Las Vegas Day 5 (Afternoon Tea, Sanrio & 坐威尼斯小船)


December 22,2012 (Saturday)


今日, 全部節目都係好嘆嘅節目. 其中一個節目, 仲係我安排嘅Afternoon Tea!!


↓半個人的高度嘅Afternoon Tea Set, 還有好清香嘅茶.  Afternoon Tea依個活動, 永遠都比我優閒嘅感覺.



----------------------------------------------------------------------------------------


但當然, 唔係第一餐就食Afternoon Tea 啦!! 去旅行, 在食嘅方面, 就要全面啲. 由早餐, 午餐, 食到晚餐啦!! 享受晒當地嘅美食嗎!!


最開心, 今日所有啲節目都是近自己酒店, 什麼都可以慢慢黎.......


但啲男士, 在裝身方面永遠都會快啲, 我額外早起身, 都只是和班男士同步咋!!




↓Brian 偷拍我化妝,.......我反偷拍返Brian, 連去旅行都要不段上網!!! 都唔知點解,佢哋兩仔爺, 好鐘意上網和玩電話架!! (有相為證)


我哋一行七個人, 包括:我, Brian 和Brian's 父母. 仲有2個大人和一個年青人. 去酒店樓下食早餐. 唔知係咪我哋人多, 傾下傾下, 唔多覺, 我哋食到餐廳做晏晝個餐先走. 哈哈~~


↓酒店樓下嘅餐廳環境



↓早餐---我食蛋白奄例配薯餅, 還有大家share 食Pancake (我哋好似叫咗3 蝶pancake 一齊share 食!!!)


食完早餐, 我哋一行七人, 一齊行下大型商場行街!!

唔知係我細個去Las Vegas 無為意. 定係而家Las Vegas 配套好咗.  我覺而家去Las Vegas 行街, 越來越方便.   好多時, 都係一出酒店, 就行酒店附設嘅天橋 (粉
紅箭咀指住) 就可以去其他酒店嘅購物中心或者去大型商場行. 完全無咩點過馬路. 就到達目的地, 真係shop到痛快!!





↓最開心去旅行天氣好, 我住Palazzo 酒店. 時常都係行酒店出面條天橋(相中: 粉紅箭咀指住) 周圍去!! 天橋又接其他天橋. 好容易就去到其他酒店or 商場

↓行天橋時, 仲可以望到其他特別景色和建築物添!!


這天, 行商場嘅目的. 都是為了美國嘅Sanrio, 裡頭啲Hello Kitty.


我是Hello Kitty fans.......黎到美國,點會唔放過係Sanrio大行特行吖!!


況且, 加拿大係無Sanrio鋪頭架!! 係加拿大某啲地方都有購賣Hello Kitty 貨品, 但我時常都好驚買到假貨架!!


真係去到正鋪, 我先買得安心. 而且, 今次Las Vegas 之旅, 隨行的一個年青人. 都是Hello Kitty fans. 我哋兩個入咗Sanrio, 真係癲咗咁劑呀!!哈哈~~~


雖然, Las Vegas 依間Sanrio鋪頭, 唔係話好大間, 但我逗留咗好耐先捨得走!! (因加拿大多倫多無依啲鋪頭架!!)



↓見到Sanrio 鋪頭, 即時係門口影返張相!!  我見到咁多Hello kitty貨品, 真係好開心, 同埋有啲失控囉!! 因裡頭啲貨品, 件件都very good!! 不過, 依間好少實用廚房用品!! 但已經足以令我, 逗留好耐啦!!


↓係Sanrio嘅戰利品呀!! 佢哋連個購物紙袋,都靚過人!! ..............當中, 我買咗個Cellphone case, 就即刻用. 因為琴日跌欄咗個case. 所以, 點都要同我個電話換新裝, 而家, 我個Cellphone變咗毛毛Hello Kitty電話. 哈哈~~


真係行一間面積唔係好大嘅Sanrio,都可以比我行咗幾個鐘. 隔一陣, 就去咗食Afternoon Tea 啦!!!


依間Afternoon Tea 酒店, 係被獲選為one of the best架!! 而且, 環境裝修, 好有時尚感之餘, 都富有高貴感覺.  哈~ 


而且, Afternoon tea 位置, 係座擁在高高的23樓, 可以嘆tea 之餘, 仲可以係高處望到Las Vegas Strip(旅遊大街)嘅繁忙景色.


