12號-Thai food

August 12, 2011 (Friday) 27℃

    每個月的十二號, 是我們拍拖紀念日. 剛巧今個月的12號, 是星期五. 咁就最好不過啦! 因為每逢星期五, 心情當躺愉快點

我哋揀咗食Thai food黎慶祝, 仲要由屋企步行去食Thai food 添!! 我就最鐘意行路,周街逛架啦! 某程度, 唔需要渣車, 出街係會自在啲.  所以, 對我黎講, 行路去食飯, 係一件好開心嘅事!!

   我哋很喜歡食辣架!! 揀食依間Thai 餐廳, 就係因為食咩, 都可以比客人自己選擇咖哩嘅辣度!! 我哋通常都揀十級辣. (一級為小辣). 食到流汗. 就心滿意足. 不過, 依間Thai food 真係好野味. 叫個咖哩可以配到好多白飯.....  我一個食了兩大碗飯先收手.

    之但係, 我哋去食Thai food, 其實都係為咗支泰式雪條. 因橙汁薑味雪條 and 蜜瓜青瓜薑紫蘇味雪條. 唔係度度有得食! 好好味!

↓Thai 餐廳格局........................................Brian 食黃咖哩    0




↓我食綠咖哩...............................................最愛食完咖哩, 可以食泰式雪條0




   都係因為慶祝, 所以, 食完Thai food, 去了行咗陣街.....好彩而家我居住個城市啲店鋪,越黎越遲先close, 食完飯還可以行陣街!! 我好鐘意, 啲店鋪夜啲先close. 咁令到條街越夜越熱鬧. 更有生氣.  雖然,話行街, 但無咩野想買.....行下都開心!!

↓食完飯行去Eaton Centre......0




↓最後還黎個飯後甜品----炒雪糕! (內裡有蛋糕,Oreo,cracker,cookies dough)仲個waffle cone....食完好開心!0




一朝早我嘅樣............................去玩嘅樣.....哈哈~~~0



11 comments:

  1. 27度, 涼番好多囉.
    [版主回覆08/17/2011 08:17:00]靚芒:  係呀!!早排落咗幾日大雨,天氣就涼返好多啦!!

    ReplyDelete
  2. 哈哈,你唔係食完甜品咩?又食雪糕  係呀, 揸車出街有時都好煩, 搵位泊車之餘又擔心架車會唔會比人破壞,你就好,可以行到出街。
    [版主回覆08/17/2011 08:17:00]Mrs. Wu:   ~我貪食嗎!! 食完飯, 行完街, 經雪糕店,又買雪糕黎食囉!!一邊食住雪糕一邊行返屋企囉!!   ~其實,我另一半好鐘意渣車架!!好近好近都要渣住架車,我就至怕係咁. 揾車位好煩. 有時連收費停車場都會爆滿. 好辛苦先揾到個車位, 泊完又擔心架車泊得耐唔安全. 因此,渣車去食飯, 都食得好唔自在.   ~我專登選擇依區黎居住架!!因為交通方便, 而且,好多野唔洗渣車都有...似香港嗎!! 講真,如果我唔係居住現處,我諗我晨早返咗香港啦!!  

    ReplyDelete
  3. Both you and Brian look great!!
    [版主回覆08/17/2011 08:17:00]Big Daddy:   Thanks......

    ReplyDelete
  4. I love to walk around Toronto!  Just Like NYC, there are so much to see and do!!
    [版主回覆08/17/2011 08:17:00]Big Daddy:   係呀!!我喜歡行路,就係因為可以周圍睇下野!! 見識好多!!! 平時,渣車對眼掛住望條路, 邊度留意到咁多野吖!!

    ReplyDelete
  5. 我住嘅附近都好多街行, 我哋真幸福。
    有時夜得滯連7/11都貢吓架。 依然打扮得靚靚先同 Brian 出街,呢個女朋友真好。
    [版主回覆08/17/2011 08:44:00]angela1126hk   ~說實話,我覺我現在居住嘅地方,還方便過香港. 你都知我香港住邊啦!! 係香港我仲要行出啲,先有野買, 仲要轉車先有地鐵坐. 不過,香港好細,行幾步,都已經行咗成條街......哈哈~~   ~如果我係加拿大, 唔係居住現在個地區,我一早走返香港啦!!我忍唔到返工要渣好耐車, 放工又要traffic jam....日日對住條路. 精神好就話無所謂, 狀態唔好渣車係一件好攰嘅事!!     ~自我識化妝之後,Brian好喜歡我打扮先出街...哈哈~~ 而我自己化開,就慣咗!! 不過,化咗妝成個人真係精神啲. 呃到下人架!!哈哈~~

    ReplyDelete
  6. 係downtown住真係好,去行街食飯都可以行去,食得飽飽地,又可以散步返屋企,所以住downtown既人都fit  d
    p.s.你朝早套outfit好靚呀!
    [版主回覆08/17/2011 08:44:00]Mui:   ~我喜歡方便嗎!!所以, 揀居住啲地方都以方便為主!! 其實, 我唔介意渣車,但如果日日都要我渣,我會好攰,有時自己精神啲. 就話無所謂. 但狀態唔好, 渣車是一件很攰的事!! 如果我唔係居住downtown, 我可能係加拿大住得唔耐, 一早搬走返香港啦!! 不過, 好奇怪, 香港啲地方, 越靜越高價. 反而, 加拿大市中心, 就越熱鬧越高價!!!   ~我好鐘意行路, 行路可以望到好多野架!! 好開心架!!   ~多謝你賞我朝早件outfit呀!! 其實,套outfit着咗好多年架啦!! 哈哈~~但朝早我個樣, 就腫咗啲!!

    ReplyDelete
  7. we went to Eaton Center few times last week .... next time we should meet ...
    [版主回覆08/18/2011 00:53:00]表叔公:   你都黎咗一星期加拿大, 應好多野要處理, 都唔想太"咗"你!! 咁你係Eaton centre有無買下野呀??

    ReplyDelete


  8. 檢舉
    老太婆 1分鐘前


    ReplyDelete
  9. 有無數過,一共係幾個多個的周年紀念呀?
    蜜瓜青瓜薑紫蘇味雪條...4種味道加埋的雪條???究竟係咩味架
    [版主回覆08/18/2011 00:53:00]Oli:   ~有架!! 都有數過慶祝咗幾多次拍拖紀念日...哈哈!! 今個月已經係12年零兩個月啦!   ~4隻味都很清新的!! 食完thai food熱辣辣, 食依支4種味雪條,好清涼!! 雪條味道有點像雞尾酒!!

    ReplyDelete
  10. 你真係食極都唔肥, 真係好
    [版主回覆08/19/2011 10:01:00]Do. Re. Me:   其實,我很大舊的. 只是影相某啲角度比到錯覺你!!

    ReplyDelete
  11. 橙汁薑味雪條 and 蜜瓜青瓜薑紫蘇味雪條, 好特別喎!間餐廳自己整嫁?TorontoD Thai Food 得唔得, Vancouver 就一般啦!  HK 就梗係最掂啦!所以我返HK, 都一定含會吃Thai Food嫁!
    [版主回覆08/24/2011 09:54:08]Ta Ta Source: d 雪條係餐廳自己整,食完Thai food食d雪條好清涼。我覺Toronto 嘅Thai food 不錯,有d仲好正宗. 係Vancouver 我鐘意食"星馬印餐廳"

    ReplyDelete