Las Vegas--Day 2 (Shopping)


December 19,2012 (Wednesday)

黎得美國---拉斯維加斯. 真是去到邊都見到賭檯和老虎機.

一落去酒店大堂, 就要經過無數賭檯, 先出到酒店.

而我哋每日都好合拍, 早一早便起身食早餐, 就出去感受Las Vegas 啦!! 哈哈~~

↓酒店下面嘅餐廳, 周圍都見到老虎機


↓同老虎機, 十幾步之隔, 食早餐 (美國啲野食好大件, 啲Muffin 好大件, 杯parfait好大杯, 我一早叫Brian 買杯最細杯嘅Parfait 比我, 原來相中杯Parfait已經係最細!!)






去旅行, 總有幾樣野要做---- 觀光, 飲飲食食和購物.  由其事購物, 我哋真係有個心,預咗黎美國購物. 所以, 第一站就去Caesars palace酒店裡頭嘅Forums shop 行街.

雖然, Forums shop 是一個室內購物中心, 但心理上, 就有如在室外行街一樣. Las Vegas 好多酒店裡面嘅購物中心, 都整到個天花, 係藍天與白雲咁嘅款. 真係行到天黑都唔知!! 哈哈~~
 
美國啲野真係比加拿大便宜. 齋望個標價, 已經比加拿大低價好多. 而且, 還正直聖誕節. 好多商品, 都on sale. 真係好快手就咗一堆化妝品和買咗一對鞋.

我還是第一次, 擁有UGG 鞋呢!! 哈哈~~


↓Caesars Palace 酒店裡頭嘅購物中心(Forums Shops)



↓天花係藍天與白雲

↓啲藍天與白雲, 越夜越光猛. 真係shop到幾點都唔知!!
 
 
 
↓我買咗對紅色UGG(即着), Brian's mom 買咗shocking pink UGG又係即着 (Brian's mom 對UGG係童裝, 所以, 鞋後面有絲帶蝴蝶,我都想買, 但我對腳, 只可以着到成人版UGG) 


真係購物中心裡頭啲, 藍天與白雲嘅天花累事, 係咁二行下, 就唔覺唔覺行到午餐時間都過去咗, 所以, 最後, 就好簡單食個hotdog 當下午茶餐.  

↓美國最basic 啲hotdog 都好大件呀!! 我哋諗住唔好食hotdog 咁單調, 所以, 叫兩客薯條, 四個人share 食,點知又出事, 啲薯條係用個藍裝住. 真係好大兜薯條呀!! 係就係好食, 但吃不了



行完美國嘅傳統購物中心. 我當然未心息啦!

午餐之後, 便去Outlet Mall 出發.

好彩, Brian's parents 也是和一樣, 對購物都有濃厚興趣!! 帶足腳骨力, 向美國Outlet Mall 前進. 哈哈~~

一去到Outlet Mall, 就見到全場都大減價!!  我哋四個在outlet mall 裡頭, 就出事啦!! 真係左手一袋, 右手又一袋!! 連平時, 無咩點買野嘅Brian's daddy!! 今次, 都起手買野!!

講真, 買到野, 啲野又岩自己, 真係好開心!! 哈哈~~


↓美國outlet mall (係室外架!! 但面積好大, 真係問定information desk 攞本地圖, 先識得點行). 買咗一堆戰利品!!!


↓買野真係好開心, 見到一袋袋購物袋...Happy~~

↓我哋對住啲戰利品, 幾開心~~ (我, Brian, and Brian's mom), 另一張相, 係Brian's daddy, Brian and Brian's mom



放完所有戰利品, 都唔想去太遠食dinner. 簡簡單單係酒店樓下, 其中一間餐廳吃晚餐.


我哋揀咗, 一間餐廳, 標榜可以睇到Las Vegas 街道嘅餐廳食飯.


侍應好好, 我哋無book 位, 都比我哋坐窗口位, 可以比我哋望住個, 五光十色嘅Las Vegas 熱鬧街道, 食晚飯..

