Las Vegas--Day 3 (Grand Canyon--大峽谷)


December 20,2012 (Thursday)


這天, 就是去Grand Canyon(大峽谷) 嘅日子.

大峽谷真係好壯觀, 我哋上到去大峽谷的透明遼望台(Skywalk, 又名:空中玻璃走廊 ) 幾開心!!  因為由Las Vegas 上到去大峽谷真的是不容易呀!!


↓空中玻璃走廊, 是世界上第一個懸掛在峽谷懸崖邊緣的空中玻璃的觀景走廊,走廊是以一個U字形興建的. 透過, 這個玻璃走廊, 能觀看其下1,200公尺的壯麗峽谷. 在離地1200 公尺的玻璃走廊步行, 真係每行一步, 都有點驚驚哋!!哈哈~~ 但我哋仲舉高相手, 擺好pose, 在空中玻璃走廊影相!!


講返, 去大峽谷, 當中嘅過程先.......

我哋是在網上報名, 大峽谷遊的.  我哋Join  咗個一天Local Tour, 專程係上去「大峽谷」的.   我哋只係在酒店樓下, 上旅遊巴. 就可出發.  由於, 由Las Vegas 去大峽谷, 需要四小時車程, 所以, 晨早5am 就集合, 上旅遊巴啦. 

當天, 我真是零晨4am 就要起身, 刷牙洗面啦!!  好彩, 這個Tour 有提供早餐給團友的!!! (橙汁和蛋糕). 慳咗食早餐時間.


↓上到旅遊巴,只係5am. 原來, 五光十色的Las Vegas旅遊大街, 都好似未起身. 咩都熄晒燈(我仲以為Las Vegas 旅遊大街, 會時時刻刻都唔熄燈架!!)


原先, 諗住早起身, 唔緊要. 可以坐在4小時車程的旅遊巴, 大瞓特瞓.  

但這個大峽谷旅遊團, 實在太細心啦!! 每個鐘頭停一次車. 看足大峽谷, 沿途嘅旅遊景觀!!! 例如:參觀水霸, 參觀公路大橋, 參觀特式便利店, 還細心到, 帶我哋落車去廁所.

而且, 上大峽谷的路, 又比較崎嶇. 真係 "鄧"住上到大峽谷!!  真係想喺旅遊巴休息,衝電......都唔係話太得. 

↓零晨5am 上到旅遊巴, 真係眼都未僧大........我哋就係坐依架雙層旅遊巴去大峽谷

↓離開Las Vegas 旅遊大街, 只係隔離另一條大街, 周圍嘅景色, 就已經好似沙模咁嘅款!! (如果唔離開Las Vegas 旅遊大街, 真係唔知Las Vegas 旅遊大街, 前身都係沙模)


↓去大峽谷途中,  導遊帶我哋參觀一條紀念大橋先


↓就係依條橋啦!! 當時, 真係用咗好多人力去興建......在參觀大橋時, 見到Brian's parents 仍是手拖手,一齊行, 好sweet 咁.


 ↓之後, 第二站, 導遊帶我哋參觀水霸,...........水霸位置, 也是太平洋調較時間地區, 我身後嘅地方, 就要較快一小時.
 
↓再之後, 第三站, 導遊帶我哋去一間好特式嘅便利店, 因為, 沙模上零零捨捨, 得依間屋, 依間屋就係便利店, 有啲似以前細個睇Cowboy電影裡面, 啲環境咁款......而我身處便利店嘅位置, 已經去美國第二個州---Arizona 啦!! 依度仲落雪!!


↓便利店背後, 係一大片落過雪嘅沙模!!



參觀完一個又一個旅遊觀光站. 旅遊巴, 最後, 終駛到目的地啦!!

到達目的地 (大峽谷), 真係好開心!!因為----終於都到啦!!

大峽谷, 啲自然景色, 真係好壯麗呀!



↓到達大峽谷啦, 好壯麗呀!! 不過, 當日遊客都幾多. (估唔到最多係五星人, 好驚驚!!)



↓我即是同大峽谷影相!! 峽谷深度有離地1200尺!!


↓見唔見到個蝦肉色嘅U字形建築物, 我就是期待上這條, 全世界上第一個懸掛在峽谷懸崖邊緣的空中玻璃走廊
 

不過, 大峽谷為了安全與觀光品質, 上到大峽谷的空中玻璃走廊, 係唔可以攜帶任何物品上去, 空中玻璃走廊的. 包括: 手袋和相機. (但有一個免費locker, 保存所有材物). 當中, 也需要過一個security check (類似過海關). 以防有旅客靜靜雞攜帶一些物品向上, 大峽谷的空中玻璃走廊.