但我哋一行七個人,就一定要坐係大檯, 無得緊掂窗口坐. 但仍然可望到窗外嘅景色. 而Afternoon Tea啲食物和杯茶. 都不錯!! 茶類品種,還有好多選擇!! 而且, 場內的服務員好細心, 逐一介紹Afternoon Tea 嘅menu.  Nice~~~

↓Afternoon Tea 嘅環境(感覺舒服)


↓Afternoon Tea嘅食物層架!! 係有半個人咁高. 所以, 個食物層架, 係豎立在地上, 但食物嘅高度, 是剛剛可以伸手去取的. 設計好特別呀!! 又唔會"咗"到桌上的位置, 但又可以係檯邊見到三層嘅食物.  真係Very good嘅設計!!...............我飲Lychee Green Tea (好濃荔枝味---鐘意)
 
 
 
↓第一層食物是甜點:Bubble gum Macaroons, Eggnog Truffles, Fig Cake, 金薄櫻桃朱古力,第二層有Scones (暖笠笠)

↓最下個層是咸點:Salmon cucumber, Chicken curry, black forest ham, egg salad sandwich (全都很美味),還有clotted cream, Strawberry Rhubarb marmalades and jam(依啲啲查Scones 嘅醬料, 無入到鏡頭). 當然, 黎張合照 (我們左手邊係Afternoon Tea 嘅三層食物)

↓食Afternoon Tea 時, 就是遠望到Las Vegas Strip(旅遊大街)嘅繁忙景色.

↓這間食Afternoon Tea 嘅酒店, 牆身是金色, 好特別!!! 我哋去食Afternoon Tea時, 都差唔多係聖誕節, 所以, 酒店安排合唱團, 唱聖誕歌.


嘆完Tea, 就去行咗新酒店Aria.


可能,我上次去Las Vegas, Aria 酒店仲未開架!!! 今次, 就好想入去行下.


一如以往, Las Vegas 所起嘅酒店, 真係間間都會附設購物中心和賭場. 但這間Aria 新酒店, 就係走時尚嘅風格. 裝潢都幾型格架!!


最喜歡Aria 用很多白色光作燈光. 因為我覺北美洲是喜歡彩用偏黃的燈光架!! 所以,Aria 酒店用白光. 我覺好鮮明!! 望落去整體都有現代感和精神啲.  (我下次黎Las Vegas 想住依間酒店!! 可能我鐘意依個酒店嘅設計風格啦!!)

↓係Las Vegas 行得最多係天橋, 由天橋行去Aria 附設嘅購物中心(名叫:crystals gallery)



↓Aria 酒店是連接crystals gallery 購物中心. 購物中心嘅food court 有點像鳥籠

↓Aria 酒店附設嘅Crystals Gallery 購物中心好光猛, 啲聖誕裝飾好靚



 ↓Aria 酒店附設嘅Crystal Gallery 購物中心, 用了全白燈作商場嘅主光調, (北美洲少有), 但我覺用白燈好舒服. 不過, 這個購物中心, 全是高貴名牌鋪黎架!!
 
 
↓Aria 酒店附設嘅Crystal Gallery 購物中心啲樓梯, 層層都有燈, 好靚...........之後行行下Crystal Gallery,就出咗去Aria酒店嘅賭場, 係Las Vegas 真係行到邊,都連住賭場. 不過Aria 酒店, 比較走型格路線, 連賭場天花都掛滿聖誕波
 
↓間間Las Vegas 酒店, 都是要經賭場,才出到酒店門口. Aria 酒店門口個噴泉好靚.  而且, 門口牆身全是瀑布流水黎架!!


↓唔好以為牆身是白色, 其實幅幅牆,都是瀑布流水黎架!!
 


Las Vegas, 吸引之處就係行一間酒店, 都可以行成日都得. 有一切娛樂, 美食. 真係周圍都好有新鮮感. 怪不得, Las Vegas 比人認為係成人版迪士尼啦!!


真係日日都見到鐘意嘅野架!!!


唔覺唔覺行咗又幾個鐘, 晚餐去咗威尼斯人酒店食意大利菜. 其實, 我哋都係隨便選擇. 見合適便行入去食晚飯.

↓我哋去咗疑似威尼斯嘅街頭食晚餐. 望上天花頂, 又是藍天與白雲, 牆身又是意大利街頭建築.