↓行完街, 腳都攰, 在酒店樓下, 名叫"First" 餐廳食飯, .....還有裡面嘅環境




↓晚餐坐嘅位, 可以望到Las Vegas 嘅五光十色嘅街景






↓Brian and 我, 各叫了杯cocktail, 我個杯係粉紅色, 原本有cotton candy (棉花糖), 但影唔切, 啲棉花糖溶咗!!

↓頭盤Lollipop Buffalo Wings, 還有 Calamari

↓頭盤White truffle with crisp egg, 主菜Coconut Snapper (魚)

↓主菜: Lamb Osso Bucco (羊), 還有, 主菜 Blackened skirt Steak  with egg


↓Brian's daddy 埋單時, 無帶筆, 用咗我支Hello kitty筆 簽單! 我覺好得意


其實, 食完一餐美國西餐, 真係好飽滿. 因為美國西餐, 蝶頭真係幾大.  但沿途行路返酒店, 行行下, 見到間雪糕店. 所以, 買一杯試下. 但我覺啲雪糕,比較甜!!!

↓雪糕店---食意大利雪糕 (但我覺似美式雪糕多啲)



↓我住嘅酒店係威尼斯其下的Palazzo 酒店, 所以, 實經過到, 威尼斯最有名的---水上小船. 夜麻麻, 都有好多旅客坐.


↓見到這隻會變色孔雀, 就知到達, 自己住嘅酒店--Palazzo, 這天, 又是行足一日.才返酒店 
 
 
 

18 comments:

  1. 好靚呀~藍天與白雲既天花~感覺上有D同澳門既威尼斯人相似~但Forums shop睇落大好多靚好多~!好多戰利品正呀~!
    見到D食物好多都好大份喱XD
    [版主回覆01/21/2013 12:46:23]素會員,
    -澳門威尼斯人集團同美國威尼斯人集團, 是同一機構. 所以裡頭啲格局, 有點相同.
    -但我未去過澳門, 所以唔知面積嘅差距, 但我鐘意美國拉斯維加斯嘅酒店配套, 酒店下面一定有大型購物中心, 又多食店. 又有theatre, 真係唔賭錢, 都大把娛樂.
    -這日啲戰利品, 真係買得好開心, 而且又減價, 買得更加歡喜.
    -我都唔明美國啲食物份量會咁大, 真係兩個人share 一個餐都夠食啦!

    ReplyDelete
  2. 我都好中意shopping, shopping 大過天, 食hotdog都無問題, 最仲要係慳D時間買嘢.
    藍天白雲, 好似去咗澳門威尼斯酒店tim.
    紅色UGG boot 好sharp, 有人陪買就會買D大膽D嘅色!睇見都好興奮!
    [版主回覆01/22/2013 06:12:13]Alice:
    ~我都唔係成日shopping 嘅人, 但難得去旅行, 就會發癲一下!!哈哈~~
    ~我相信澳門係依幾年, 發展得好快, 很多美國酒店集團, 都去咗澳門, 大展權腳. 所以, 澳門啲酒店, 有點似Las Vegas 影子. 其實, 我20幾年前去過澳門. 當時, 都未有威尼斯酒店.
    ~我好多紅色鞋架!! 我唔知點解, 每隔幾年 就會買一次紅鞋架啦!! 感覺好容易襯衫, 又靚. 哈哈~~
    ~而我就係第一次擁有UGG鞋, 係多倫多着UGG, 真係好有用. 因為我而家-18℃呀!!

    ReplyDelete
  3. 酒店裡頭嘅購物中心好靚呀
    我中意你對ugg呀,顏色好靚
    [版主回覆01/22/2013 06:14:36]Ophelia:
    ~美國拉斯維加斯, 營造到咩娛樂都有嘅地方, 真係咩都靚過人, 咩都好行啲!!!
    ~我都係第一次擁有ugg 鞋, 依隻紅色ugg鞋, 我自己都好鐘意!!! 而且, 依對鞋仲好暖. 好岩而家冬天着!!

