檬粉+Hp touch pad


August 19, 2011 (Friday)

    有日, 經過屋企的後面街, 見到有間餐廳, 貼着"新張營業". 而且, 裝修都不錯! 但唔知啲食物好無食. 所以, 攞定張外賣紙. 望過清楚先!! 原來, 這間新餐廳是食越南食物為主.


    很久沒有享受越南食品, 星期五沒有煮飯意慾, 入夜, 又想同Brian修理頭髮, 都唔想出去食. 所以, 便打電話去依間越南餐廳叫個自取外賣. (自取有10 % off, 而且,沿路回家都會經開!! 自取無問題啦!)


    諗住, 如果食物味道ok, 下次會考慮去這間越南餐廳堂食, 因為間越南餐廳啲裝修都幾得. 點知, 原來味道只是一般. 外籍人士可能會接受, 但我係短期內唔會再試住.   
 

↓餐廳內裡裝環境, 餐廳內都燈光, 每隔數分鐘, 會有不同顏色的轉變.



↓我order了兩個檬粉, 份量都幾多, 但味道一般。 唔知係咪新開張, 有兩粒糖 and 兩包fortune cookies 送.




----------------------------------------------------------------------------------------

     在我剛取完越南餐廳外賣途中, Brian 打電話給我!! 原來, Hp 公司, 在昨天宣佈停止開發平版電腦and 個人電腦業務之後. 今天, 市面上的Hp 平版電腦, 即時降價發購. 由原本$499 (cad) 跌到$99 (cad). 真是沒有聽過平版電腦會如此低價.


  
 原本坐在家等待我的外賣的Brian, 在網上得知依個消息後, 便馬上衝了出街購買一部. 其實, 屋企已經有4部電腦, 2個平版電腦. 但喜歡電子產品啲人. 買多一部一定會唔嫌多的.

 

    不過, 慶幸是我早輪阻止Brian購買這部Hp 平版電腦. 現在大降價, 我就由得佢買啦! 
 
我也很少見Brian跑到全身汗回家. 是為着去買電子產品. 幸好, 他跑得有價值, 因為這部平版電腦, 是店內最後一部存貨!!


↓就是這部Hp 平版電腦......(其實,我試玩過這部平版電腦, 以我唔太了解電子產品黎講, 依部機都幾好用的, 但幣在Hp 不懂宣傳, 浪費這部平版電腦的潛在力)

8 comments:

  1. ~又真係幾抵喎!另外間越南餐廳裝修幾特別!!
    [版主回覆08/26/2011 05:08:14]Mrs. Beauty:
    ~部Hp touch pad我諗香港都減緊價,right??
    ~間越南餐廳啲裝飾, 真係好特別, 但味道就唔係我想要!! 不過,可能而家剛開業,廚師未能掌握得好對位!! 遲啲先再幫襯!!

    ReplyDelete
  2. 自取外賣....即是 "自取其肉" .....哈哈 (講下笑呀呀, 不要介意呀)
    [版主回覆08/26/2011 05:08:36]冬日Winter:
    爛gag

    ReplyDelete
  3. I love Vietnamese food !
    [版主回覆08/26/2011 05:10:17]May:
    我都係架!! 我都鐘意食越南food...但我食依間就馬馬! 可能新開啦! 廚師未能掌握得好對位!!隔段時候先再幫襯!!

    ReplyDelete
  4. 我同老公有一部電腦, 一部 laptop, 有時仲會每人帶公司部 laptop 返屋企, 咁就會有4部電腦. 我以為算多 ... 哈哈, 不過原來你地有4部電腦同兩部平版電腦, 宜家又再添多部平版電腦!
    [版主回覆08/30/2011 10:45:48]Weny(Wedy): 原來係你。Once,轉咗新blog,有啲blog 友名會轉變咗。好彩你有講返。唔該你
    [Wedy回覆08/30/2011 09:11:06]唔好意思, 唔記得你 upgrade 左我留言個名會唔同左 : P ... 我係Wedy 啊: http://hk.myblog.yahoo.com/wedy-fauna
    [版主回覆08/27/2011 05:55:07]Wendy Cheung:
    ~你以前係度留過言未架!! 因為Upgrade 咗yahoo blog, 就很難見返啲網名.
    ~~其實,我家還有更多部電腦, 係舊咗, 所以, 收埋了!! 我每天只用一部電腦, 我仲要係唔太識用,只識寫blog , check email and 睇報紙....就係咁多!! 我都唔明, 我隔離果個男士, 點解可以一次過擁有咁多部電腦才開心!!

    ReplyDelete
  5. 真係勁平呀!!
    不過對於我黎講都係無乜實際作用
    男士對電子產品既追求就好似我地對護膚品/衣服既追求一樣, :P
    [版主回覆08/27/2011 05:55:56]M.C (Do. Re. Me)
    ~說得對, 雖然係平, 但對我黎講無實際作用. 但男士就係很喜歡電子產品, 買多多都得.
    ~~我個人, 可能好無所謂,有很多化妝品, 護膚品 and 衫,我真係到需要才會買!!有幾次, 我試過, 係Brian 幫我買埋添!! 哈哈~~

    ReplyDelete
  6. Great buy!! Brian is good!!
    [版主回覆08/27/2011 05:56:09]Big Daddy:
    係good deal, 但家中實在太多電子產品了!!

    ReplyDelete
  7. *開心幸福PooH*26 August 2011 at 08:14

    嘩!!!!!真係好平喎!!!!如果香港都有咁平我都會仆到去買....哈哈!!~
    間餐廳好靚呀!!!!!我想去~~~~哈哈~~~好似美洲地方好鍾意派fortune cookies......但澳洲真係唔多興呢家嘢....多數農曆新年嗰幾日先有....
    [版主回覆08/27/2011 05:56:31]開心幸福Pooh
    ~我睇香港網上報紙, 得知香港都有得買hp touch pad呀!! 價錢都係$780 or $800 (hkd)如果你有需要, 就快啲去買返部啦!!
    ~~係咩, 原來澳洲唔興架!! 我依度食中餐, 大多都有Forture cookies 架!! 但大多比外籍人士, 啲中餐啲店員見你係亞洲人, 未必比Forture cookies 你架! 我懷疑我叫外賣, 所以, 啲店員唔太清楚係咩人, 所以, 放埋啲Forture cookies 入外賣袋裡頭囉!! 而且, 係我幫襯依間越南店係新開張, 送野比人都鬆手啲...哈哈~~

    ReplyDelete
  8. Do you like the food there? Where is that? Lucky you to get such a good deal :D!!!
    [版主回覆08/30/2011 20:11:54]Smac: 我鐘意餐廳嘅裝修,但食物就唔太啱我口味,但我都係試咗一款食物。但依間食店此終新開,等多陣,等間餐廳run順咗,再去試過,。。。依間餐廳係507 Yonge st. 店名叫Fickle(中文名:花心)

    ReplyDelete