即係話, 大峽谷懸崖邊緣的空中玻璃走廊, 係唔可以自己影相, 要在大峽谷的空中玻璃走廊影相, 大峽谷嘅管理業者會用佢哋影相器材, 幫我哋影相. 當然每張相, 係要付款的.


還有, 大峽谷嘅管理業界, 會在每個上, 空中玻璃走廊的遊客, 發出一個特殊的鞋套, 要每個旅客套上鞋套, 才能塔出空中玻璃走廊上, 這舉動是, 以避免遊客滑倒及刮傷透明玻璃. 而且, 大峽谷的空中玻璃走廊, 每次只能容納大概 80-100 位遊客.


所以, 步出這條建在懸崖邊緣的空中玻璃走廊. 真是不容易呀!! 但就十分值得!! 一來, 可以踏出離地面有1200 尺高的空中玻璃長廊觀光, 感覺好刺激. 二來, 在空中玻璃長廊, 就是好似置身在峽谷中. 好壯觀呀!!




↓我哋身在大峽谷空中玻璃長廊中, 腳下是玻璃地版.  這些相, 是大峽谷管理員, 用他的攝影器材影架!! 我哋似唔似身在峽谷中??


↓坐在大峽谷的空中玻璃長廊影相!! 我哋pat pat 以下就是離地面深的峽谷!! (見唔見到, 我哋着住鞋套的) .......這條大峽谷的空中玻璃長廊是U形設計架!!一邊行便能一邊看到大峽谷的深懸!

↓這些相, 是大峽谷管理員幫我哋影嘅相....我哋成個packing 買返屋企. 當中, 還會送平時, 大峽谷平時嘅美麗相片. 好像出彩虹與空中玻璃長廊嘅相. 係packing 中送的相!!


大峽谷嘅範圍都很大. 我哋去完, 空中玻璃長廊之後, 再坐旅遊巴, 去第二邊峽谷睇.

↓第二個角度的大峽谷


↓幸好, 這天的天氣是天睛, 影峽谷很清楚!!



最後, 我哋就坐係, 座擁360度既大峽谷食午餐. 估唔到上到咁高嘅山, 有很多中式食. 可能大峽谷真係太多亞洲人遊覽啦!! 他們是米飯人. 所以, 大峽谷的食物部, 提供中餐, 多過西餐.

Brian 幫我, order 咗一客咖哩雞飯呢!! 其實, 都知上到咁高嘅山, 啲中餐唔會好食. 但中餐order 最方便!!! 

↓午餐----就是座擁360度的大峽谷吃

↓360度的大峽谷相!!!





    這個Grand Canyon 大峽谷一日團, 真係由朝去到黑!!! 坐車去到自己住嘅酒店, 已經是9 pm 啦!! 

 ↓坐旅遊巴回酒店其間, 一邊望住日落, 一邊返酒店!!

↓回到酒店時, 剛巧酒店有個聖誕幻燈表演. 唔同顏色嘅雪花, 在酒店牆上飄着~~靚


↓去足一日團, 回酒店時, 見到酒店棵聖誕樹和聖誕幻燈表演. 真係約都無咁岩, 可以見到!!!

去完一日旅遊團, 坐足8小時旅遊巴士. 仲要通山走. 其實, 已經好攰!!

但咁啱, Brian 屋企個邊, 有個Auntie and Uncle, 還有他們的女兒.  咁岩係依日, 由香港飛返黎Las Vegas. 所以, 去完大峽谷一日旅遊團. 真係換件衫, 就去同這家由香港飛黎Las Vegas 的Brian 屋企個邊嘅朋友食晚飯. 

我哋去咗Wynn 酒店嘅Red 8 食中餐.  


↓Red 8 中餐, 我哋叫咗官寶雞丁

↓咕魯肉, 牛肉炒麵, 牛肉粥......仲有好多好多, 但有其他Auntie and Uncle 面前, 唔太好意思影相!!

↓食完晚飯, 大家一齊行酒店裡頭嘅購物中心行, 當中見到個蠟像, 但其實係人扮架!!!  這天, 在酒店購物中心嘅收獲. 就是bath ball. 用黎浸浴架!!


↓之後, 去Encore 酒店, Encore 酒店啲地毯, 好靚, 紅檔檔, 仲有好多蝴蝶.  再之後, 係Encore賭場玩兩手!!! 這天, 由朝出街出到晚, 玩足一個對!!
 