    ReplyDelete
  4. Really happy to shop and buy a lot of things ! The dinner is yummy !
    [版主回覆01/22/2013 06:14:38]Happy Girl:
    ~買野真係好開心!! 而且, Las Vegas 真係營造一個好好娛樂嘅氣氛嘅地方. 所以, shop得開心又食得開心!!

    ReplyDelete
  5. 呢個mall好大同光(因為天空係藍色),入左去真係吾知幾點呀,哈哈!
    [版主回覆01/22/2013 06:14:39]Mrs. Wu:
    ~跟本就想人, 唔好走啦!! 室內做到光猛, 又藍天與白雲!! 心理上, 行耐咗都唔知!! 所以, 設計依個mall 個設計師, 好醒!!

    ReplyDelete
  6. 識得同捨得洗錢,旅行都玩得開心啲!
    你哋真係買好多嘢呀,飛返 Vancouver 有無過重?
    Brian Mommy 個樣又 cute 又 young, 著對粉紅色 UGG 都好襯。
    你食晚飯幅相好靚呀,皮膚又好,旅行真係會令人容光煥發!
    [版主回覆01/22/2013 06:14:41]Angela:
    ~我係加拿大都唔係成日買野, 但難得去到旅行, 就會shopping, 發癲下囉!!而且, 我去美國時, 大減價呀!! 忍唔住買囉!!
    ~好彩帶定empty行李去Las Vegas, 真係裝到滿晒返溫哥華呀!! 好得人嚇!!
    ~Brian's mom 好玩得, 有時仲活潑過好多後生!! 真係好好玩!!
    ~我鐘意Brian's mom 對ugg 多啲, 因為佢個對係shocking pink 黎架!!仲有蝴蝶係鞋尾, 但Brian's mom 個對係童裝黎架!! 我對腳太大, 一定要着成人版ugg. 因此, 我最後買咗紅色個對ugg
    ~0下!!我一啲都唔容光煥發呀! 我去旅行個樣好無神, 日日太早起身啦!! 不過, 多謝你讚我靚!! 哈哈~~~

    ReplyDelete
  7. 我都估到你一定喺JC大出血!
    [版主回覆01/22/2013 06:15:08]Ceci:
    ~我都以為自己會係JC 大買定買!! 但反而今次係JC 又唔係買太多野!! 但今次去Las Vegas, 日日都買下依樣, 買下個樣!! 咁先大出血呀!!

    ReplyDelete
  8. 我好鬼鐘意食大大份美式嘢,不過好鬼肥
    見到妳血併,好羨慕丫
    [版主回覆01/22/2013 06:14:45]Oli:
    ~我好怕美國啲野, 太大份, 食得晒就話好, 但食唔晒, 好浪費!!
    ~我平時, 係自己居住嘅地方, 真係好少買野比自己架!! 但難得去旅行, 就會發癲一下!! 你唔洗羨慕我, 我見你舊年去德國都買得好開心呢!!

    ReplyDelete
  9. 最開心莫過於與用行者齊齊掃貨!
    [版主回覆01/22/2013 06:14:56]zaza:
    ~係呀!!最開心大家都肯行, 肯shopping!! 咁樣去旅行先開心快樂!

    ReplyDelete
  10. 嘩,好開心呀,真係買左勁多野:)
    UGG好靚呀,粉紅色is super:)
    [版主回覆01/22/2013 06:15:53]samsamdandan:
    ~我平時都唔係成日shopping 啲人黎架!! 但難得去旅行,就會發癲下!! 而且, 今次去旅行, 當地正值大減價, 所以, 好好shop呢!! 哈哈~~
    ~我都第一次擁有ugg 鞋, 我好鐘意依對紅色UGG, 好容易襯衫, 又溫暖呢!!

