逛街+煮飯

August 7, 2011 (Sunday) 落雨
     三妹+三妹男朋友......話去Bayview Village 商場行下, 問我哋兩個join唔join. 

     又幾好喎!! 所以join 一齊行下!! 我認為Bayview village商場好好行架!! 內裡又有間靚靚超級市場添! 感覺個商場好多元化.

     在行商場途中, 買到一件秋季衫, 而且, 還有特價. 哈哈~~ 而臨離開商場, 便去埋靚靚超級市場, 買埋啲餸先返自己歸.

↓買咗件秋天衫0




     而我每次, 行靚靚超級市場, 我每次都行到嘩嘩聲,因為依間靚靚超級市場有好多貨品, 係普通超級市場係無架!!  就咁行罐頭個貨架, 都行咗我好耐.    最估唔到係靚靚超級市場有美國嘅cheesecake factory嘅蛋糕賣.  即刻買兩件返屋企嘆........ 估唔到唔洗去美國都享受到

     買咗啲特別餸, 即刻炮製咗一個Piri Piri 雞煲仔飯......個煲仔飯好成功呀! 超開心~~~, 而飯後還有cheesecake factory 嘅蛋糕做甜品. 好滿足

↓Piri Piri 雞腿煲仔飯 (啲飯無黏底, 第一次用Le creuset 整煲仔飯, 好成功)    0





↓飯後甜品有chessecake factory 芝士蛋糕0




* (Piri Piri 係汁料,  超級市場一早用Piri piri 汁醃咗啲雞, 我咗買咗一個package醃好嘅雞腿黎整飯).
--Piri piri ingredients:
Canola oil, chipotles, white vinegar, lemon juice, jalapeno, red pepper, salt & pepper, garlic, chili pepper and spices

7 comments:

  1. 你就好啦,我無機會行街架。 心郁旭我都想買個煲添。
    [版主回覆08/12/2011 05:40:00]angela1126hk:   ~點解無時間行呀!! 係北美居住最好就係行mall。。。哈哈~~   ~快啲買返個煲啦!!好好用架!!你成日煮飯, 岩晒啦!!

    ReplyDelete
  2. 點解個盒唔係Cheesecake Factory既?你個飯...好好味
    [版主回覆08/12/2011 05:40:00]Mrs. Wu:  ~ 因為係間超級市場攞啲cheesecake factory啲cake賣, 所以, 就用返超級市場自己啲盒囉!!  ~個飯真係幾好味!! 我自己讚自己....哈哈~~

    ReplyDelete
  3. vicky:
    你整煲仔飯係咪即係在爐上直接煮飯呀??? 你咁叻的!! 連d水及米的份量都咁準, 唔會太濕/太乾 ^^
    哈哈~~ 你呢件衫我估都未到正式秋天都都可能要著了, 你咁怕凍^^ 哈哈
    [版主回覆08/13/2011 02:21:00]Elaine:   ~係呀! 我個煲仔飯係直接係個爐上面煮, 由生米煮到白飯囉!! 我都係上網摷下啲食譜, 參考幾多食譜, 再自己棕合意見....先整到....今次係第一次用南瓜煲整煲仔飯. 好彩成功!!    ~你好清楚我, 我琴晚都想着件新衫出街啦! 因我依邊落咗幾場大雨之後, 入夜就突然涼咗....雖然仲未着件新衫, 但已經有個衝動, 想着黎保暖啦!.......你講得好正確, 我依啲咁怕凍嘅人, 睇怕真係未入秋, 我已經同件秋天衫剪咗彩好耐...

    ReplyDelete
  4. Cheesecake factory is my wife's favorite restaurant, she loves those cheesecakes!!!
    [版主回覆08/13/2011 05:57:00]Big Daddy:   咁你帶多啲你太太去食啦!!

    ReplyDelete
  5. Toronto's supermarket is really big and have a lot of things to buy !
     
    [版主回覆08/13/2011 11:57:00]Happy Girl:   都係一啲啲嘅超級市場咋!!不過, 而家多超級市場都從新裝修, 級市場型式and 規模都多元化咗!!

    ReplyDelete
  6. 妳地就好啦,個邊已有秋裝買
    香港仲賣相夏天衫
    [版主回覆08/16/2011 12:34:00]Oli:   ~其實, 我依邊夏天唔太長, 所以, 而家啲時裝店啲廚窗, 已經擺晒秋裝啦!!   ~香港夏天比較長嗎!! 所以賣夏天衫會長久啲. 我依邊啲夏天衫都做緊大清貨階段啦!

    ReplyDelete
  7. hahah ... we went there last Tue ..
    [版主回覆08/18/2011 00:57:00]表叔公:  你都去咗好多地方喎

    ReplyDelete