睇樓@Vancouver


December 30,2012 (Sunday)



這天, Brian 叫我趕快食早餐, 之後, 着好衫, 準備帶我去一達地方



原來他帶我去睇樓!!



Brian好知我鐘意住咩地方, 所以, 去睇樓嘅地區, 都是圍繞溫哥華市中心. 他還係我哋睇樓附近嘅地方, 周處帶我行一圈. 由交通配套, 到購物地方, 都帶我行一行, 確保我鐘意為止.



Brian仲話, 如果我唔鐘意依區, 會再揾另一區. 合我心意為止!!!



其實, Brian 都無特別話過邊個日子, 會去溫哥華居住, 但我都費事問, 因要講, 佢自然會講,  但我只知道, 我哋將來會在溫哥華生活. 不過, 知道Brian 會揀到合我心水. 都知Brian好顧及我感受!!


而且, 這個睇樓嘅活動, 真係安排得好悉心.


況且, 這一區都唔錯!! 近購物, 夠熱鬧, 近國家級公園, 望到海, 近坐車, ....平時唔洗下下渣車, 只趕步行都可以生活到!! 不過, 最緊要, 係感覺安全!! 依樣野, 係睇樓嘅依一區都感受到!
 


↓我哋都係鐘意住係大廈, 所以, 都係睇大廈為主



↓啲大廈, 原來全是對海景 (太平洋)



↓大廈落下就係海



↓係大廈樓下行幾步就見到大海, 仲係私人遊艇停泊地方!!



↓行無一陣,就到海灘公園, 好多小朋友玩沙 (個公園係叫做Stanley park,公園面積有1000英畝, 公園受加拿大政府保護, 例入國家歷史遺產區, 公園唔會賣給發展商, 起樓. 而公園當中有沙灘, 遊人緩步徑, 騎腳踏車徑, 兒童遊樂場, 玩滾軸溜冰場地, 而且公園近溫哥華市中心, 所以, Stanley Park 也是旅遊熱門地之一)


↓個公園好大


↓冬天都好多人行公園 (可能溫哥華嘅冬天, 係全加拿大最暖嘅地方)


↓係公園遠望可以見到貨輪 和有人玩水上hiking



↓我去到公園, 就會撲去玩千秋 (我同啲妹, 由細到大都係咁), 所以, 見啲細路玩完千秋, 我就撲埋去. ....原來我哋睇樓嘅地方, 都幾近五帆酒店. (五帆酒店--亦是溫哥華上遊輪嘅地點 )



↓又幾近Vancouver Convention Centre (見到冬季奧運嘅火炬和一隻lego 海豚)

 

↓最開心, 睇樓個區, 近Robson St (溫哥華,最集中----行街地方), 我仲係個度食咗一間好美味嘅拉麵






-----------------------------------------------------------------------------------------


夜晚, 就係Brian 和Brian's daddy---兩父子一齊廚藝顯技!!



其實, Brian 父母係未食過Brian 煮嘅野食架!! 平時, 只係在電話筒, 憑着Brian 形容比Brian 父母知, 煮咗咩咩咩菜式.



而且, Brian 都係近年才研究廚藝, 所以, 真係唔係好多人食過Brian 親手煮嘅菜式!!



初頭,我覺Brian's 父母, 都覺Brian 在廚房, 只是玩玩下, 但當Brian父母見到Brian 下廚過程, 都好驚訝. 而且, 煮出來嘅菜式, 好好味添!! Brian's mom 食到停唔到口添!! 哈哈~~



↓Brian 煮飯, 他屋企幫佢裝扮成咁, 好好笑!! Brian and Brian's  daddy 一齊弄晚餐, 我哋女士坐埋一邊睇電視, 哈哈~~



↓Brian煮野食, 真係好認真,仲洗埋野!!