    ReplyDelete
  11. Nice shopping! I have not been to an outlet mall before. When you will come to France, you will have a totally different experience about food and shopping
    [版主回覆01/22/2013 06:41:48]Mrs. Tin Tin:
    ~我而家都期待去法國之旅呀!!

    ReplyDelete
  12. SHOPPING滿載而歸真係好開心呀
    粉紅UGG 好靚靚呢
    [版主回覆01/22/2013 06:40:54]Jo姐姐:
    ~真係架!! Shopping 買到合適自己嘅野, 真係好開心!! 但最開心係, 我哋四個, 都肯周圍行, 周圍去!! 去旅行去得投入!!
    ~我都係頭一次擁有UGG 鞋, 我自己都好鐘意呀!! 而家我依邊-18℃, 真係好岩着!!哈~

    ReplyDelete
  13. I love your uggs!
    [版主回覆01/22/2013 06:40:56]HM:
    ~Thank you!!
    ~我自己都好鐘意依對UGG, 好暖呀!!

    ReplyDelete
  14. Vicky , 你們買了咁多袋大豐收啊 ! 購物商場佈罝得好靚 .
    [版主回覆01/22/2013 06:40:58]ak:
    ~今次去Las Vegas, 正值減價, 真係唔覺唔覺買咗好多袋, 但買到適合自己嘅野, 都好開心!!
    ~就係因為購物商場, 咩都靚, 真係唔覺唔覺行耐咗, 都唔知!!哈哈~

    ReplyDelete
  15. Vicky....購物和美食....就是旅行最開心時刻..!!
    請問 "Buffalo Wings" 即是什麼食物 ?
    [版主回覆01/22/2013 06:40:59]冬日Winter:
    ~ Buffalo Wings= 辣汁雞翼 + blue cheese sauce!!

    ReplyDelete
  16. i miss vegas shopping!
    [版主回覆01/22/2013 06:41:07]Mr & Mrs. Leung:
    ~我都係呀!! 美國啲野, 比較多款, 又肯減價, 做消費者買得更開心!!

    ReplyDelete
  17. Very nice ugg boot :)
    [版主回覆01/26/2013 02:24:15]Floflo
    -我都試過打完篇blog 冇曬嘅經驗, 當時真係好嬲㗎! .....好冇心機.搞到我要用第二日時間寫過.可能,隔多陣, 你有嘢想記低呢, 其實我blog 係一個好地方, 記錄低我生活嘅點滴. 有時睇返, 會好開心.
    -其實ugg 出咗咁耐, 我都係依家先買, 因我初頭好驚自己現有嘅衫唔襯ugg 鞋. 但Ugg 真係暖笠笠, 真係好啱日日負十幾度嘅多倫多著, 嘻. 而且美國賣ugg 平過加拿大好多. 美國嘅原價都巳經平過加拿大啦!
    -香港凍起時都好凍㗎! 有機會你都買一對, 當獎勵自己啦! 嘻
    [flo flo回覆01/22/2013 13:27:23]vicky, 多謝你的問侯呀. 前2天我見好耐無update個blog就打算update近況,快完成時竟然hang機, 真是激死人了...一怒之下就無再continue...

    雖然hk唔凍,但我最近都打算買對ugg boot, 感覺好cute呀
    我都好喜歡你呢個款同color, nice pick
    [版主回覆01/22/2013 06:41:07]floflo:
    ~你近排點呀!!
    ~Thank you, 我自己都係頭一次擁有ugg, 我自己都好鐘意依對boot!! 真係可以保暖!! 我依家依邊-18℃, 真係要好岩着ugg!!

    ReplyDelete
  18. Was it too hot to waer the UGG??
    [版主回覆01/30/2013 23:17:39]Big daddy,
    -bingo, 係vegas 朝早, 有太陽著UGG , 係會熱d. 但夜晚著UGG 就ok.

    ReplyDelete