↓我們好像坐在露天茶座食晚餐咁, 身後仲有街頭音樂聽 (我都有啲啲時間誤會自己坐係街頭食野, 但其實我係室內, 身在威尼斯人酒店內)


↓晚餐-- 番茄醬燒茄子配Gnocchi, 還有蘑菰雞肉意粉


黎得威尼斯人酒店, 就會見到威尼斯有名的小船. 啲跎手, 真係一邊唱歌,一邊控制隻小船.

Brian 話仲未帶到我去真嘅威尼斯. 所以, 就坐住個美國威尼斯人酒店版嘅小船先!! 哈哈~~


↓我哋上咗美國版嘅威尼斯小船啦!! 我哋個跎手, 去過澳門尼斯人酒店, 做過一陣架!!
 
↓還買了啲相和相架作紀念品






今日, 啲節目好似好嘆. 但都由朝出街出到深夜先返酒店!! 係Las Vegas唔覺唔覺都可以行足一日!!
 

20 comments:

  1. 蛋白奄列我Iike~
    [版主回覆01/30/2013 23:32:30]Mabel,
    -嗰日酒店賣剩蛋白奄列, 但我好想食奄列, 所以我好特別叫蛋白奄列食. (因平時我好少叫), 但蛋白食落去, 感覺light 啲. 唔錯.

    ReplyDelete
  2. i agree, Vegas is a fantasy land. It is good for holidays -- to forget about the real life!
    I wonder what Brian and his father do with the mobile phones. Do they play games?
    [版主回覆01/30/2013 23:39:17]Mrs. TinTin,
    -Vegas 好熱鬧, 咩鋪頭都好似唔想休息, 而且周圍都五光十色, 真係夜麻麻出街影相, 都唔洗開閃光燈, 都影到相. 哈.
    -佢哋(Brian & Brian's daddy) 好鐘意玩電話, 由其是等我& Brian's mom 化妝和試衫嗰陣時, 哈!
    -我真係好少用電話, 完全唔係現代人

    ReplyDelete
  3. 嘩 好開心的行程呀 !! 搞到我都好想去 !!!
    [版主回覆01/30/2013 23:42:02]Katie,
    -去啦! Las Vegas 好好玩㗎! 哈
    -las vegas 我都去過幾次, 但次次都有新感覺比到我㗎!

    ReplyDelete
  4. 一見到 Sanrio 嗰字即刻撲入嚟睇。
    你哋日日行程豐富, 邊個 plan 呢?我見到好多友誼都係旅行後無咗,全因為對行程有拗撬。 你哋一家咁夾真係完美!
    你一提"年青人"我就以為你講緊 uncle auntie 添
    哈哈 Vicky 好彩你唔係住喺 New York , 呢度間 Sanrio 好多嘢買架, 廚房嘢都唔少, 但我覺得好貴所以好少買。
    [版主回覆01/31/2013 00:00:29]Angela,
    -啲行程就係Brian's daddy 編排, 但d節目多數都係我同Brian 諗出黎, book 枱or 預訂就係Brian's mom 搞. 所以大家好清楚每日去邊樹玩. 而且我覺Brian's 父母好玩得, 咩都願意玩一餐. 玩得好投入.
    -今次vegas 之旅, 同行有另一家人同我哋一齊去. 佢哋一家三口, 其中一個成員係"年青人", 所以我係度咁樣稱呼佢囉!
    -我成日上sanrio.com 嗰web site 望hello kitty 啲新貨㗎! 最鐘意啲廚房用具, 因為夠實用嗎!上綱見到有套碟, 一pack 四隻, 諗住間間sanrio 都有, 但Vegas 間sanrio 就冇咩用具賣. 搞到想買嗰d都冇添, 但買咗好多其他嘢! 可能我真係見到hello kitty 嘢就發癲啦! 仲每日去Sanrio 行個圈先心息. 哈哈!
    -oh! 原來New York 嗰間sanrio 咁有規模, 有廚房用具㗎! 我好想去呀! 搞到我想plan 去New York 之旅呀!

    ReplyDelete
  5. Afternoon Tea 既地方好正wo
    好舒服呀
    [版主回覆01/31/2013 00:04:53]Ophelia,
    -Afternoon tea 幾時都有一個好優閒和舒服嘅感覺. 所以我好鐘意依個活動㗎! 嘻

    ReplyDelete
  6. 去旅行去玩, 行足一日真係唔覺似的!
    [版主回覆01/31/2013 00:07:15]zaza,
    -真係㗎! 去旅行周圍行下, 好快就一日㗎啦! 所以我成日都話, 快樂時光真係過得特別快.