↓晚餐有煙三文魚沙律, 意粉 (Brian's daddy 弄的)


↓還有白酒...........................還有Brian弄的檸檬雞翼


↓一白一紅酒


↓甜品------特別版三角朱古力

10 comments:

  1. Very nice apartment in Vancouver ! It attacts me a lot ! Is it near to chinese mall ?
    [版主回覆02/10/2013 10:41:44]Happy girl,
    -唔近Chinese mall 㗎!最緊要交通方便, 唔洗楂車都得, 咁到時去邊都好便利

    ReplyDelete
  2. 幸福到~~~~~羨慕死我囉。
    祝你哋快啲買樓快啲搬去溫哥華
    加拿大啲大廈好新好靚, 呢度啲大部份都好似炸過咁。
    [Angela回覆02/10/2013 20:19:34]未來兩年 Vicky 好多轉變呢,搬過西岸,搬屋,揾工,生馬BB。我啲BLOG友個個生哂BB喇,見到BBBLOG都開心。
    係呀, 其他STATES啲大廈好新。NEW YORK太歷史悠久了,呢度四十年樓都叫新樓。
    [版主回覆02/10/2013 10:57:57]Angela,
    -我希望快d去到溫哥華, 因為轉變都要時間適應. 所以越快越好啦! 仲可以生馬仔. 哈哈!
    -究竟會唔會區域問題, 其實美國會唔會有d區嘅大廈都不差, 設備完善? 只係區域有無發展和保養!! 有時, 區域問題和生活方便係要有取捨!!

    ReplyDelete
  3. 可能係我家姐住嗰度喎, 佢屋企都見到奧運場地同埋個海架, 幢大廈個樣都似佢屋企呀.
    [Ceci回覆02/12/2013 04:06:42]我屋企幾姐弟都friend架, 不過係少見面啲囉. 呢個家姐兩年前一齊返香港見過. 佢鍾意冬天返, 我多數初夏, 夾唔啱時間.
    [版主回覆02/10/2013 15:46:08]Ceci
    -咁你應該約埋你依個家姐返hk.哈哈!
    -好難得大家都friend到. 啱傾. 聚下啦!
    [Ceci回覆02/10/2013 11:23:30]都friend架, 佢有成日叫我去探佢,不過我諗住去得溫哥華都差不多等如返到香港喇,有假我多數返香港。
    [版主回覆02/10/2013 11:06:17]Ceci
    -oh! 原來你家姐係溫哥華都係住依區, 又會咁啱嘅!
    -你同你溫哥華個家姐friend 唔friend㗎! 如果Friend, 你就搵機會去探家姐, 你又可以享受下中菜

    ReplyDelete
  4. Awww, he's so sweet to you.
    If u plan to move to Vancity, do make sure u visit Europe as many times as possible while u are still in TO...hahaha, another great excuse, I mean reason to travel.
    [版主回覆02/10/2013 15:57:31]Dolphine
    -哈! 我今年都計劃緊去歐遊呢!
    -其實由溫哥華飛去歐洲, 都係飛多一兩鐘頭飛機時間(同多倫多飛去歐洲行程,作比較), 因為由溫哥華飛去歐洲, 飛機會飛高d, 所以由溫哥華飛去歐洲都唔會特別耐.
    -不過, 要去旅行,就咩excuse 都可以講得出,哈

    ReplyDelete
  5. what's the paper near the wok when Brian was cooking? Just a paper towel? Or a recipe?
    [版主回覆02/10/2013 16:03:18]Mrs.Tin Tin,
    -係paper towel 黎㗎! 因Brian 要煎野, 怕d 油彈到周圍都係, 怕抹, 所以放d paper towel 係爐邊. 哈!

    ReplyDelete
  6. :+:+:涼粉子:+:+:8 February 2013 at 03:50

    見到都覺得SWEET...細心又溫柔的男仕都幾難得~~^_^
    [版主回覆02/10/2013 16:06:28]涼粉子,
    -哎呀! 咪咁講, 佢都係想比個心理準備我.

    ReplyDelete
  7. D餸連賣相都好睇
    [版主回覆02/10/2013 16:11:10]Lily,
    -Brian 屋企嗰邊比較注重餐桌禮儀又鐘意食嘢, 所以係佢屋企食飯, d嘢食都好擺得好靚靚!

    ReplyDelete
  8. Vicky
    有細心的 Brian照顧 食, 住, 行.....妳一定安心, 又開心呢 !

    [版主回覆02/10/2013 16:13:24]冬日Winter,
    -佢都係想早d比個心理準備我!

    ReplyDelete
  9. 你倆好事近
    [版主回覆03/02/2013 10:19:42]Zara,
    -其實我對依d , 都冇咩所謂, 只是大家一齊, 會開心就可以

    ReplyDelete
  10. wah brian 真係一個筍盤 haha, 快d 嫁比佢啦:P
    [版主回覆03/02/2013 10:22:45]Farming Cherrie,
    -你咁講Brian 會好開心.

    ReplyDelete