Christmas Lunch

December 9,2012 (Sunday)


星期日去完教堂.


我們竟想去外面食一個舒服lunch. 大家難得想法一致. 所以, 便go go go.


由於, 而家周處都係聖誕佈置, 所以, 我覺依餐lunch, 好像聖誕午餐咁.


↓我們慢慢吃, 這餐lunch, 吃得好舒服. 我吃沙律. 還有原來這間西餐廳的飲品, 全是出自Starbucks 架!!




↓Brian 吃肉丸意粉 (粒肉丸好大粒架!! Brian 話食到好飽肚,哈哈~~), 我的雞肉三文治


↓西餐廳環境, 現在這間餐廳的露台已經close 咗, 但間餐廳, 而家好有聖誕氣氛, 周圍都有聖誕樹和聖誕作裝飾.  而且, 餐廳內還有好多部大電視, 不段播聖誕商品廣告


吃後, 我們又去行商場了!!


這次行商場, 就行得自然點. 因為這次行商場嘅主要目的. 就是為自己空缺的東西作添設.


準備自己所需嘅物品, 幾時都是最簡單. 因為自己最清楚自己嘅需要!!

↓這天所買給自己的物品........袋m.a.c 細細袋, 但就花費了最多銀兩!! 女士啲化妝品,真是容易賺!!還有買了一對Hello kitty聖誕公仔



而家聖誕, 商場真的是人多, 所以, 行完商場,好像好攰咁. 所以, 行完商場去咗飲一個下午茶.

雖口中,說是攰.  但依啲攰, 都係攰得開心. 因為所有聖誕禮物, 自己聖誕所需嘅物品, 都準備得七七八八. 個心定好多!!


↓行完街, 下午茶, 飲了杯熱茶and 吃了一個甜roll





 
 

6 comments:

  1. 粒肉丸真係好大呀!哈哈!
    無錯,女人野真係好易賺!
    [版主回覆12/16/2012 00:42:33]Mrs. Wu,
    -粒肉丸, 就咁食都夠唒, 真係做到粒肉丸咁大粒, 但見到時, 覺好特別. 哈
    -女性d make up 年年加價, 買dd , 已經百幾二百個大洋, 真係靚, 要代出代價. 哈

    ReplyDelete
  2. 好豐富的午餐丫
    其實加拿大都有唔少KT 公仔買喎
    [版主回覆12/30/2012 16:05:02]Oli
    -見今年最後一個weekend 在多倫多,而且又就到聖誕, 所以同Brian食得豐富d.
    -都係依兩年, 加拿大hallmark 店先入KT 公仔, 以前真係想見KT 都難. 不過, 一買開KT公仔, 就忍唔住買.

    ReplyDelete
  3. 啲商場係咪好迫?
    我行街好少會累,除咗去日本嗰時。
    [版主回覆12/30/2012 16:10:32]Angela
    -真係迫到,唔想入. 但依個時候,商場唔旺,個心仲寒. 哈哈.
    -我都鐘意行街,行到幾耐都得,但睇下行邊啦! 買聖誕禮物比人好傷神, 真係一買完就想走.

    ReplyDelete
  4. 正呀~有starbucks~以為starbucks飲品係獨家先有XD~餐廳佈置得好靚~真係好有聖誕條氛呀~
    對KITTY公仔好得意呀~~~~
    [版主回覆12/30/2012 16:15:37]素會員,
    -我都好surprise, Starbucks 咖啡店會同西餐廳合作. 而家唔洗去Starbucks 都可以Starbucks 咖啡.
    -聖誕節,真係咩都靚d. 對Hello kitty 公仔, 好有氣氛!放係屋企更有聖誕氣氛

    ReplyDelete
  5. 好豐富的午餐呀....!!
    看到我都流口水呀
    [版主回覆12/30/2012 16:19:15]冬日Winter,
    -依餐係我同Brian 嘅聖誕午餐, 過咗依個weekend, 我哋就去旅行. 所以係自己地方,慶祝一次聖誕.

    ReplyDelete
  6. Vicky ,
    哈哈 , 行公司係最佳娛樂 , 行極都唔會厭 .
    [版主回覆12/30/2012 16:22:07]ak,
    -行街,真係好開心,由其是買到嘢比自己,哈

    ReplyDelete