    ReplyDelete
  7. 呢個威尼斯同澳門個一模一樣,間酒店設計都可以慳水慳力。
    [版主回覆01/31/2013 00:11:37]靚芒,
    -咁大家都係同一個集團. 就要統一啲, 咁先係威尼斯人酒店嘅trademark. 在管理和保障方面都會容易d 進行.

    ReplyDelete
  8. 哈哈,最尾張相個跎手pose好型!
    間Aria真係好似好靚咁,如有機會下次去個度住都OK喎!
    我由細到大都未試過high tea, 我都好想試下呀!
    [版主回覆01/31/2013 00:19:27]Mrs. Wu,
    -啲跎手預咗影相, 所以好識擺埋依d pose. 佢哋都係想遊客笑下, 開心下.
    -Aria, 係幾新穎嘅酒店, 但諗深一層, aria 外圍嘅配套唔太話太方便, 但如果唔介意, 想mainly 享受間酒店, 就值得住下.
    -我都係出黎社會之後, 先至試過afternoon tea. 不過, 真係好少機會可以afternoon tea 到, 平時要工作邊有閒情坐咁耐吖! 係去旅行先有機會食

    ReplyDelete
  9. 香港文華個下午茶都係用呢個架裝嘢食架。

    我去過兩次vegas同grand canyon,但係同二個唔同嘅前男友去,可能都要同我老公去翻一次先得!
    [版主回覆02/01/2013 02:18:58]Ceci:
    ~咁等你寫Grand Canyon遊記啦!!
    [Ceci回覆01/31/2013 10:19:12]哈哈,我年紀大又花心嘛,經驗可能係多啲嘅,不過我係唔信邪嘅,我估遲早都會同我老公去一次,佢去過Vegas, 但未去過Grand Canyon, 應該要去一次。
    [版主回覆01/31/2013 00:28:47]Ceci,
    -我今次係Vegas 食嘅Afternoon tea 就係Vegas嘅東方文華嗰樹食㗎! 可能同一集團,所以同香港嘅東方文華用嘅下午茶餐架, 係一樣.
    -嘩! 你有好多戀愛經驗呀! 去Grand Canyon 都去咗兩次. 但你好似去完grand canyon 之後, 就會分手收場, 不如唔好再同另一半去啦!
    -醒起, 你係一月之星, 祝你生日快樂, 身體健康.

    ReplyDelete
  10. 真係好開心呀,
    我見到你d野食好肚餓
    [版主回覆01/31/2013 00:32:08]Luxueux Yvonne,
    -去旅行, 會預咗享受, 所以係食方面, 都會比平時特別少少.
    -個macaron係bubble gum 口味,個口味都好特別㗎!

    ReplyDelete
  11. Vicky , 甜點細細件好靚 , 好吸引啊 !
    [版主回覆01/31/2013 00:34:34]ak,
    -afternoon tea, 啲食物細細件, 好" 的式", 而且食物款式又多, 見到都好開心

    ReplyDelete
  12. 國版嘅威尼斯小船同澳門一模一樣....還以上你回香港了HAHA
    [版主回覆01/31/2013 00:45:50]Farming Cherrie
    -哈, 我預先冇講比香港朋友知, 我去las vegas 旅行, 但我d香港朋友見到我d旅行相, 都以為我返咗香港, 去澳門玩. 哈.
    -咁威尼斯人酒店係一個集團, 佢哋去邊一噠地方起酒店, 都係會差唔多樣. 咁樣可以統一啲, 容易控制和管理嗎!

