跑步機上

August 13, 2011 (Saturday) 27℃

    星期六一起身, 已經12pm了. 我隔離個果竟然---提議去「跑步」. 我聽到都驚訝. 不過,可能係微博嘅影響.   因為我隔離果個好緊掂香港的娛樂圈消息. 近來他追開鄭秀文的微博. 鄭秀文成日post 做gym 相片. 可能係咁.....我隔離果個走去了跑步!

    我見未玩過樓下club house啲跑步機, 有人提議跑步, 都想試下囉!! 換咗衫,便落下個club house跑跑跑....

    初頭入去club house, 一個人都無...我咪影下相囉!! 點知隔一陣, 就一大堆人入咗黎. 原來,我座大廈人都幾健康. 喜歡做運動!

   我跑到腳到酸, 先跑到幾分鐘. 我見到啲人跑得好起勁...好佩服. 我跑咗陣已經超肚餓了!!...返番樓上整件腿蛋三文治. 仲好快食完添!!

↓我們在跑步機上.................我跑步時掛住望電視..............Brian跑步的戰積   0





↓跑步過後的三文治.0




    其實這天, 需要做兼職的!! 但都係做咗陣, 就攪掂!! 超開心!!  做完野, 當然,  順道出下街!! 係無意中, 行咗入Hallmark 店, 見到好多蠟燭做大清貨. 買咗成堆蠟燭, 都係$2 (加幣)咋. 開心到我吖!!  依邊大廈單位, 廚房通常都無窗口位. 煮飯時點大量蠟燭會令到屋企無咁大陣煮飯味!! 所以, 我長期買很多蠟燭在家中.

   還去了星星咖啡店飲咗下午茶!!  飲完過後,還係星星咖啡店買咗盒即沖咖啡, 屋企再飲....

↓做兼職+出街樣.....................去了星星咖啡店飲下午茶,我飲紅色杯passion tea   0





      係依邊生活, 放周末, 實會去超級市場行, 由其事渣開架車出去. 就會去埋唐人超級市場入貨. 有時不能避免, 完全不去唐人超級市場. 此終,還是亞洲食物養大的!! 很多日常生活的食材, 真是要去唐人超級市場才買到!! 而且, 近來喜歡飲啖湯! 中式湯的材料點會係西人超級市場見到吖!!

      不過,近排買了點Le creuset 廚房用具, 所以, 買餸, 煮飯, 都會特登諗諗有咩餸菜能配合到Le creuset 廚具....哈哈~~~  因此, 我係夏天, 熱辣辣嘅天氣, 都專登整煲仔飯.

↓煲了個海底椰, 蜜棗, 紅棗, 紅蘿蔔,排骨雞湯, 還淥咗碗菜心....0




↓晚餐有煲仔飯, 湯, 菜心 and 蒸魚, 還有蔬果碗0




↓潤腸肉排煲仔飯...................................啲飯唔黏底, 又一粒一粒!! 我鐘意.....0





↓飯後有榴槤 and 芋頭雪條做飯後甜品.......榴槤雪條好似食緊榴槤咁美味!!0





11 comments:

  1. 可以 keep 到隔日去跑一次就健康勒。 我有踏室內單車,但比Dondon發現我坐係單車上睇電視睇到眼定定,對腳無郁
    一次過出動6個Le creuset ,好壯觀!
    [版主回覆08/19/2011 10:06:00]angela1126hk:   ~但我keep唔到隔日去做呢!! 哈哈~~   ~原來Dondon有做開運動習慣, 做運動啲人特別容易覺肚餓. 怪不得Dondon食量比較多啦!!    ~查實,我和你差唔多,比我踏室內單車對腳會唔郁, 但我就好彩,無人會捉我! 哈哈~~我令願行多啲路,一邊行望多啲野嗎!    ~我就係想出動多啲Le creuset...見住唔同款嘅Le creuset食飯更加開心!! 我而家仲想買多啲Le creuset 產品...哈哈~~

