾意食甜的人開心死囉。
    Vancouver 真好, 各國美食都咁地道。
    [版主回覆02/07/2013 02:08:50]Angela:
    ~我有一段時間對甜, 係發咗癲, 依家就會間唔中食下, 嘆一嘆, 食咗少少甜, 真係人都開心啲!!
    ~我都覺,溫哥華啲野食, 無論咩地方嘅食品, 都做得好地道!! 西式or中式都唔錯!! 可能就係好多食鋪, 都做得有心機, 所以仍成競爭, 令到好多食鋪, 都唔敢馬夫做!!

    ReplyDelete
  4. 我都想去溫哥華試下佢地既野食,好似話佢地D港式食物仲好過香港
    [版主回覆02/07/2013 12:11:04]Oli:
    ~我太耐無返香港啦!! 但知道好多鋪頭真係捱唔住鋪租!! 但另一方面,又有其他新野開!! 又有其他選擇!!
    ~其實,你咁鐘意周圍食,都好容易揾到岩自己口味嘅鋪頭嘅!!
    [Oli回覆02/07/2013 10:17:43]係啦,見妳D相,好多香港地道野食。
    依家香港越來越少啦,因為舖租貴,好多老誌號的食肆都做唔到住,執得就執
    [版主回覆02/07/2013 09:44:35]Mrs. Wu,
    -有機會去下溫哥華旅行, 可能溫哥華地理環境好, 好近海, so啲食材真係新鮮d. 所以味道係唔同d.
    -香港都有好食市㗎! 香港都有香港好食嘅地方. 視符啱唔啱自己口味

    ReplyDelete
  5. 睇嚟為咗食, 我都要搵次探吓我家姐先. 我有廿年無去過溫哥華喇.
    [版主回覆02/07/2013 09:47:44]Ceci
    -原來你家姐係溫哥華居住㗎! 你去溫哥華唔止可以食, 仲可以探親, 真係一舉兩得. 而且溫哥華同las vegas 又近, 你可以去埋啦! 哈

    ReplyDelete
  6. 甜品呀,好想食
    [版主回覆02/08/2013 00:47:06]Ophelia:
    ~依間甜品,食得出廚師嘅心機!! 美味

    ReplyDelete