Footlong 三文治

August 16, 2011 (Tuesday)
放工時份, 約定Brian在銀行門口等, 諗住一齊去買野!!

住城市, 需然係好方便, 但在城市內啲商鋪and 人. 是好唔老實的. 舉個例子: 超級市場的特價貨品. 永遠都沒有的.  原本貨物放在貨架上的位置, 一減價便空空如也. 當我很有禮詢問店員時, 店員通常會很不禮地話, 「貨架無就是無」. 有啲店員也會多說一句 「難度你看不到嗎? 」.

而我樣子是亞洲人, 有啲店員說: 「貨架無就是無貨」咁我會勞煩店員可不可入貨倉幫我看看. 有啲店員串到 「沒有貨就是沒有, 你懂得聽我的英語嗎??」然後,轉身走了.

 
    所以, 係城市居住,唔係下下都買到報紙列明的特價產品. 如買到自己想買嘅貨品, 又做緊特價, 而且, 貨架又有存貨, 咁依日就係我幸運日架啦!!

但有一次, 我在超級市場買野途中, 我想買的特價又無貨, 我已經放棄態度, 買過別樣代替. 點知我見到有個樣子and 打扮斯文的白鬼婆在嘈超級市場的店員, 我沒有仔細聽全程對話, 只知大概是為何每日來貨架, 報紙列明的特價貨. 永遠都無貨!! 由減價第一天的中午就沒有........!!!  我不知個白鬼婆之後講了什麼, 但無幾耐, 我看到個店員入倉, 死死地氣搬了堆特價貨出黎.  我便走上前攞幾件特價品上自己的購物車. 但由此証明, 超級市場是幾咁不老實. 幾不大方.....

如果超級市場,唔想做特價, 可以唔做的!! 我要用, 點都會買架啦!! 就算係正價都要買架啦!! 因為超級市場,大多都係賣必需品.  但現在收埋晒啲貨物. 對本來想買啲顧客,少了一個選擇嗎!!
------------------------------------------------------------------------------------------


    今天, 約Brian也是因為買啲野送比人........所以, 約埋一齊去買, 已經襯貨物不是特價去, 仍是無貨. 又要等多陣了! 城市店鋪租價高, 所以城市中的店鋪很細少. 變相貨架都很細少. 而且,人流很多.  因而, 時常想買咩都無貨.  有時, 迫住很多必需品or日用品, 都要提早買定. 擺放在屋企, 有時感覺屋企有點像士多. 哈哈~~~

   現在, 一星期內, 很多時食住家飯. 因Brian想大家都健康點. 閒日盡可能減少食街外野,但subway sandwiches 就可以例外.  因為Subway sandwiches 店係街外, 算是健康的. 所以,  買唔到想中心所想, 就行咗去買subway sandwiches 店買晚餐.

    我一個女仔, 一次過可以食一個footlong sandwiches架!   我亦唔介意係啲男仔面前食footlong sandwiches.....肚餓便要食架啦!! 飯後, 有Brian放工時, 買給我的朱古力做飯後甜品.我還用星星品牌的instant coffee係送甜品添!!


Subway sandwiches................................依個係footlong sandwiche.....yummy!!0





飯後朱古力 (Kitkat toffee 近期至愛, 不過唔係間間便利店有購!!)0





星星咖啡店的即沖咖啡.............用熱水開+ coffee mate + sugar即刻飲得! 好香濃0



8 comments:

  1. 一於我下次叫個footlong 試試!
    店員無禮貌我唔會再幫襯。
    [版主回覆08/24/2011 07:08:24]Angela1126hk: 食啦!買個footlong食啦!又健康又好味!

    而無禮貌嘅店員d店鋪,要幫襯都會幫襯,因而邊d店鋪選擇不多,所以有需要都要買

    ReplyDelete
  2. 我勁鐘意食SUBWAY, 不過次次都係只係叫6"

    有次係CAMBRIDGE為了買SUBWAY而走左尾班車.....真係令我又愛又狠:P
    [版主回覆08/24/2011 10:21:20]Do.Re.Me:你真係幾鐘意食subway sandwiches喎!為咗買subway sandwiches連車都miss 埋!咁後尾你坐咩車返目的地呀?我知香港越開越多間subway sandwiches 你lunch time 可有多個選擇食下subway sandwiches

    ReplyDelete
  3. *開心幸福PooH*22 August 2011 at 22:41

    其實supermarket都係用呢個手法嚟去引d人買其他非特價嘢.....但佢哋又樣衰衰咁喺倉拎特價貨出嚟又真係幾唔老實.....應該堅持到底呀!!!!
    subway.....我以前喺perth都久唔久食佢....方便又比較健康!!!!依家hk都有唔少地方又subway.....唔多好食.....d菜唔夠外國既fresh!!!!你竟然可以1個人食footlong!?!?!1個footlong夠我分2餐食.....飽成day!!!!
    [版主回覆08/24/2011 10:35:39]開心幸福pooh: 其實我有時都費事超級市埸減價, 我令願收正價,咁超級市場就唔會特登收埋d 貨. 因我唔想下下都轉日用品牌子or 去幾次超級市場先買齊自己所需.雖住城市,但行完一間又一間先買齊日常所需,都幾赲。而subway sandwiches 我好鐘意食架!又健康又好味。要footlong先夠我食,哈!我知香港有sabway sandwiches 但香港咁多選擇,我令願食第二d

    ReplyDelete
  4. 終於upgrade左啦,welcome ar :)
    [版主回覆08/24/2011 10:52:28]Waiwai:我見有得直接提升就即刻upgrade啦!早d提升可以早d適應.

    ReplyDelete
  5. 天下人種一樣, 你唔係佢個類, 彩你!? 你凶佢, 就可能有.
    [版主回覆08/26/2011 05:02:55]La-mon:
    依個世界就係咩人都有!! 謂有做好自己本份!!

    ReplyDelete
  6. Subway sandwiches are good...I can put away a 12" at no time!!
    [版主回覆08/27/2011 05:59:22]Big daddy:
    Give me five....我都係架!! 我覺Subway sandwiches 幾好食架!!

    ReplyDelete
  7. Subway sandwiches are good...I can put away a 12" at no time!!

    ReplyDelete
  8. Subway sandwiches are good! I can put away a 12" at no time!

    ReplyDelete