    ReplyDelete
  2. 榴槤雪條??? Wish I could get them here!!!
    [版主回覆08/19/2011 10:06:00]Big Daddy:   原來Big daddy都係榴槤lover.....依條雪條,真係好好味架!!哈哈~~

    ReplyDelete
  3. 坐係單車上睇電視睇到眼定定,對腳無郁!!! That's definitely you la! Angela!!!
    [版主回覆08/19/2011 10:06:00]Big daddy:   她唔講, 都會想像到Angela 會係咁. 哈哈~~ 不過,她已經踏出第一步去gym room. 已經好好啦!! 哈哈~

    ReplyDelete
  4. 你地住既大廈有咁好既gym,應該多d用,你跑慣就唔會咁快腳酸痛,我未做gym前,跑10分鐘就想停,但跑慣左,可以跑45分鐘,你帶埋個ipod去跑就唔覺時間耐架啦!
    [版主回覆08/19/2011 10:06:00]Mui:   ~說實話,真係無咩點用過gym room...哈哈~~ 初頭搬黎,都會游下水, 現在太懶, 令願在家睇啲無無料料嘅電視節目   ~嘩, Mui你好勁呀!!你跑到45 分鐘.   ~你睇我做gym啲相,連headset 都無帶,齋帶個人落去做gym. 你都知我唔係長期跑啲人. 不過,我比較喜歡步行多啲. 好像無咁吃力

    ReplyDelete
  5. 我都要努力做運動,近排食得太多,不過真係好難去keep住做,因為會好懶,哈哈。 你就好,你住個度好似好方便,好羨慕呀!
    [版主回覆08/19/2011 10:06:00]Mrs. Wu:    ~說實話做運動真係要有恆心and耐性架! 我依日跑咗陣,已經走咗啦!!    ~我都係喜歡方便才居住現址, 如果唔係我一早返咗香港了!! 但我住依度付出很多架!!

    ReplyDelete
  6. 嘩~ 你真係煮野食好叻呀!! 海底椰聽個名都好難.....
    [版主回覆08/19/2011 10:07:00]Do. Re. Me:   ~我查實煮黎煮都係個幾尾....烹任又係有排慢慢學習   ~啲湯, 我都係買湯包黎煲. 湯包有咩就煲咩囉!! 我整食都係貪方便,貪靚(啲廚具)為主!! 哈哈~  

    ReplyDelete
  7. 好豐富呀重加埋咁多靚靚南瓜 , 好像活在彩色世界之中 , 好幸福啊 !
    [版主回覆08/19/2011 10:07:00]ak:   我唔話識煮太多野, 煮黎煮去都係個啲. 但有啲新廚具襯托下,會令到餐飯食得特別開心啲.

    ReplyDelete
  8. 五颜六色真美。
    [版主回覆08/19/2011 10:07:00]依依娃娃:   ~我都有去你度望過你寫啲blog, 你啲廚具都好靚呀!!   ~我專登令到依餐飯, 用唔同顏色廚具,我覺視覺好啲. 食飯時都會開心啲。

    ReplyDelete
  9. 咁妳有無微博架?
     
    [版主回覆08/19/2011 10:07:00]Oli:   我就無開微博啦!! 都係寫yahoo blog 舒服啲

    ReplyDelete
  10. 個 gym真好大, 應該要多使來用啦.....做得運動多, 便煮多幾餐Le creuset 煲仔飯.....跟住又可買多幾個Le creuset 廚具....
    [版主回覆08/23/2011 06:33:16]冬日:
    都係貪得意落去gym room 玩!! 跑完成個人都很攰,我都係喜歡步行多一點!!
    係呀!!有打算再買Le creuset用品,真係好好用!!

    ReplyDelete
  11. 嘩, 做完運動即刻食嘢? 肥C喎. 2個人食咁多餸?
    [版主回覆08/23/2011 06:34:29]la-mom:
    我都有聽人講,做完運動即刻食野會很肥, 但唔理啦!!又唔係成日都係咁.我唔理太多!

    ReplyDelete