18 comments:

  1. What a wonderful trip!! I went to Grand Canyon many years ago. There was no bridge and no chinese tourists back then. I remember visiting a small hotel/inn. Don't know if it is still there.
    [版主回覆01/24/2013 03:50:01]Mrs. Tin Tin:
    ~我諗你都好鐘意Grand Canyon, 你由法國走美國, 都唔近呢!!
    ~我都係join local tour. 全部行程都安排晒. 我坐個架旅遊車, 都無亞洲人, 得我哋四個係chinese. 初頭仲以為無咩亞洲人去. 點知上到山, 就全部都係五星人. 他們仲有講國語嘅導遊帶住. 但五星人嘅舉止和言行都特別啲. 我見到好有啲驚!! 而家Grand Canyon 啲指止牌, 有簡筆中文字架!! (不過, Las Vegas Strip, 我見到好多五星人和kimchi 人)
    ~不過Grand Canyon 嘅大自然景色真係好壯觀.
    ~你講個間small hotel/inn, 我唔覺有, 可能我無留意.

    ReplyDelete
  2. 我有畏高一定唔敢坐長廊
    [版主回覆01/24/2013 03:49:40]mabel:
    ~我反而無諗到畏高依個問題. 只係好想上去條玻璃長廊行. 其實, 唔會好驚. 因為太多野要望. 啲大自然景色, 真係好壯觀. 係咁望, 都黎唔切驚!!

    ReplyDelete
  3. 咁早起身,Brian個樣好似未訓醒咁
    妳地4個合照個幾張相,好正丫
    [版主回覆01/24/2013 03:49:20]Oli:
    ~唔好話Brian未瞓醒, 連我都未僧大眼就上旅遊巴啦!! 但一定要咁早起身先趕得切即日來回. Grand Canyon 離Las Vegas 都唔近!! 但就好值得去. 因為Grand Canyon 個景色真係好妝觀!!
    ~張合照相, 係Grand Canyon 員工幫我哋影, 佢教我哋扮pose 架!! 有時,揾人影相, 都幾開心架!! 哈哈~~

    ReplyDelete
  4. Brian's parents are so sweet!
    [版主回覆01/24/2013 03:49:22]HM:
    ~我都覺架!! 到依個年記, 仲手拖手出街!!

    ReplyDelete
  5. 其實4小時車程中,仲有其他景點都好,上車落車唔覺唔覺好快就到目的地!大峽谷真係好壯觀!
    [版主回覆01/24/2013 03:49:24]ccKitty:
    ~我原先以為可以上車瞓, 點知隔一陣就落車!!
    ~不過, 依個團都好細心, 真係睇咗好多野!!!
    ~大峽谷.....自然景色, 真係好壯觀!!! 我第一眼見到, 都呆咗. 因為真係好壯觀!!

    ReplyDelete
  6. 我都好想去一次,不過我怕高,見到都驚驚......
    [版主回覆01/24/2013 03:49:27]Mrs. Wu:
    ~其實上到去條玻璃長廊, 真係好多野望, 而且長廊上有個Grand Canyon 員工介紹少少野我哋知, 周圍望下, 都黎唔切驚!! 所以, 唔覺唔覺, 好快就行完. 我想行多次呢!!

    ReplyDelete
  7. 我都以為LASVEGAS係廿四小時燈火通明添
    我都好想上嗰條橋呀, 可惜我孤寒。下次有機會一定要試!
    [版主回覆01/24/2013 03:50:22]Angela:
    ~我都以為Las Vegas 條Strip 都係開燈開足24小時架!! 但原來5am 個陣時係會無燈. 依啲先係其景, 所以特登影低!! 哈哈~~
    ~我都係上網book 團去Grand Canyon架!! 有時網上有啲good deal, 但就要keep 住日日check. 揾discount code
    ~你成日咁捨得買野比Dondon, 你應該都要用返同一樣心態, 對自己好啲呀!!
    ~你而家係咪一邊食緊Wasabi 蠶豆, 一邊讀我個blog 呀??哈

    ReplyDelete
  8. WA!!!大峽谷真係好壯觀呀!!好高既U形玻璃走廊!感覺上好刺激呀~!
    原來個蠟像人扮~見到佢郁時有冇嚇左一跳?XD
    [版主回覆01/24/2013 06:31:16]素會員:
    -其實,上到去大峽谷,好多野望, 而且, 玻璃走廊上,有工作人員講解山嘅形狀, 所以, 周圍望下, 唔覺唔覺就行完!! 但望到大峽谷個深淵, 真係好深呀!!!
    -個蠟像, 好有定力, 真係好少見到佢 郁, 但有啲遊客(五星人)會比tips個蠟像, 欖住黎影相, 想整到佢郁. 依樣, 我見到都驚!!