    ReplyDelete
  13. 我都好鐘意Afternoon Tea,感覺好闊太
    個間Sanrio幾大喎,有時我覺得美國版仲靚過日本版
    [Oli回覆01/31/2013 07:09:49]其實我唔太鐘意日本...佢D嘢食、文化等,我對上一次去日本係9年前的事了
    我依家好少買KT啦,因為佢出來出去都差唔多,而且屋企冇地方擺
    泰國都有唔少KT㗎,有D香港都未必有
    [版主回覆01/31/2013 01:58:23]Oli
    -我多倫多依邊, 因冇sanrio 鋪頭, 好多假嘅hello kitty. 係好間唔中hallmark 會有hello kitty 公仔賣. 但都係美版, 不過, 最近搵到一間加拿大人開嘅玩具店, 都會入一些hello kitty貨品. 雖然唔係太實用性, 但知道係正貨會買得安樂d.
    -其實溫哥華有間sanrio 分琑店, 有日版和美版hello kitty, 但佢哋d價, 開到上天咁濟, 見到鐘意都唔捨得買
    -所以我想去日本發癲. 你咁like hello kitty, 反而少聽你去日本, 反而你去秦國多d. 秦國有冇hello kitty 㗎?
    [Oli回覆01/31/2013 00:59:09]可能香港多數係日本版,好少有美版,所以覺得妗貴d
    [版主回覆01/31/2013 00:56:03]Oli,
    -哈哈, 闊太....日日飲tea, 啲闊太可能都會伸悶. 哈
    -我都鐘意afternoon tea, 因為我覺afternoon tea 比到一個優閒和安靜嘅感覺. 不過, afternoon tea 好難有機會食到呢! 平時Afternoon tea 啲時間都去唔到啦! 到Weekend 一定fully book, 唔洗指意享受到. 都係去旅行先享受到.
    -las vegas 依間sanrio 算細啦! 但都夠我行好耐.
    -係咩, 依家美版hello kitty 仲靚過日版咩? 我成日都想去日本發hello kitty 癲㗎!

    ReplyDelete
  14. 7個人在23樓享受high tea,又靚景,又美食,人生難求!
    Hello kitty紀念品永遠都吸引。
    [版主回覆01/31/2013 02:09:05]冬日Winter,
    -afternoon tea 永遠帶到一個優閒和舒服嘅感覺. 但多數去旅行時, 先享受到.
    -我太like hello kitty, 一入到去sanrio 店, 就真係唔捨得出黎, 哈

    ReplyDelete
  15. I love to walk the Gallery, but some of the items are too expensive! To be honest, I like the afternoon tea is HK much better than the US!
    [版主回覆01/31/2013 02:48:05]Bid daddy,
    -gallery 係幾好行, 幾多嘢睇,但嗰度啲嘢太貴, 唔捨得買.
    -香港嘅afternoon tea 我都係食過一次, 但今次美國las vegas 嘅afternoon tea 都唔差, 有個良好印象比我

    ReplyDelete
  16. Afternoon Tea t好吸引~環境又靚~~!
    個毛毛KITTY真係好得意~!KAWAII~!
    [版主回覆01/31/2013 02:54:58]素會員,
    -Afternoon tea 真係比到一個好舒服嘅感覺我, 啲食物細細件, 又配清香嘅熱茶, 人都輕鬆曬.
    -依間afternoon tea嘅環境, 我都好鐘意. 高尚又舒服
    -個毛毛hello kitty 電話套, 我都好like, 而家仲用緊.

    ReplyDelete
  17. You really have a very nice trip, Happy for you! How are u recently?
    [版主回覆01/31/2013 03:01:43]空中少奶奶,
    -難得去旅行, 就會玩得投入d, 令自己盡情happy 下. 哈
    - 我最近都幾好, 一切以回日常d 工作軌道, 其實去完旅行初期, 要即時投入工作, 真係好攰呢, 日日都想瞓. 所以, 早排在寫blog 方面放下腳步, 而家要慢慢update 返.
    -其實, 我係第二個平台, 都見到你和Mochi b 嘅消息. 而家Mochi b 都半歲人仔, 好得意呀!

    ReplyDelete
  18. :+:+:涼粉子:+:+:31 January 2013 at 00:53

    天呀~~~~~我見到SANRIO都好開心...個PAPER BAG都靚過人~!!!!!
    [版主回覆02/01/2013 02:10:09]涼粉子:
    ~我都係呀!! 知道美國有Sanrio, 我簡直就日日要去行下先Happy!!! 因為Sanrio裡面咩都好靚, 行到唔想走!! 而且, 多倫多依邊無Sanrio, 我點都係美國行返夠本!!
    ~個papper bag 我有keep 住,因為好靚靚!!

    ReplyDelete
  19. 咁快d 叫brain同你去威尼斯喇!!!!!!!!
    [版主回覆02/05/2013 07:15:34]傻瓜.菲:
    ~有機會,一定會去的!!!

    ReplyDelete
  20. afternoon tea & hello kitty =] 個架伸左出去,我覺得如果係我一家整跌d野食落地下...
    [版主回覆02/05/2013 07:15:46]bubibu*
    ~你家人,好大動作架!!哈哈~~

    ReplyDelete