    ReplyDelete
  9. Vicky, 好多謝你的分享. 真的很精彩. 我Honeymoon時係由香港開始跟旅行團的. 行程緊密, 只係到此(Las Vegas)一遊吧了. 我們到達時已過了晚餐時間, 第二日下午就要走. 經過一輪舟車勞頓, 有d頭"赤赤", 唔敢join第二日的, 坐小型飛機大峽谷遊. 一來怕"西"到嘔, 二來時時聽到有撞機意外, 三來Angela 話齋"貴" (廿幾年前要差不多HKD1500/位), 四來畏高. 哈哈 ! 唔去咪唔去囉, 咁多藉口
    而家好D, 可以坐旅遊巴.
    [版主回覆01/24/2013 06:34:50]Alice:
    -其實,坐旅遊巴,都要頂得住啲山路, 因啲山路比較"登"架!! "登"度好眼瞓!!哈哈~~
    -不過, 我成日覺跟團啲時間太緊揍啦!! 由其事香港啲旅行團, 時時都好趕, 可能真係望兩眼就上車!!而且, 你當時由香港飛去美國. 真係飛咗好多個鐘!! 真係會攰啲嘅!!

    ReplyDelete
  10. 行玻璃橋一定好驚險,好刺激, 好想試吓呢
    [版主回覆01/24/2013 06:57:00]Jo姐姐:
    ~有機會真係要試下呀!! 係玻璃長廊, 真係見到大峽谷個深淵架!! 真係好深呀!!
    ~雖然, 玻璃長廊,好似好驚險,但好值得去呀!!

    ReplyDelete
  11. 以前也去過Grand Canyon , 好多年前咯.
    [版主回覆01/24/2013 06:57:01]小倩 (Jade)
    ~Grand Canyon真係好壯觀,你都去過, 你一定更容易感受我講咩!!

    ReplyDelete
  12. 空中玻璃走廊...我一定唔敢行上去姐
    聖誕幻燈表演好正呀,D雪花好靚靚
    我都好中意買BATH球球嫁
    [版主回覆01/24/2013 06:57:55]Ophelia:
    ~條空中長廊,唔驚架!! 上到去有工作人員講解山嘅形狀,我周圍望, 唔覺唔覺都行完條橋啦!!
    ~Las Vegas 好識攪聖誕氣氛架!! 啲聖誕幻燈,真係整到好靚. 吸引好多遊客(包括我)都係咁影相!!
    ~ 我無浸浴習慣架!! 係Brian 見到酒店個大浴江, 令到佢有浸浴念頭. 我哋都係頭一次買Bath 球球. 不過, 用依啲Bath 球球黎浸浴,令到皮膚都幾潤架!! 因Las Vegas 啲天氣係非常乾燥架!!

    ReplyDelete
  13. 條走廊好特別, D相好靚呀! 同Brian's family 一齊去玩, 好sweet 呀!
    [版主回覆01/24/2013 06:57:17]小咪咪:
    ~條走廊,係玻璃走廊, 今次去旅行, 好期待上去依條長廊行. 而且, 透過玻璃長廊,真係望到大峽谷個深淵,好深呀!! 好壯觀
    ~Brian's parents 好活躍, 分分鐘有活力過而家啲後生, 所以,同Brian's parents 去旅行都幾好玩架!!

    ReplyDelete
  14. 一世人真的要去一次大峽谷走個圈.......!!
    我要去呀.....
    [版主回覆01/24/2013 06:59:07]冬日Winter:
    ~有機會都去下!好值得去!!~~

    ReplyDelete
  15. 令我鈎起回憶! 嗰次坐小型飛機去遊, 架機左片右片, 心驚!
    [版主回覆01/24/2013 06:59:11]zaza:
    ~我哋無揀坐小型飛機遊大峽谷呀!! 你當時好大膽呀!!

    ReplyDelete
  16. Vicky, this maybe what you would like to rent.
    http://www.tepwireless.com/wifi/France
    [版主回覆01/24/2013 06:58:58]Mrs. Tin Tin:
    ~多謝你呀!! 好好嘅介紹呀!! 其實, 我都唔知自己book間酒店, 係自己房間有無得上網!! 不過, 你依個介紹都係好選擇!!
    ~你好有我心!!

    ReplyDelete
  17. 大峽谷啊,好壯觀呀,你就好啦可以去大峽谷玩,羨慕 ING ^^
    [版主回覆01/24/2013 06:59:07]samsamdandan:
    ~我去美國近啲嗎!! 唔洗羨慕我啦!!

    ReplyDelete
  18. Grand Canyon is a must see!
    [版主回覆01/30/2013 23:19:50]Big Daddy,
    -係呀! 雖然坐好耐車先去到Grand canyon, 但個度啲大自然景好狀觀.

    ReplyDelete